SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in de selectie van Engeland een aantal spelers met een meer dan uitstekend seizoen. Alexander-Arnold, Rose,Alli,Dier Henderson en Kane zijn nog in de race voor de Champions League. Sterling had een knap seizoen en is kampioen geworden van Engeland, net als Stones,Walker en Delph. Wat mij opvalt als ik naar de selectie kijk is dat het vrijwel uitsluitend spelers uit de Premier League zijn. (niet geheel verrassend) De enige uitzondering is het supertalent Jadon Sancho, die een fantastisch seizoen kende bij Borussia Dortmund. Harry Kane lijkt net op tijd fit voor de slotfase van het seizoen. In de Nations League was Engeland ingedeeld bij Spanje en Kroatië. Na twee wedstrijden leek het er totaal nog niet op dat Engeland groepswinnaar zou worden. Thuis werd met 1-2 verloren van Spanje en in Kroatië kwamen ze niet verder dan een bloedeloze 0-0. Uit tegen Spanje kwamen ze echter wervelend uit de startblokken, na 38 minuten stond het al 0-3. Uiteindelijk werd het nog 2-3. Thuis werd met moeite gewonnen van Kroatië om de winst in de poule veilig te stellen. Na een 0-1 achterstand wonnen ze uiteindelijk door late goals van Lingard en Kane. In de EK-kwalificatie zijn ze ook voortvarend van start gegaan. Tsjechie werd met 5-0 weggevaagd door onder meer een hattrick van Sterling en in en tegen Montenegro wonnen ze met 1-5. De andere landen in de poule zijn Bulgarije en Kosovo, dat mag geen probleem zijn voor de eilanders.
*Selectie Engeland voor de Nations League:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Poll: Welk land gaat door naar de finale?
• Nederland
• Engeland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
*Te volgend op NPO 1. De voorbeschouwing begint om 20.25uur, de wedstrijd om 20.45 uur.Zonder wrijving geen glans
Prima foto dus, hebben de mannen en de vrouwen wat te zien.quote:
:")quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:41 schreef Karina het volgende:
En de commentator nog zeggen wat doe je jezelf te kort :")
:")quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:41 schreef Karina het volgende:
En de commentator nog zeggen wat doe je jezelf te kort :")
Denk dat dat iets te hoog gegrepen is.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:41 schreef opreis het volgende:
Depay maakt wel mooi reclame voor zichzelf als hij een transfer wil deze zomer. Misschien NAC ofzo
*te wijtenquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Depay heeft gewoon 2,3 goals op zijn schoen gehad... als je dan niet wint heb je het echt aan jezelf te danken
Kluivert is inmiddels 40/45 ofzoquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap dat het Nederlands geklaag is, maar kunnen we Memphis vandaag niet beter wisselen voor een Kluivert ofzo?
te wijtenquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Depay heeft gewoon 2,3 goals op zijn schoen gehad... als je dan niet wint heb je het echt aan jezelf te danken
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap dat het Nederlands geklaag is, maar kunnen we Memphis vandaag niet beter wisselen voor een Kluivert ofzo?
Euh neequote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Dit is hetzelfde kutgevoel als tijdens de Champions League halve finale
Echt heel matig vanavondquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Hij is ook letterlijk de enige. Wat moet die ontzettend pijnlijk voor je zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat jij moest lachen.
Dit doet mij deugd.
Maar dat kwam nog goed in de laatste seconde.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
En een hoop users.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
Je kan merken dat er een hoop spelers aan vakantie toe zijn.
DAT IS HELEMAAL NIET PIJNLIJK!!!quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is ook letterlijk de enige. Wat moet die ontzettend pijnlijk voor je zijn.
Sterkte hiermee maat
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
Hier speelt Depay onder de naam Onlogisch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier speelt Depay onder de naam Onlogisch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dat was wel echt wat spannenderquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Hier speelt Depay onder de naam Onlogisch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Hier speelt Depay onder de naam Onlogisch:Grappig om te zien... Is dat een FOK-spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hij heeft wel een broer die Pond heetquote:
Hoe weet jij dat.quote:
Ik vind Babel in potentie de minste van de 3 voorinquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik had gelijk. Met Depay en Bergwijn heb je pure armoede. Moeten echt betere aanvallers bij.
Domheid kan je users niet vergeven.quote:
Spannend? Met Cillessen?quote:
Werken bij de NOSquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:44 schreef Karina het volgende:
wat een geweldige wedstrijd? nou dat viel wel mee
Ben jij een vrouw, dan is je mening niets waard over voetbal.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:44 schreef Karina het volgende:
wat een geweldige wedstrijd? nou dat viel wel mee
worden betaald per positief woordjequote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Zien zij een andere wedstrijd dan ik ofzo
Ze vonden NL schijnbaar goed?
Koekoek.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Domheid kan je users niet vergeven.
Hahaha, wat een niveauquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Groby het volgende:
“Een millimeter, dat is tegenwoordig buitenspel” dat was het altijd al Pi Air
Schandalig dat je niet binnen 90 minuten van dit Engeland kan winnen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Zien zij een andere wedstrijd dan ik ofzo
Ze vonden NL schijnbaar goed?
Ik kan die spanning niet aan en heb er geen vertrouwen in hahaquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Kunnen die Engelsen doorgaans ook geen klote van, al viel het mee op het WK vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom van hem dat hij zijn tshirt zo liet wapperen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Maareh engeland heeft dus gewonnen... als het tshirt van die ene gast iets minder naar rechts gewapperd was.
Maar wij hebben Cillesen. Daar moet je gewoon op goal schieten want die stopt toch nooit pingelsquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Kunnen die Engelsen doorgaans ook geen klote van, al viel het mee op het WK vorig jaar.
De goede verstaander begreep dat hij dat als grap zei als reactie op domme Tom.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:46 schreef Groby het volgende:
“Een millimeter, dat is tegenwoordig buitenspel” dat was het altijd al Pi Air
Ik ook niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan die spanning niet aan en heb er geen vertrouwen in haha
sta je weer op doel?quote:
Ik ben maar gewoon eerlijk. Een hele reeks users die spelers (in hun 72e wedstrijd van het seizoen) nog doodsimpel neerzetten als nietskunners en mentaal beperkten. De domheid schokt me.quote:
Ja. Alles waar Tom bij betrokken is, is cringe.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Worden jullie ook zo moe van Tom E. en Rafael V. ? Man man man man.
Welkom op FOK!.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben maar gewoon eerlijk. Een hele reeks users die spelers (in hun 72e wedstrijd van het seizoen) nog doodsimpel neerzetten als nietskunners en mentaal beperkten. De domheid schokt me.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wij hebben Cillesen. Daar moet je gewoon op goal schieten want die stopt toch nooit pingels
Met een panenkaquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:49 schreef -XOR- het volgende:
Depay gaat straks ook nog even een pingel missen
quote:
twitter:Zonal_Marking twitterde op donderdag 06-06-2019 om 22:46:54Quite up for a penalty shootout between the world’s two worst nations at taking penalties reageer retweet
Pickford pakt er minstens twee.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:Zonal_Marking twitterde op donderdag 06-06-2019 om 22:46:54Quite up for a penalty shootout between the world’s two worst nations at taking penalties reageer retweet
Die ver naast gaat.quote:
Had Nederland nog maar Krul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hard schot en hij zit erin.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Pickford is echt een mafklapper, je hoopt gewoon dat ie blundert
Waarom loopt hij steeds in de weg?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd of er een speler van Nederland is die de bal gaat afpakken van een teamgenoot.
Die man noem ik dan Jos.
GAM / [HaxBall #84] Afsluitrambogenotquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:44 schreef Flips het volgende:
[..]
Grappig om te zien... Is dat een FOK-spel?
Dan kijk je niet goedquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Frenkie de Jong is best onzichtbaar vanavond.
Speelt zeer degelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
wtfquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd of er een speler van Nederland is die de bal gaat afpakken van een teamgenoot.
Die man noem ik dan Jos.
?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Gewoon Vermeer een Krulletje laten doen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Met Cillessen zijn we kansloos als het pingels worden.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij was een beetje de davy van ons team.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf hier om lachen.
Die muur leek niet goed te staan.quote:
[..]HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
[..]Zet die even in de OP van het haxball topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Krul erin Godquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Engeland en pingels
Gelukkig hebben wij Cilessengod
Cillessen wel. En ook bij hem komt alles op hem af.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:54 schreef Groby het volgende:
Pickford heeft nog niet gedoken deze wedstrijd, alles komt op hem af
Dat zou top zijnquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zet die even in de OP van het haxball topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |