Die aflevering was te doen tot de ""twist""quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Die twist in 4![]()
Tot nu toe valt het een beetje tegen. Ik mis een beetje de 'technologie-twists' .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel raar; waarom zijn de replicas eigenlijk niet in de ruimte en de echte lichamen op aarde?
Geweldige aflevering iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Een van de betere series op Streamberryquote:Op maandag 19 juni 2023 20:36 schreef Urquhart het volgende:
Wel weer genoten van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen
Dit. Vooral Mazey Day jaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Die twist in 4![]()
Tot nu toe valt het een beetje tegen. Ik mis een beetje de 'technologie-twists' .
Same, heb de derde nu lopen meteen na 1 en 2 gezien te hebben. Maar kan in deze nog niet echt 'vast' komen te zitten. Ach ja, zo'n aflevering zit er altijd wel tussen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:25 schreef NoCigar het volgende:
Ik merkte dat ik bij 3 al snel elders, zoals op Fok!, zat te kijken. Nogal langdradig, niet echt verrassend en zoals iemand al eerder schreef nergens een 'mirror'.
Heerlijk dat er in aflevering 1 al een verwijzing naar de 2e werd gemaakt toen Joan en ..eh ... verloofde(?) door streamberry aan het bladeren warenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:28 schreef PoesInDoos het volgende:
UitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:52 schreef jeroen25 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van afleveringen zoals USS Callister, Black Museum en White Christmas.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
zo jammer dat ze er mee gestopt zijn, ik heb ze alle gezien.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:12 schreef Blues het volgende:
We hebben weer Netflix
En meteen de 1e van BM bekeken.
Leuk gedaan
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 25 juni 2023 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
zo jammer dat ze er mee gestopt zijn, ik heb ze alle gezien.
Vond het wel mooi eigenlijk.
als je bedoelt dat ze stopten met die serie...quote:
whaat echt? link?quote:Op zondag 25 juni 2023 17:01 schreef Pheno het volgende:
De nieuwe serie is net uit, natuurlijk is er nog geen aankondiging over een nieuw seizoen
*Insert not sure if seriousquote:
ik lees wel vage berichten over een vervolg, maar voor nu is nog niks definitief.quote:
ik heb geen idee waar je het over hebt. Je zegt eerst dat bm gestopt is. Maar het nieuwe seizoen is net een week of twee of zo uit op netflix? Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het gestopt is. De makers zullen nu lekker languit vakantie vieren en dan is bedenken of ze een nieuw seizoen willen maken of niet. Of misschien het stokje overdragen aan anderen, kan natuurlijk ook. Media en schreeuwende youtubers zullen nu vast weer clickbait titels en geruchten verzinnen om aandacht en clicks te genereren.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees wel vage berichten over een vervolg, maar voort nu id rt nog niks definitief.
* kree kijkt maar paar terug
Echt? Kut. Ik moet nog steeds aan 2 beginnenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vier was een beetje gek
Drie vond ik wel tof
Eerste nog steeds beste van dit seizoen
Ik heb het altijd gezien als een zwartgallige "look in the mirror" voor onze maatschappij...maar het is blijkbaar dus dit. Niet alleen je telefoon overigens.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:20 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze link dus echt nooit gelegd.!
Absoluut! Wat een openingquote:Op donderdag 10 april 2025 11:05 schreef Benny het volgende:
Common People is meteen al beter dan heel seizoen 6
OMG! OMG! OMG!quote:
Zeker van genoten! Wat een topaflevering. Alleen:quote:Op donderdag 10 april 2025 11:05 schreef Benny het volgende:
Common People is meteen al beter dan heel seizoen 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
In aflevering 3 zat op het eind ook een knipoog naar een eerdere afleveringhttps://www.reddit.com/r/(...)ections_easter_eggs/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef je uit
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:38 schreef PoesInDoos het volgende:
Geniale zet in episode 2!Post is gedelete ivm spoilers. Wat stond er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff ep 3 is wel een struggle om doorheen te komen. En dan ook nog eens zo lang...
Er zijn kennelijk 2 versies gemaakt van deze aflevering, mensen krijgen random een versie voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Post is gedelete ivm spoilers. Wat stond er?
Pffff ep 3 is wel een struggle om doorheen te komen. En dan ook nog eens zo lang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Sterker, gezien de verschuivingen in abonnementsvormen van een sommige streamingdiensten... je betaalt meer voor hetzelfde of je krijgt minder voor hetzelfde geld.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:32 schreef _Arual_ het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 7 heb ik echt met fysieke weerstand zitten kijken. Net zo gruwelijk als de eerste aflevering van het allereerste seizoen (toen heb ik direct een halfjaar niet meer gekeken).
Je weet gewoon dat het in het echt ook zo zou gaan.
Ik vond het dus een topper.
3 is gewoon het verhaal van het kapotte holodeck 😃quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Post is gedelete ivm spoilers. Wat stond er?
Mijn tip is om daarna wel door te blijven kijken, die aflevering kan soms nogal afschrikkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:24 schreef littlemindy het volgende:
Ik heb deze serie nog nooit gezien![]()
Nu seizoen 1 aflevering 1 aan het kijken.
Hoezoquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn tip is om daarna wel door te blijven kijken, die aflevering kan soms nogal afschrikken
Op basis van de reacties hier had ik hele gruwelijke beelden verwacht, maar dat viel gelukkig mee.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn tip is om daarna wel door te blijven kijken, die aflevering kan soms nogal afschrikken
Het grappige is dat ze bij Netflix echt heel veel moeite hebben gedaan om deze serie bij de eerste episode van de door hun geproduceerde seizoenen te laten starten in het overzicht, want die allereerste aflevering werkt afschrikwekkend.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ik per ongeluk seizoen 7 zit te kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:51 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Op basis van de reacties hier had ik hele gruwelijke beelden verwacht, maar dat viel gelukkig mee.
De sfeer van de afleveringen en de thema's spreekt me juist wel aan![]()
Ik kan de komende weken vooruit met al die seizoenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |