SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in de selectie van Engeland een aantal spelers met een meer dan uitstekend seizoen. Alexander-Arnold, Rose,Alli,Dier Henderson en Kane zijn nog in de race voor de Champions League. Sterling had een knap seizoen en is kampioen geworden van Engeland, net als Stones,Walker en Delph. Wat mij opvalt als ik naar de selectie kijk is dat het vrijwel uitsluitend spelers uit de Premier League zijn. (niet geheel verrassend) De enige uitzondering is het supertalent Jadon Sancho, die een fantastisch seizoen kende bij Borussia Dortmund. Harry Kane lijkt net op tijd fit voor de slotfase van het seizoen. In de Nations League was Engeland ingedeeld bij Spanje en Kroatië. Na twee wedstrijden leek het er totaal nog niet op dat Engeland groepswinnaar zou worden. Thuis werd met 1-2 verloren van Spanje en in Kroatië kwamen ze niet verder dan een bloedeloze 0-0. Uit tegen Spanje kwamen ze echter wervelend uit de startblokken, na 38 minuten stond het al 0-3. Uiteindelijk werd het nog 2-3. Thuis werd met moeite gewonnen van Kroatië om de winst in de poule veilig te stellen. Na een 0-1 achterstand wonnen ze uiteindelijk door late goals van Lingard en Kane. In de EK-kwalificatie zijn ze ook voortvarend van start gegaan. Tsjechie werd met 5-0 weggevaagd door onder meer een hattrick van Sterling en in en tegen Montenegro wonnen ze met 1-5. De andere landen in de poule zijn Bulgarije en Kosovo, dat mag geen probleem zijn voor de eilanders.
*Selectie Engeland voor de Nations League:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Poll: Welk land gaat door naar de finale?
• Nederland
• Engeland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
*Te volgend op NPO 1. De voorbeschouwing begint om 20.25uur, de wedstrijd om 20.45 uur.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
sooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Ninjaquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haalt ie Frenkie eruit NEEEEEEEE
Moet Kevin nu het spel verdelen?3-3 wordt dit
Eigenlijk goal Mempisquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
PROMESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS @:DOUBLEPAIN
Memphis verdient meer respect.quote:
Ik boek alvast een treinticketquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef Caland het volgende:
IK HEB OPEENS ZO’N GEVOEL DAT WE IN DE FINALE GAAN KOMEN
WE ZIJN DE BESTEquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
DAVY HOU ME VAST RENE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef Caland het volgende:
IK HEB OPEENS ZO’N GEVOEL DAT WE IN DE FINALE GAAN KOMEN
Groetjes Ajaxquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEDERLAND NAAR DE FINALE, DAT KAN HAAST NIET MEER FOUT
wat kijk jijquote:
zo danquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef KingRoland het volgende:
IEDEREEN LOKQUOTE KAPITEINTJE EN FIREFOX DIE HOMO'S
LETS GO
Eens! Werkt hard in het Nederlands elftal, niet altijd gelukkig maar vaak genoeg op de juiste momenten staat hij op.quote:
Kan je kapi en Firefox niet zo pesten aub?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:17 schreef Doublepain het volgende:
@:KAPITEINTJE
@:FIREFOX1
KIJKEN JULLIE MEE?
Maar ze moeten zondag nog voor de 3e plek tegen Zwitserland.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef bombmannl het volgende:
Barkley wil vervroegd op vakantie!!
Net als Stones
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:17 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Zondag tegelijk met F1. Dat wordt tweeschermen.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:17 schreef fetX het volgende:
Zo'n 6 uur eerder op vakantiequote:Op donderdag 6 juni 2019 23:17 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maar ze moeten zondag nog voor de 3e plek tegen Zwitserland.
F1quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:17 schreef fetX het volgende:
hier ging iets gruwelijk misquote:
Gelukkig geen dagjesvolk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:17 schreef fetX het volgende:
Meer ALWEES LOEK ON DE BRAIT SAIT OF LAIFquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE!
memphis schrijf je zonder d volgens mij.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Altijd in memphis geloofd( met een d toch? )
O haha dat wist ik nietquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:17 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maar ze moeten zondag nog voor de 3e plek tegen Zwitserland.
F1 is geen sportquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:17 schreef fetX het volgende:
Wat een kutwijf is dat zeg.quote:
@Zipportalquote:
Zeg even dat Depay een zeer creatieve speler is en het feit dat hij constant in gevaarlijke posities komt of ze creëert al genoeg zegt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, ik heb je hulp nodig in de APP hiervoor
Een gegeven paard kijk je uiteraard niet in de bekquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Die 2-1 en 3-1 kregen we gewoon cadeau.
Memphis snoert keihard de mondjesquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu lekker met 130 minuten in de benen over 3 dagen tegen CR7god
Misschien kan de Knvb met de wedstrijden schuivenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Max23 het volgende:
ze zijn helemaal kapot, wordt niks meer zondag
Altijtquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Altijd in memphis geloofd( met een d toch? )
Doet Ekkelman mee?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen Portugal toch sowieso niet (als het er toe doet)quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Max23 het volgende:
ze zijn helemaal kapot, wordt niks meer zondag
F1 is voor proleten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus probleem anders. Keuzestressssss
Rondjes A10 rijden dan weer welquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:19 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Misschien kan de Knvb met de wedstrijden schuiven
Ik heb het naar @Smoofie gestuurdquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeg even dat Depay een zeer creatieve speler is en het feit dat hij constant in gevaarlijke posities komt of ze creëert al genoeg zegt.
Alleen maakt dat voor mensen niet uit; ook al lopen de meeste spelers op de laatste krachten na een lang en slopend seizoen. Pietje is een kutspeler, Klaas kan er geen ene tyfus van. Et cetera et cetera.
Meer liefde graag.
Kan Ajax makkelijk aanquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:SimonBrundish twitterde op donderdag 06-06-2019 om 23:12:10Virgil Van Dijk has played more mins of football than any player in any league in Europe this season reageer retweet
Moet hij weten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:SimonBrundish twitterde op donderdag 06-06-2019 om 23:12:10Virgil Van Dijk has played more mins of football than any player in any league in Europe this season reageer retweet
Klinkt als een lekkerwijf.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Zondag de Dauphine, dát is pas belangrijk.
Dan is ie lek, da's niet handig.quote:
Leuk feitjequote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Teringquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
We worden de eerste Nations League winnaarquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Wordt dit dan de eerste prijs sinds '88?
Morgen de Ronde van Luxemburg, je zou voor minder.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Zondag de Dauphine, dát is pas belangrijk.
@Zipportalquote:
En zelfs dan maak jij nog fouten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Tering
Gelukkig hoeven verdedigers toch niet veel te doen dan een beetje rondspelen en inschuiven.
wielrennen is geen sportquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen de Ronde van Luxemburg, je zou voor minder.
Pics van je bulten graag.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ondertussen is de eerste muggenbult gespot. FUCK.
Eindelijk tieten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ondertussen is de eerste muggenbult gespot. FUCK.
Dat volg ik niet. Zavod miru krijgt mijn volledige aandacht.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen de Ronde van Luxemburg, je zou voor minder.
ga weg import amsterdammerquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Komt er een scherm op het MUSEUMPLEIN?
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef KingRoland het volgende:
KOMT ER EEN SCHERM OP HET MSEUMPLEIN??????
Korfbalfinale, recentelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef Collide het volgende:
Waneer speelde België voor het laatst een finale?
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Davis cup 2017?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef Collide het volgende:
Waneer speelde België voor het laatst een finale?
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
NEEEEEEEDERLAND OOOOOOOH NEEEEEEEEEEEEDERLAND JIJ BENT DE KAMPIOOOOEEEEEEEEEEEN! WIJ HOUDEN VAN DE BOOOOOOOOOOLKES OM HUN DADEN EN HUN MOOOOOOOOOOOOOO!
@onlogischquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef KingRoland het volgende:
KOMT ER EEN SCHERM OP HET MSEUMPLEIN??????
Graag gedaan maat.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn mentions even afhandelt.
Eredivisie minuten tellen voor 25%quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FAKE NEWS
echt niet man. ik ga zaterdag toernooitje kijken trouwens. bij swift.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef KingRoland het volgende:
@:smoofie
@:tarado
@:karina
@:jr-style-93
museumplein voor scherm?
Oei, hier wordt Davy pijnlijk onderuit gehaald.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FAKE NEWS
duequote:Op donderdag 6 juni 2019 23:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag gedaan maat.
Wat een top due zijn wij toch
Jouw week duurt wel langquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef TLC het volgende:
van Dijk binnen n week in 2 Europese finales, wat een baas
Graag gedaan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het naar @:Smoofie gestuurd
Bedankt maat
maar wel geboren in de Jordaanquote:
Duequote:Op donderdag 6 juni 2019 23:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag gedaan maat.
Wat een top due zijn wij toch
Rambo zuigt. En is geen sport.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:22 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Komt er Rambo? Server voor max 10?
die heel graag teelbalkanker willen en hun benen scherenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:22 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Wielrennen is voor mensen die geen auto kunnen kopen
Emma Wortelhoerquote:
quote:
Die seconden had je toch kunnen besteden aan wat meer liefde voor je kat.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:23 schreef GGMM het volgende:
WE HEBBEN DE N
WE HEBBEN DE A
WE HEBBEN DE T
WE HEBBEN DE I
WE HEBBEN DE O
WE HEBBEN DE N
WE HEBBEN DE S
WE HEBBEN DE L
WE HEBBEN DE E
WE HEBBEN DE A
WE HEBBEN DE G
WE HEBBEN DE U
WE HEBBEN DE E
NATIONS LEAGUE!
Bij nader inzien was dit een vrij nutteloze post.
Wel nog even Ronaldo aan zijn oor trekken op zondag, maar komt goedquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We worden de eerste Nations League winnaarhistorie
Die slaapt nu.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die seconden had je toch kunnen besteden aan wat meer liefde voor je kat.
Kan je daar een foto van sturen?`quote:
Wie?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs @:trein2000 zou zo’n post niet maken.
Dank je wel Paulquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:25 schreef Paul het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)-nations-league.html
frontpagequote:Op donderdag 6 juni 2019 23:25 schreef Paul het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 06-06-2019 om 23:23:27Alle mensen die vinden/vonden dat Harry Maguire een betere optie is dan Matthijs de Ligt bij welke club dan ook, leg ik bij deze een voetbalkijkverbod op voor de rest van hun leven. reageer retweet
@GGMM pics van kat?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die seconden had je toch kunnen besteden aan wat meer liefde voor je kat.
moet je eens voorstellen voor engeland, sta je straks op zondagmiddag een troostfinale voor de nations league te spelenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:24 schreef Cara het volgende:
Portugal lacht zich kapot. Lekker dagje uitslapen en wij een verlenging achter de rug.
Niet gekliktquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:25 schreef Paul het volgende:
Wie is Harry Maguire nou weerquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:26 schreef Slobeend het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 06-06-2019 om 23:23:27Alle mensen die vinden/vonden dat Harry Maguire een betere optie is dan Matthijs de Ligt bij welke club dan ook, leg ik bij deze een voetbalkijkverbod op voor de rest van hun leven. reageer retweet
Best treurig dat iemand zoals ik, eerder mod is geweest dan jij.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:25 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |