abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187329106
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Gini zal wel op z'n laatste benen lopen
Lijkt me sterk als je hem bezig zag tegen Engeland ,Frenkie zat er wel duidelijk doorheen.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 23:54:14 #227
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_187329345
Ik ben zelf geen superfan van Frenkie maar voor het huidige Nederlandse elftal is ie gewoon best noodzakelijk. Al zit ie er doorheen, gewoon opstellen. Ik prefereer verder weer Wijnaldum enorm boven vdBeek, maar misschien heb je meer aan een vdBeek morgen.

Ik denk dat Tonny ook heel waardevol kan zijn in een pot als morgen, in een dergelijke pot heb je enorm veel aan zijn fysiek en energie, maar wat hem betreft vertrouw ik Koeman volledig, hij weet precies wat hij aan Tonny heeft.
Met pijn en moeite derde
pi_187329394
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben zelf geen superfan van Frenkie maar voor het huidige Nederlandse elftal is ie gewoon best noodzakelijk. Al zit ie er doorheen, gewoon opstellen. Ik prefereer verder weer Wijnaldum enorm boven vdBeek, maar misschien heb je meer aan een vdBeek morgen.

Ik denk dat Tonny ook heel waardevol kan zijn in een pot als morgen, in een dergelijke pot heb je enorm veel aan zijn fysiek en energie, maar wat hem betreft vertrouw ik Koeman volledig, hij weet precies wat hij aan Tonny heeft.
Tony trekt zich altijd wel op aan het niveau ja,zou hem inbrengen mocht je na een uur spelen met een doelpunt verschil voorstaan.
Om de boel te ontregelen op zn Portugees.

VandeBeek moet starten voor de Roon.
  zondag 9 juni 2019 @ 00:04:11 #229
474254 GurneyIsBestOke
pi_187329575
Met vdBeek, de Jong en Ginny heb je naar mijn mening een te aanvallend middenveld, ik heb het idee dat dat afgestraft gaat worden door Portugal. De Roon, Pröpper of Tonny ipv vdBeek of Ginny brengt het middenveld meer in balans. Tevens zijn zij nog een stuk fitter ook.
Met pijn en moeite derde
  zondag 9 juni 2019 @ 00:06:40 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187329620
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met vdBeek, de Jong en Ginny heb je naar mijn mening een te aanvallend middenveld, ik heb het idee dat dat afgestraft gaat worden door Portugal. De Roon, Pröpper of Tonny ipv vdBeek of Ginny brengt het middenveld meer in balans. Tevens zijn zij nog een stuk fitter ook.
Vilhena op het middenveld? Haha wat, alsof die balans brengt joh. Dat is alleen een optie als linksback voor mij, lekker draven op de flank.

Je moet gewoon goede voetballers opstellen die zich onder de druk uit kunnen spelen en aanvallend iets creëren aangezien de voorhoedespelers dat niet altijd lukt, en een Frenkie en Donny kunnen verdedigend ook genoeg bijdragen waardoor je niet compleet overlopen wordt.
Oh.
pi_187330517
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vilhena op het middenveld? Haha wat, alsof die balans brengt joh. Dat is alleen een optie als linksback voor mij, lekker draven op de flank.

Je moet gewoon goede voetballers opstellen die zich onder de druk uit kunnen spelen en aanvallend iets creëren aangezien de voorhoedespelers dat niet altijd lukt, en een Frenkie en Donny kunnen verdedigend ook genoeg bijdragen waardoor je niet compleet overlopen wordt.
Duidelijk een Feyenoord-troll.
Vilhena boven Van de Beek verkiezen,want balans _O-
  zondag 9 juni 2019 @ 01:21:50 #232
474254 GurneyIsBestOke
pi_187330725
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor bizar onderbouwde post? Ik verwacht meer van je.
Met pijn en moeite derde
  zondag 9 juni 2019 @ 01:23:12 #233
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187330743
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 01:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor bizar onderbouwde post? Ik verwacht meer van je.
Nja die tweede alinea is ook voor de mensen die roepen dat De Roon per se nodig is voor de balans ;)
Oh.
  zondag 9 juni 2019 @ 01:27:51 #234
474254 GurneyIsBestOke
pi_187330812
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja die tweede alinea is ook voor de mensen die roepen dat De Roon per se nodig is voor de balans ;)
Maar dat is toch ook gewoon wel zo?
Met pijn en moeite derde
pi_187330876
Wist niet eens dat Vilhena bij de selectie zit (lol)

Vergeten voetballer
  zondag 9 juni 2019 @ 01:35:42 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187330894
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 01:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook gewoon wel zo?
Niet per se eigenlijk, kijk alleen al naar hoe Ajax presteerde afgelopen seizoen in de CL en dan was Schöne ook niet iemand die per se de rol had van De Roon maar meer iemand die voetballend goed was. Denk dat zowel v/d Beek als Wijnaldum een controlerende rol kunnen hebben, het vergt overigens wel discipline in de afspraken dat er altijd iemand de controle in de gaten moet houden als bijvoorbeeld Frenkie een aanvallende dribbel maakt maar het is niet onmogelijk. De plus is wel dat je dan ontzettend veel voetballend vermogen hebt en het daarop kan winnen, ook weer wat meer scorend vermogen vanuit je middenveld wat wel nodig is met onze relatief matige aanval.
Oh.
  zondag 9 juni 2019 @ 01:45:35 #237
474254 GurneyIsBestOke
pi_187330987
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet per se eigenlijk, kijk alleen al naar hoe Ajax presteerde afgelopen seizoen in de CL en dan was Schöne ook niet iemand die per se de rol had van De Roon maar meer iemand die voetballend goed was. Denk dat zowel v/d Beek als Wijnaldum een controlerende rol kunnen hebben, het vergt overigens wel discipline in de afspraken dat er altijd iemand de controle in de gaten moet houden als bijvoorbeeld Frenkie een aanvallende dribbel maakt maar het is niet onmogelijk. De plus is wel dat je dan ontzettend veel voetballend vermogen hebt en het daarop kan winnen, ook weer wat meer scorend vermogen vanuit je middenveld wat wel nodig is met onze relatief matige aanval.
Ik begrijp nu wel je argumentatie, maar NL is niet Ajax, en in zo’n korte voorbereiding heb je weinig aan duidelijke afspraken en discipline. Tevens overschat je dan in mijn ogen hoe stabiel defensief Nederland is (ook al noem je het niet specifiek). De Ligt en van Dijk zijn allebei wereldspelers maar het staat niet lekker, met name de Ligt maakt echt wel veel fouten. Onze backs zijn al helemaal niet bijzonder. Daar moeten onze middenvelders op ingesteld staan en imo vult de Roon dat nu heel erg goed in. Een middenveld met Wijnaldum en vdBeek kan echt alleen met een vijf mans-verdediging, of als je wil forceren.

Voor het restant van de kwalificatie (muv Duitsland dus) lijkt de combinatie De Jong-vdBeek-Wijnaldum mij prima, overigens.
Met pijn en moeite derde
  zondag 9 juni 2019 @ 01:59:43 #238
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187331107
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 01:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik begrijp nu wel je argumentatie, maar NL is niet Ajax, en in zo’n korte voorbereiding heb je weinig aan duidelijke afspraken en discipline. Tevens overschat je dan in mijn ogen hoe stabiel defensief Nederland is (ook al noem je het niet specifiek). De Ligt en van Dijk zijn allebei wereldspelers maar het staat niet lekker, met name de Ligt maakt echt wel veel fouten. Onze backs zijn al helemaal niet bijzonder. Daar moeten onze middenvelders op ingesteld staan en imo vult de Roon dat nu heel erg goed in. Een middenveld met Wijnaldum en vdBeek kan echt alleen met een vijf mans-verdediging, of als je wil forceren.

Voor het restant van de kwalificatie (muv Duitsland dus) lijkt de combinatie De Jong-vdBeek-Wijnaldum mij prima, overigens.
Dat overschat ik niet, want ik weet dat De Ligt en Van Dijk samen nog niet altijd even stabiel is. Het punt is alleen dat ook met een De Roon en de zogenaamde stabiliteit op het middenveld het gewoon misging tegen Duitsland waar Nederland in de eerste helft werd zoekgetikt, waar je met een voetballend betere speler misschien uiteindelijk weer makkelijker had kunnen gaan tikken. Het is daarom ook niet zo simpel als dat een balafpakker op het middenveld defensief per se beter is, het is een kwestie van de juiste afspraken maken m.b.t. het druk zetten.

En vijfmansverdediging moet Oranje niet meer doen, dat deed Van Gaal omdat we zwakke centrale verdedigers hadden in Brazilië maar nu hebben we daar juist de betere. Blind is daarnaast een prima linksback die voetballend ook goed is en het middenveld kan aanvullen in balbezit, alleen rechtsback is een probleem waar Dumfries een blinde is. Dus ik zou het wel eens willen zien met dat middenveld, en dan zou je zelfs ook nog Pröpper er neer kunnen zetten en dan Wijnaldum meer als een soort rechtsbinnen waar de back er dan overheen dendert.
Oh.
  zondag 9 juni 2019 @ 02:54:12 #239
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_187331314
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 23:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Tony trekt zich altijd wel op aan het niveau ja,zou hem inbrengen mocht je na een uur spelen met een doelpunt verschil voorstaan.
Om de boel te ontregelen op zn Portugees.

VandeBeek moet starten voor de Roon.
En Babel eruit die club hoer, Promes en Bergwijn :Y
  zondag 9 juni 2019 @ 02:57:13 #240
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_187331321
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar baseer jij op dat ze fitter zijn? En nee je gaat toch niet aanpassen. Wijnaldum zeker niet in de basis die trage zak, leuke gast maar voetballer van nul -O-
  zondag 9 juni 2019 @ 09:49:16 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187332280
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 01:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

wel met je eens al zou Wijnaldum echt wel controlerend kunnen spelen, die heeft bij Liverpool ook bijna alle posities behalve keeper gehad, Van Beek is daar minder geschikt voor en is ook voorin gevaarlijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')