zo jammer dat ze er mee gestopt zijn, ik heb ze alle gezien.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:12 schreef Blues het volgende:
We hebben weer Netflix
En meteen de 1e van BM bekeken.
Leuk gedaan
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 25 juni 2023 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
zo jammer dat ze er mee gestopt zijn, ik heb ze alle gezien.
Vond het wel mooi eigenlijk.
als je bedoelt dat ze stopten met die serie...quote:
whaat echt? link?quote:Op zondag 25 juni 2023 17:01 schreef Pheno het volgende:
De nieuwe serie is net uit, natuurlijk is er nog geen aankondiging over een nieuw seizoen
*Insert not sure if seriousquote:
ik lees wel vage berichten over een vervolg, maar voor nu is nog niks definitief.quote:
ik heb geen idee waar je het over hebt. Je zegt eerst dat bm gestopt is. Maar het nieuwe seizoen is net een week of twee of zo uit op netflix? Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het gestopt is. De makers zullen nu lekker languit vakantie vieren en dan is bedenken of ze een nieuw seizoen willen maken of niet. Of misschien het stokje overdragen aan anderen, kan natuurlijk ook. Media en schreeuwende youtubers zullen nu vast weer clickbait titels en geruchten verzinnen om aandacht en clicks te genereren.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees wel vage berichten over een vervolg, maar voort nu id rt nog niks definitief.
* kree kijkt maar paar terug
Echt? Kut. Ik moet nog steeds aan 2 beginnenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vier was een beetje gek
Drie vond ik wel tof
Eerste nog steeds beste van dit seizoen
Ik heb het altijd gezien als een zwartgallige "look in the mirror" voor onze maatschappij...maar het is blijkbaar dus dit. Niet alleen je telefoon overigens.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:20 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze link dus echt nooit gelegd.!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |