En dat is nu net wat ik van jouw post vind. Maar dat mag jij vinden.quote:
Misschien net zo'n......... (fantast)isch goed en alles kunner.....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:03 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Wat moet zij nou met een Gertjan de fantast
Dat slaat nergens op, het gaat om en vrouw die in volledige ontkenning van zichzelf leeft.Een slapjanus die doet voorkomen alsof ze een vrouw van de wereld is. Een idioot met een verknipt zelfbeeld dat ze naar iedereen uitdraagt. De ontkenning van haar lichamelijk voorkomen is een onderdeel daarvan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het verschrikkelijk...Altijd dat gezeur over het gewicht van Utopia vrouwen en het enthousiasme als iemand flink afgevallen is (Gabriëlle..die idd heel dik was)...Het beoordelen van mensen en meestal zijn dat vrouwen nav hun gewicht. terwijl ze net zo waardevol, zoniet soms sterker en slimmer zijn)
Dat het vnl de mannen zijn, die hen hierop beoordelen, maar zelfs vrouwen..
Alsof men alleen waardevol is, met een juist gewicht, een leuk figuur, tetten totaan Tokio...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merel dus..Mijn reactie was meer algemeen bedoeld over vrouwen met een maatje meer..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, het gaat om en vrouw die in volledige ontkenning van zichzelf leeft.Een slapjanus die doet voorkomen alsof ze een vrouw van de wereld is. Een idioot met een verknipt zelfbeeld dat ze naar iedereen uitdraagt. De ontkenning van haar lichamelijk voorkomen is een onderdeel daarvan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, het gaat om en vrouw die in volledige ontkenning van zichzelf leeft.Een slapjanus die doet voorkomen alsof ze een vrouw van de wereld is. Een idioot met een verknipt zelfbeeld dat ze naar iedereen uitdraagt. De ontkenning van haar lichamelijk voorkomen is een onderdeel daarvan.
Er is helemaal niks mis met een maatje meer maar als een vrouw met een maatje meer on stream is dan mag er best een mening over gecost worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Merel dus..Mijn reactie was meer algemeen bedoeld over vrouwen met een maatje meer..
Maar goed, ik leg me er bij neer, net als dat ik dat doe bij mannen met een maatje meer...die er ook zat zijn
Dank je welquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met een maatje meer maar als een vrouw met een maatje meer on stream is dan mag er best een mening over gecost worden.
In de Reguliersdwars draaien ze dat altijd om ...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh hier zeggen we altijd: Lul maar tegen m'n kont, m'n kop doet zeer!
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
In de Reguliersdwars draaien ze dat altijd om ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |