@Zipportalquote:
Zeg even dat Depay een zeer creatieve speler is en het feit dat hij constant in gevaarlijke posities komt of ze creëert al genoeg zegt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, ik heb je hulp nodig in de APP hiervoor
Een gegeven paard kijk je uiteraard niet in de bekquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Die 2-1 en 3-1 kregen we gewoon cadeau.
Memphis snoert keihard de mondjesquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu lekker met 130 minuten in de benen over 3 dagen tegen CR7god
Misschien kan de Knvb met de wedstrijden schuivenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Max23 het volgende:
ze zijn helemaal kapot, wordt niks meer zondag
Altijtquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Altijd in memphis geloofd( met een d toch? )
Doet Ekkelman mee?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu lekker met 130 minuten in de benen over 3 dagen tegen CR7god
Tegen Portugal toch sowieso niet (als het er toe doet)quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef Max23 het volgende:
ze zijn helemaal kapot, wordt niks meer zondag
F1 is voor proleten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus probleem anders. Keuzestressssss
Rondjes A10 rijden dan weer welquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:19 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Misschien kan de Knvb met de wedstrijden schuiven
Bedankt dat je mijn mentions even afhandelt.quote:
Ik heb het naar @Smoofie gestuurdquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeg even dat Depay een zeer creatieve speler is en het feit dat hij constant in gevaarlijke posities komt of ze creëert al genoeg zegt.
Alleen maakt dat voor mensen niet uit; ook al lopen de meeste spelers op de laatste krachten na een lang en slopend seizoen. Pietje is een kutspeler, Klaas kan er geen ene tyfus van. Et cetera et cetera.
Meer liefde graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |