Eigen gemaakte Big Mac, maar dan met smashburgers ipv normale burgers.quote:Op maandag 13 april 2020 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is een Big Mac smashburger?
Kan geen kwaad het te doen: vaak hebben die krengen een waxlaag om ze te beschermen tegen roest. En als je die er toch aan het afsmelten bent kan je net zo goed zelf seasonen.quote:Op maandag 13 april 2020 19:56 schreef Stansfield het volgende:
Heeft iemand enig idee of deze al geseasoned is of dat dit nog moet gebeuren?
https://www.karwei.nl/ass(...)jzer-o30cm/p/B132409
Bij deze staat er in de omschrijving bijvoorbeeld al bij dat hij gepreseasoned is:
https://www.intratuin.nl/(...)-30-x-25-x-4-cm.html
Maar dat kan ik bij die van de karwei niet vinden. Voor de zekerheid eerst toch maar seasonen?
Tnx, lijkt me ook de beste optie idd.quote:Op maandag 13 april 2020 22:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan geen kwaad het te doen: vaak hebben die krengen een waxlaag om ze te beschermen tegen roest. En als je die er toch aan het afsmelten bent kan je net zo goed zelf seasonen.
Vetquote:
Jup; eik en beuk gestookte koepel; officieel voor pizza maar in de praktijk doe ik er vaker vlees in ; kippetjes roosteren bvquote:
Poeh, goede vraag. Ik denk dat je het beter aan de vegans zelf kunt vragen: CUL / [VEGAN] Vrij van dierlijke producten - deel 1quote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef soeverein het volgende:
Zijn er hier mensen die leuke ideeën hebben voor veganistisch eten op de BBQ?
Naast het standaard bakje/spies gegrilde groente.
Top bedankt, zal het daar ook proberen.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Poeh, goede vraag. Ik denk dat je het beter aan de vegans zelf kunt vragen: CUL / [VEGAN] Vrij van dierlijke producten - deel 1
Wafelsquote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef soeverein het volgende:
een wortelquote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef soeverein het volgende:
Gepofte (zoete) aardappel?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef soeverein het volgende:
Kaas is niet veganistischquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gepofte (zoete) aardappel?
Camembert met op de bbq geroosterd (stok)brood?
Feta kaas grillen in alu met chilivlokken en wat andere kruiden?
Maiskolf met roomboter en zout?
en als ik nog even goed mijn best doe kan ik er vast nog wel wat bedenken
Flauw grapje;quote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef soeverein het volgende:
Eigenlijk ditquote:
quote:Op zondag 19 april 2020 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eigenlijk ditmaar mochten ooit nieuwe buren krijgen dan kunnen we de bbq aan de andere kant van onze tuin zetten.
Goed idee, tof van jequote:Op zondag 19 april 2020 12:05 schreef nelisb het volgende:
Als ik echt ga roken meld ik het even bij de buren en geef ze daarna vlees om te proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |