*te wijtenquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Depay heeft gewoon 2,3 goals op zijn schoen gehad... als je dan niet wint heb je het echt aan jezelf te danken
Kluivert is inmiddels 40/45 ofzoquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap dat het Nederlands geklaag is, maar kunnen we Memphis vandaag niet beter wisselen voor een Kluivert ofzo?
te wijtenquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Depay heeft gewoon 2,3 goals op zijn schoen gehad... als je dan niet wint heb je het echt aan jezelf te danken
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap dat het Nederlands geklaag is, maar kunnen we Memphis vandaag niet beter wisselen voor een Kluivert ofzo?
Euh neequote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Dit is hetzelfde kutgevoel als tijdens de Champions League halve finale
Echt heel matig vanavondquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Hij is ook letterlijk de enige. Wat moet die ontzettend pijnlijk voor je zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat jij moest lachen.
Dit doet mij deugd.
Maar dat kwam nog goed in de laatste seconde.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Dit is hetzelfde kutgevoel als tijdens de Champions League halve finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
En een hoop users.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
Je kan merken dat er een hoop spelers aan vakantie toe zijn.
DAT IS HELEMAAL NIET PIJNLIJK!!!quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is ook letterlijk de enige. Wat moet die ontzettend pijnlijk voor je zijn.
Sterkte hiermee maat
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
Hier speelt Depay onder de naam Onlogisch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
Hier speelt Depay onder de naam Onlogisch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |