Het zogenaamde geile modelletje wordt altijd flink gepromoot in Talpa-programma’squote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Opvallend hoevaak "vier jouw kinderfeestje in Utopia" wordt gepromoot op de Utopia website
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alles moet in deze maatschappij, anders hoor je er niet meer bij..Ik denk niet eens aan Merel, maar aan bijvoorbeeld Linda, die echt wel een kanjer was...Maar ow nee, die vette koe...
Ze kan beter dit, ze kan beter dat...wie maken dat eigenlijk uit??
Kan de GGD de boel laten stoppen omdat ze sinds vorige nog zo ontzettend ranzig bezig waren nog na de brief?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Kaylee: Wij moeten sowieso nu werkkleding nu hebben omdat we schoner ...
en met Boydquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net dat Mariska de ex is van Gert Jan, en dat ze ook bevriend is met Cees
Ik zocht al naar de personalia van ene Gert Jan, die gast heb ik nooit meegemaakt...Was hij aardig?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net dat Mariska de ex is van Gert Jan, en dat ze ook bevriend is met Cees
Maar weet hij dat allemaal??quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en met BoydMss dat Jessie dat ook niet zo leuk vindt
Niks moet dat bepaal je toch zelfquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alles moet in deze maatschappij, anders hoor je er niet meer bij..Ik denk niet eens aan Merel, maar aan bijvoorbeeld Linda, die echt wel een kanjer was...Maar ow nee, die vette koe...
Ik vind van wel. Afspraak is afspraak. maar ik vind het opvallend hoe er pas na die week drastische veranderingen werden doorgevoerd. (Douchen voor een klant komt, handen wassen, niet meer krabben, ik hoor ze nu over werkkleding)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan de GGD de boel laten stoppen omdat ze sinds vorige nog zo ontzettend ranzig bezig waren nog na de brief?
Ja iddquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:01 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Niks moet dat bepaal je toch zelf
Wat moet zij nou met een Gertjan de fantastquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:59 schreef Hznootje het volgende:
Ow ik dacht dat over dat krabben, post was geweest?? Vanmorgen ging ze snel haar lijf en hoofd krabben, toen Dylan weg was..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Afspraak is afspraak. maar ik vind het opvallend hoe er pas na die week drastische veranderingen werden doorgevoerd. (Douchen voor een klant komt, handen wassen, niet meer krabben, ik hoor ze nu over werkkleding)
Zowel Merel als Linda waren zelf niet tevreden met hun gewicht en wilden/willen afvallen. Als je dat breed in de schijnwerpers wilt zetten zoals nu met model willen worden dan is het logisch dat mensen daar een mening over hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee, hadden ze het al voor de post over dat dat niet meer mocht.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat over dat krabben, post was geweest?? Vanmorgen ging ze snel haar lijf en hoofd krabben, toen Dylan weg was..
Flauwekulquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zowel Merel als Linda waren zelf niet tevreden met hun gewicht en wilden/willen afvallen. Als je dat breed in de schijnwerpers wilt zetten zoals nu met model willen worden dan is het logisch dat mensen daar een mening over hebben.
Daarom waarschijnlijk ex??quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:03 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Wat moet zij nou met een Gertjan de fantast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |