CrashOquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me nu pas op dat in de OP bij de laatste zege van de Renoot Maxico staat
Drommelsquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Verdomme is dat een easter egg achtergelaten door CrashO?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Zoveel schade en verkeerde mapping en dan nog zo pushen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:37 schreef mikieu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je de schade aan de vloer van Max na de botsing met Bottas in Monaco.
Godver, helemaal niks van gezien...quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:37 schreef mikieu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je de schade aan de vloer van Max na de botsing met Bottas in Monaco.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Stroll met 1000pk confirmed.
https://www.gpblog.com/nl(...)jdens-gp-canada.html
Was bij de botsing al deels te zien. En net daarna in de on board beelden vanaf de wagen van Bottas.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, helemaal niks van gezien...
Ook kan ik me geen rondvliegende stukjes carbon e.d. herinneren. Maar behoorlijk wat schade ja.
Gezien Monaco nog vermeld is dat laatstequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Verdomme is dat een easter egg achtergelaten door CrashO?![]()
Of houdt iemand anders de OP tegenwoordig bij?
Verkeerde mapping? Heb ik helemaal niet mee gekregen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoveel schade en verkeerde mapping en dan nog zo pushen.
https://www.google.com/am(...)nd-prix/4397112/amp/quote:Op vrijdag 7 juni 2019 06:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Verkeerde mapping? Heb ik helemaal niet mee gekregen.
1000 pk maarquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Stroll met 1000pk confirmed.
https://www.gpblog.com/nl(...)jdens-gp-canada.html
Gewoon alle windtunnels en onboard computers maar afschaffen, komen de echte rijders vanzelf boven drijven.....quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoveel schade en verkeerde mapping en dan nog zo pushen.
Hoi @StefanPquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:43 schreef fathank het volgende:
[..]
1000 pk maar
Met een beetje knutselen haal je dat uit een Toyota Supra van 25 jaar oud
Zonder electrische stofzuiger eraan te hangen
ja, alles vrouwelijk wordt genomen in de F1quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:12 schreef Gehrman het volgende:
Zou Lewis zijn Angela Cullen weleens gepaald hebben?
Dan zal Seb harder moeten trappen en niet spinnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:55 schreef hjansen82 het volgende:
Alvast het podium van de Canada GP :
[ afbeelding ]
Verstappen heeft de vierde tijd en heeft alleen twee longruns gereden?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:26 schreef VacaLoca het volgende:
Of Red Bull kan nog klap sneller of de Honda is trager dan de Renault..
Kimi zit op 2 tienden van P3. Ik denk dat zowel Ferrari en Red Bull nog niet maximaal geweest zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:26 schreef VacaLoca het volgende:
Of Red Bull kan nog klap sneller of de Honda is trager dan de Renault..
Sommige mensen vergeten wel eens wat de VT precies inhouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen heeft de vierde tijd en heeft alleen twee longruns gereden?
Ik heb begrepen, dat ze gedurende het weekend echt alles vorm hem doet. Wekken op de juiste tijd, uitkiezen wat hij eet, zijn agenda plant enz. Het idee is, dat Lewis alleen hoeft te focussen op de race en verder geen bijzaken heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:12 schreef Gehrman het volgende:
Zou Lewis zijn Angela Cullen weleens gepaald hebben?
De Britta van Lewis dus?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen, dat ze gedurende het weekend echt alles vorm hem doet. Wekken op de juiste tijd, uitkiezen wat hij eet, zijn agenda plant enz. Het idee is, dat Lewis alleen hoeft te focussen op de race en verder geen bijzaken heeft.
Nou ja, Britta is in principe een PR dame, uitgegroeid tot PA. Maar Angela is verantwoordelijk voor de totale fysieke welgesteldheid van Lewis.quote:
Hij zat lange tijd op 2 seconde van Max. Daar kunnen we eigenlijk al uit concluderen dat er meer aan de hand isquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:12 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is GAS allemaal aan het doen dan? Ze kunnen beter Stroll in de RBR zetten.
Volle tank/lege tankquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij zat lange tijd op 2 seconde van Max. Daar kunnen we eigenlijk al uit concluderen dat er meer aan de hand is
alleen het race kanaal geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:13 schreef Tinos85 het volgende:
Ik dacht dat Ziggo alle vrije trainingen uitzond?
Niet altijd. Vanmiddag was het wel op het Ziggo Sport kanaal nu alleen op het Ziggo Racing kanaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:13 schreef Tinos85 het volgende:
Een slaaf dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen, dat ze gedurende het weekend echt alles vorm hem doet. Wekken op de juiste tijd, uitkiezen wat hij eet, zijn agenda plant enz. Het idee is, dat Lewis alleen hoeft te focussen op de race en verder geen bijzaken heeft.
Bottas staat ook 2e met een harde bandquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Dan sta je geen 3e.
Wel degelijk hoor. Maar het is een vrije training en hij deed wel de nodige rondjes op een baan die natuurlijk ook opwarmt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan niet joh...quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gezien de recente geschiedenis duurt een Ferrari tijdperk waarschijnlijk ook maar 1 trainingquote:
Stuur een klacht naar CrashOquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk toch geen VT2 op Ziggy.
Ben bang voor Gasly van wel, weer eentje door de Red Bull meatgrinderquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:49 schreef Donderkonijn het volgende:
En Gasly rijd in de weg. Die jongen doet zichzelf ook geen plezier zo. Die is weg volgend seizoen tenzij hij het echt oppakt.
Dat snap ik dus ook niet...team moet dat veel beter aanpakkenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:49 schreef beantherio het volgende:
Waarom haalden ze Gasly niet weg voor Max? Hij was niet met een snelle ronde bezig.
Echte echte hebben natuurlijk ook Ziggo Racingquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor die kennis toch echt alleen maar bij 1 van beiden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:13 schreef ZaZoe het volgende:
Ik hoor deze twee commentatoren liever dan Plooy en Mol. Wat een kennis hebben die gasten
Rik weet het ook prima, maar geeft Ho Pin ruimschoots de ruimte. Dat zal Mol nooit doen, hij moet wel het middelpunt van de show blijven.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoor die kennis toch echt alleen maar bij 1 van beiden.
Maar Rick Winkelman schat ik toch wel weer hoger in als Olaf en Jackquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoor die kennis toch echt alleen maar bij 1 van beiden.
Ho pin Tungquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar Rick Winkelman schat ik toch wel weer hoger in als Olaf en Jack
Wie is die ander gast trouwens
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
OlaVquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rik weet het ook prima, maar geeft Ho Pin ruimschoots de ruimte. Dat zal Mol nooit doen, hij moet wel het middelpunt van de show blijven.
Indy was prima commentaar inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vond René Hoogterp bij de Indy 500 ook niet verkeerd
Word jij net pas wakker ofzo?quote:
Had training, moet ook nog wat gesport worden op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Word jij net pas wakker ofzo?
En Max zat ook in de muur.
Max was na z’n aanraking met de muur al een kwartier hiervoor ook al buiten geweest. Ook dat werd niet opgemerkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Winkelman let ook niet op. Ziet Max net pas terwijl zijn outlap gewoon vermeld was op de timing...
Sainz in de Mclaren op P4 op 4 tienden. Ik denk niet dat er voluit is gegaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
leClerc de snelste tijd. Dat geeft toch een heel klein beetje ijdele hoop voor morgen
Sporten doe je maar in je eigen tijdquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had training, moet ook nog wat gesport worden op de vrijdagavond
Dit was mijn eigen tijdquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:41 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Sporten doe je maar in je eigen tijd![]()
De vrijdagavond is voor bier en nootjes
Baan is begin VT1 totaal anders dan eind VT3 vanwege het rubber dat erop komt te liggen. Natuurlijk missen ze data, maar de banden slijten als peperkoek de eerste sessies.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:40 schreef beantherio het volgende:
RBR heeft toch wel een rare aanpak van dit soort trainingen. Dat ze de auto van Max goed willen checken na zo'n incident snap ik, maar Gasly heeft ook nauwelijks ronden meer gemaakt daarna. Relatief weinig data dan vrees ik.
Ze sparen wel banden uit: dat dan weer wel.
Leclerc. Waarom lijkt iedereen die naam zo moeilijk te spellen te vinden?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
leClerc de snelste tijd. Dat geeft toch een heel klein beetje ijdele hoop voor morgen
Verkeerd hoofdlettergebruik is een grammaticale fout, geen spellingquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc. Waar lijkt iedereen die naam zo moeilijk te spellen te vinden?
Ik probeerde jou net een dienst te bewijzenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc. Waarom lijkt iedereen die naam zo moeilijk te spellen te vinden?
Guido heeft verstand van zaken, maar dat vond ik vorig jaar een diepe teleurstelling bij die paar racen dat hij mee presenteerde.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:17 schreef Marcoss het volgende:
Duidelijk toegevoegde waarde ja, een co-commentator met kennis van zaken (die het ook goed uit kan leggen). Maar denk dat Olav dat niet gaat toestaan bij races..
Moah, die Renaults zien er wel snel uit. Die hebben gekozen voor power boven betrouwbaarheid lijkt het.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Meh. Nu Hebben we nog niet gezien wat de Honda kan door Gasly of all people..
Vond het ook minder dan ik verwacht had ja, maar vraag me wel af of dat aan vd Garde zelf lag of dat hij eigenlijk amper de ruimte kreeg om zijn kant van het verhaal te vertellen (wat Rick Winkelman wel goed deed bij Ho Pin Tung).quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:56 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Guido heeft verstand van zaken, maar dat vond ik vorig jaar een diepe teleurstelling bij die paar racen dat hij mee presenteerde.
Sporten op vrijdagavond. Darten zeker.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prioriteitenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de hairpin vond ik de Williams van Latifi behoorlijk vertifi klinken. Met Kubica achter het stuur viel het wel weer mee. En de McLarens leken er inderdaad zin in te hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 00:37 schreef Mothzor het volgende:
Net terug van een erg warm dagje Circuit Gilles Villeneuve. Zit het hele weekend bij de eerste bocht, je ziet ze komen aanrijden en de langzame doordraaier ingaan om vervolgens weer door te trekken
Wat opvalt is dat het verschil met de topteams en de rest qua instuursnelheid inmens is. Die hebben veel minder nodig om soepel die bochten door te komen. De Mercedes lijkt al helemaal op een rails te liggen. Benieuwd hoe dat er morgen uitziet in de quali-stand.
Laatste race die ik bezocht was in 2016, maar de autos maken weer een stuk meer herrie dan toen
En nu opzoek naar wat zonnebrandcrème.....
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:13 schreef Tinos85 het volgende:
Jawel, Ziggo zend altijd alles uit. Alleen verschilt het op welk kanaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:15 schreef Sjemmert het volgende: [..] Niet altijd. Vanmiddag was het wel op het Ziggo Sport kanaal nu alleen op het Ziggo Racing kanaal.
Jawel hoor. Ik heb VT2 gewoon gezien op Ziggo.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, alleen op het betaalde kanaalquote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb VT2 gewoon gezien op Ziggo.
Is altijd al geweest. De kwalificatie en race zijn te zien op het open kanaal, de vrije trainingen meestal niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:07 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Mja, alleen op het betaalde kanaal.
Begin van het jaar roepen dat alle GP's voor alle Ziggo abonnees te zien zal zijn, en dan nu dit...Ik ben bang dat dit vaker gaat gebeuren. Het aantal abonnementsaanvragen voor het sport kanaal zal wel afgenomen zijn, dus komen ze hier nu langzaam aan op terug, vermoed ik.
Dagjesvolkedquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:07 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Begin van het jaar roepen dat alle GP's voor alle Ziggo abonnees te zien zal zijn, en dan nu dit...Ik ben bang dat dit vaker gaat gebeuren. Het aantal abonnementsaanvragen voor het sport kanaal zal wel afgenomen zijn, dus komen ze hier nu langzaam aan op terug, vermoed ik.
Kwam door VBL. EK kwalificatie was gisteren om dezelfde tijd als VT2quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:07 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit jaar zijn VT's ook op het open kanaal te zien, maar als er voetbal is dan krijgt die voorrang op de uitzending en drukt dus de VT eraf.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is altijd al geweest. De kwalificatie en race zijn te zien op het open kanaal, de vrije trainingen meestal niet.
Wat @Lola69 zegtquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is altijd al geweest. De kwalificatie en race zijn te zien op het open kanaal, de vrije trainingen meestal niet.
Maar niet gegarandeerd in tegenstelling tot de kwalificatie en de race. Dus de VT is alleen te zien als er niets belangrijkers is (voor Ziggo).quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wat @:Lola69 zegt, vanaf dit seizoen is het hele weekend (dus ook de VT's) voor alle Ziggo abonnees gratis te zien (op het open kanaal). Moeten ze natuurlijk niet fubbelen voorrang geven...
Dit hadden ze kunnen melden dat gisteravond geen VT was.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wat @:Lola69 zegt, vanaf dit seizoen is het hele weekend (dus ook de VT's) voor alle Ziggo abonnees gratis te zien (op het open kanaal). Moeten ze natuurlijk niet fubbelen voorrang geven...
VT toch ook, ik betaal gewoon dus kan het altijd zien maar ik ga er zelden voor zitten, zet het wel regelmatig aanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dit hadden ze kunnen melden dat gisteravond geen VT was.
Voetbal is sowieso altijd meh.
Omdat de juiste aanduiding Sjarls is.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc. Waarom lijkt iedereen die naam zo moeilijk te spellen te vinden?
Sjarls P3 (of) Max vandaag denk iktwitter:tgruener twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 01:44:20Mercedes easily quickest in race pace and probably also favourites for qualifying. GPS data revealed Ferrari turned up the engine already in FP2 for quali runs, worth 0,4s in laptime. Check out our in-depth practice analysis.AMuS (in German): https://t.co/8CJJXffDXB reageer retweet
En dus zal het wel Vettel worden zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:33 schreef Tarado het volgende:
Sjarls P3 (of) Max vandaag denk iktwitter:tgruener twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 01:44:20Mercedes easily quickest in race pace and probably also favourites for qualifying. GPS data revealed Ferrari turned up the engine already in FP2 for quali runs, worth 0,4s in laptime. Check out our in-depth practice analysis.AMuS (in German): https://t.co/8CJJXffDXB reageer retweet
Sjarls Lekleer.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Omdat de juiste aanduiding Sjarls is.
kan zeker jaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dus zal het wel Vettel worden zoals gewoonlijk.
Eens, ik heb het idee Guido ook niet echt een onderhoudende "verhalenverteller" is; hij praat vlak en zonder veel emotie of enthousiasme.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:56 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Guido heeft verstand van zaken, maar dat vond ik vorig jaar een diepe teleurstelling bij die paar racen dat hij mee presenteerde.
Zoek ff op reddit f1 motorsport streams. Eerste of 2e link is het meestal. Van daar kom je er wel uit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:51 schreef Blik het volgende:
VT3 nog ergens (gratis) te kijken? Ziggo laat hockey zien blijkbaar
Neem F1TV dan, daar doet Rick het commentaar voor FP3 (snap trouwens niet waarom het niet hetzelfde is als de normale feed)quote:
Ziggy gaat na hockey (quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:51 schreef Blik het volgende:
VT3 nog ergens (gratis) te kijken? Ziggo laat hockey zien blijkbaar
Ik hoor daar anders hele slechte verhalen overquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:58 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Neem F1TV dan, daar doet Rick het commentaar voor FP3 (snap trouwens niet waarom het niet hetzelfde is als de normale feed)
Ik heb nog liever Hans van der Tocht dan Jack Plooij.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
En idd 100x liever Winkelman en Ho Ping Tung dan Plooij...
Of Pepijn Bierenbroodspotquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Hans van der Tocht dan Jack Plooij.
Heeft die een beetje verstand van F1?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Hans van der Tocht dan Jack Plooij.
Wel van drank, dus sowieso gezelligquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft die een beetje verstand van F1?
Ken hem niet. Hans van der Togt wel. Wat die van de F1 weet is mij onbekend.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erg knap van ze. Dat kan dus helemaal nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:15 schreef vosss het volgende:
Dat is bijna 33x per dag. Iedere dag. Het hele jaar door.
Nee. Maar dan nog is het beter dan dat grappig bedoelde gelul van Plooij.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erg knap van ze. Dat kan dus helemaal niet
Waar willen ze dat doen dan? In de fabriek?quote:
Ja waarom niet? Dat kun je makkelijk 50x op een dag doen lijkt me. Om te compenseren voor de dagen dat je er minder doet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar willen ze dat doen dan? In de fabriek?
Geen wonder dat 'ie zo vaak als 1e over de finish kwamquote:
Het lijkt me onwaarschijnlijk. Hoe wil je dat organiseren zonder circuit en met een verbod op testen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Dat kun je makkelijk 50x op een dag doen lijkt me. Om te compenseren voor de dagen dat je er minder doet.
"De reactie die je wist die zou komen".quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het lijkt me onwaarschijnlijk. Hoe wil je dat organiseren zonder circuit en met een verbod op testen?
Of bedoel je in de sim?
Uiterst realistische pitstop danquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Gewoon op de parking en de auto erheen duwen. Net zoals ze dat meerdere malen oefenen op het circuit in pitlane trouwens....
De sportmarketing werkt iets subtieler. Dan hebben ze van die Mercedes events waar iets gepresenteerd wordt en waar ze dan leuke dingen doen met auto's, geheel verzorgd en met uitstekende catering, en als je iets kritisch zegt of schrijft wordt je de volgende keer niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:50 schreef Zorro het volgende:
Hoeveel heeft Hamilton aan Plooij betaald? Man man man, tenenkrommemd dit
Hier. Ongelovige Thomasquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiterst realistische pitstop dan
Wat is daar niet realistisch aan? Ze oefenen op de STOP, dus of die auto nou zelf aan komt rijden of dat hij geduwd wordt maakt niets uit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiterst realistische pitstop dan
Ric zit er in de trainingen wel vaker redelijk dicht bij toch? Bij de kwalificatie zakken ze weg. Geen party mode daar?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mag hopen dat die Honda party mode genoeg is om de renaults weg te houden
Ook in de race is de RBR een stuk sneller.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ric zit er in de trainingen wel vaker redelijk dicht bij toch? Bij de kwalificatie zakken ze weg. Geen party mode daar?
Renault party mode:quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ric zit er in de trainingen wel vaker redelijk dicht bij toch? Bij de kwalificatie zakken ze weg. Geen party mode daar?
In Bahrein was het ook kantje boord, Renault heeft ook een soort party-mode dit jaar geloof ik. Niet dat het heel veel oplevert, volgens mij is die van Honda al beter nu.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In Bahrein was het ook kantje boord, Renault heeft ook een soort party-mode dit jaar geloof ik. Niet dat het heel veel oplevert, volgens mij is die van Honda al beter nu.
Beide bulls lieten daar veel liggen. 0,8 en 0,5. Bizarquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:09 schreef opreis het volgende:
Max zn laatste sector was slecht dus hij zit er wel wat dichter bij. Maar de Red Bull is hier wel duidelijk het 3de team
Het Sky commentaar had het erover dat men niet precies weet hoe snel Max nou echt is hier want gisteren had hij de botsing en vandaag werd hij opgehouden door Mercedes.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beide bulls lieten daar veel liggen. 0,8 en 0,5. Bizar
Maar pas heel laat. De Renault is als motor in de race nog steeds sterker.quote:
Ik hoop dat dat het is iddquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het Sky commentaar had het erover dat men niet precies weet hoe snel Max nou echt is hier want gisteren had hij de botsing en vandaag werd hij opgehouden door Mercedes.
Hoezo bizar? Ligt nogal in de lijn der verwachting dit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beide bulls lieten daar veel liggen. 0,8 en 0,5. Bizar
Whut?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar pas heel laat. De Renault is als motor in de race nog steeds sterker.
In 1 sector terwijl je bij andere sectoren niks verliest vind ik veel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo bizar? Ligt nogal in de lijn der verwachting dit.
Op basis waarvan kom je tot die conclusie?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ding gaat veel vaker kaput.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Max liet in sector 1 en sector 2 een paar honderste liggen. In sector 3 in een klap 8 tienden. Volgens mij had ie toen Bottas voor hem rijden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo bizar? Ligt nogal in de lijn der verwachting dit.
Dat vind je gek? Red Bull doet het met Honda slechter dan vorig jaar.quote:
Komt door de zwakke motor, dat weet toch iedereen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In 1 sector terwijl je bij andere sectoren niks verliest vind ik veel.
Dat ligt niet zo zeer aan Honda. Dat ligt aan het feit dat Mercedes een achterlijk goede auto heeft gebouwd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vind je gek? Red Bull doet het met Honda slechter dan vorig jaar.
En Honda een minder goede motor. We weten allemaal dat met een Mercedes motor achterin Verstappen kampioen zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo zeer aan Honda. Dat ligt aan het feit dat Mercedes een achterlijk goede auto heeft gebouwd.
Renault doet het slechter met Renault dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook sterker en niet zozeer beter. Aan meer power heb je inderdaad niet zoveel als ie constant kapot gaat.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ding gaat veel vaker kaput.
Dan nog niet. Red Bull heeft het chassis niet op orde, dat zeggen ze zelf. Mercedes heeft niet eens de krachtigste motor van het veld, die heeft Ferrari.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En Honda een minder goede motor. We weten allemaal dat met een Mercedes motor achterin Verstappen kampioen zou kunnen worden.
Ik snap niet dat dit een verrassing moet zijn voor mensen?
Ja, wat die aan het doen zijn is echt een raadsel. In plaats van verder een stap naar voren een keiharde stap achteruit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Renault doet het slechter met Renault dan vorig jaar.
Ok man, wat jij wilquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan nog niet. Red Bull heeft het chassis niet op orde, dat zeggen ze zelf. Mercedes heeft niet eens de krachtigste motor van het veld, die heeft Ferrari.
Volgens mij heeft Verstappen toch echt meer punten dan hij vorig jaar had. Ook meer punten dan Ricciardo vorig jaar op dit punt had.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ferrari-Mercedes-Honda-Renault. Dat is de rangorde op dit moment. En Honda kruipt langzaamaan naar Mercedes toe, maar wat Renault aan het doen is? Je moet echt eens stoppen met lezen wat je wilt lezen. Is een irritante eigenschap.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok man, wat jij wil. De Honda is de beste motor van het veld
.
Ok manquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ferrari-Mercedes-Honda-Renault. Dat is de rangorde op dit moment. En Honda kruipt langzaamaan naar Mercedes toe
Je bent ook echt geen verrijking he. Net als met Weltschmerz gewoon geen normale discussie mee te voeren.quote:
Even ter herinnering: vorig jaar stond Verstappen alle FPs bovenaan en kwalificeerde hij zich minder dan tweetiende van de pole.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je bent ook echt geen verrijking he. Net als met Weltschmerz gewoon geen normale discussie mee te voeren.
Er zijn denk ik zelfs kansen voor Verstappen om 1 van de 2 Ferrari's te verschalken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:40 schreef Sjemmert het volgende:
Ferrari bovenaan in FP3
Straks weer ruim achter Mercedes in Q3
iemand een overzicht van de huidige penalties?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ferrari-Mercedes-Honda-Renault. Dat is de rangorde op dit moment. En Honda kruipt langzaamaan naar Mercedes toe, maar wat Renault aan het doen is? Je moet echt eens stoppen met lezen wat je wilt lezen. Is een irritante eigenschap.
Ik denk trouwens dat in the long run, de Honda boven ferrari gaan uitkomen door betrouwbaarheidsissues. Met het zeer gelimiteerde aantal onderdelen dat je dit seizoen mag gebruiken gaat dat ze denk ik nog opbreken. Time will tell.
Nee ik doe niet aan scoreboard journalistiek. Dat geeft een vertekend beeld. Vorig jaar had Verstappen trouwens al meerdere DNF's, mede door de Renault.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Even ter herinnering: vorig jaar stond Verstappen alle FPs bovenaan en kwalificeerde hij zich minder dan tweetiende van de pole.
Maar goed, feiten doe je niet aan dus wat heeft het voor zin?
Dat is dit niet, dit is een rechtstreekse vergelijking. Jij lijkt daarentegen alles gewoon uit je duim te zuigen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan scoreboard journalistiek.
Williams rijdt met een Mercedesmotor stijf achteraan. Dus de Mercedesmotor presteert niet? Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok man, wat jij wil. De Honda is de beste motor van het veld
.
Dit kan niet meer onwaar zijn. Verstappen had op dit punt 2 DNFs en dat waren allebei botsingen waar Renault niets mee te maken had.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar had Verstappen trouwens al meerdere DNF's, mede door de Renault.
De vraag blijft waar je dat op baseert.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
De Hondamotor loopt prima. Sowieso beter dan Renault
Op het feit dat Hulkenberg al door al z’n onderdelen heen is, terwijl Max nog geen enkele DNF achter z’n naam heeft staan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De vraag blijft waar je dat op baseert.
Tja, qua betrouwbaarheid doet het Renault team het belabberd. Maar vergeet niet dat Honda al een upgrade flink naar voren heeft moeten halen, om een fundamenteel probleem met de betrouwbaarheid te moeten herstellen. Dat gaat ze later in het seizoen nog wat gridstraffen opleveren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op het feit dat Hulkenberg al door al z’n onderdelen heen is, terwijl Max nog geen enkele DNF achter z’n naam heeft staan.
Ik gebruik gewoon mijn ogen. Is niet zo heel moeilijk hoor. En laat ik wat Mercedes/Red Bull Honda/Ferrari en de coureurs zelf zeggen nu wat meer boeiend vinden dan wat jij vind. De enige die op motorgebied totaal niet serieus te nemen is is Abiteboul, die gast lult uit zijn nek.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dit niet, dit is een rechtstreekse vergelijking. Jij lijkt daarentegen alles gewoon uit je duim te zuigen.
Moeilijker dan jij lijkt te denkenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn ogen. Is niet zo heel moeilijk hoor.
Dat zegt Max toch zelf?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar je zegt dat ze het ook qua performance beter doen, waar baseer je dat op?
En dat is de 2e ad hominem. Als je het intellect niet hebt om een normale discussie aan te gaan, zeg dat dan gewoon.quote:
Nee, gewoon een observatie. Je kunt je uitspraken totaal niet staven. Als je zegt dat je het met 'je ogen' doet, wat kan ik daar dan verder mee? Je hebt overduidelijk een bias en negeert feiten en cijfers.quote:
Hoeveel Honda's zijn er geploft?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:08 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]
Onderdelen gebruikt (t/m donderdag).
Renault valt wel op ja, maar minder slecht dan vorig jaar.
Maar objectief gezien, als je Toro Rosso ook meeneemt (en McLaren) zit er niet gek veel verschil tussen Honda en Renault qua gebruik van onderdelen.
Ja en Bottas zegt dat Ferrari de beste auto heeft. Duh.quote:
Geen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel Honda's zijn er geploft?
En moet ook even vergeten op welke plek ze in de race rijden en waar ze finishen zeker?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Geen.
Honda wisselt wanneer ze gekke data voorbij zien komen, Renault gokt meer. Daarom moet je vooral kijken naar de componenten wissels en niet naar de ploffen die je op TV ziet.
Denk je echt dat Hamilton dat toestaat? Dat hele team is gebouwd rond hem.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef THEFXR het volgende:
ik vermoed dat Max volgend jaar toch in een Merc rijdt, RB levert gewoon geen champ car af en bij Merc verdient Max ook meer geld
Bias voor wat?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, gewoon een observatie. Je kunt je uitspraken totaal niet staven. Als je zegt dat je het met 'je ogen' doet, wat kan ik daar dan verder mee? Je hebt overduidelijk een bias en negeert feiten en cijfers.
Not gonna happenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef THEFXR het volgende:
ik vermoed dat Max volgend jaar toch in een Merc rijdt, RB levert gewoon geen champ car af en bij Merc verdient Max ook meer geld
Toto blijft Jos maar bellenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Denk je echt dat Hamilton dat toestaat? Dat hele team is gebouwd rond hem.
Dit ging toch over de betrouwbaarheid? Dat Renault qua performance intussen onderaan staat bij de fabrikanten lijkt me buiten de discussie te staanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En moet ook even vergeten op welke plek ze in de race rijden en waar ze finishen zeker?
hij zegt net bij Olav keihard dat de RB auto niet voldoetquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Not gonna happen
No way dat ze Max naast Hamilton zetten.
Maar dat wist hij toch zelf ook wel toen hij weer een contract tekende?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zegt net bij Olav keihard dat de RB auto niet voldoet
Wat wil je zeggen dan? Met je onderdelenwissels. Renault doet zwaar onder voor Honda vooralsnog. Fact.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dit ging toch over de betrouwbaarheid? Dat Renault qua performance intussen onderaan staat bij de fabrikanten lijkt me buiten de discussie te staan
Klopt. En gisteren ook al. Chassis is (logischerwijs) slechter dan vorig seizoen. En wat heeft dat te maken met wat ik zei/postte?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zegt net bij Olav keihard dat de RB auto niet voldoet
Vorig jaar zei-ie gewoon dat de Renaultmotor ruk is. Waarom zou-ie daarover liegen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja en Bottas zegt dat Ferrari de beste auto heeft. Duh.
dat Toto dat gaat bepalen en niet HAMquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. En wat heeft dat te maken met wat ik zei/postte?
this elk jaar wel wat, hequote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar zei-ie gewoon dat de Renaultmotor ruk is. Waarom zou-ie daarover liegen?
Dat was gewoon zichtbaar. De afgelopen 3 jaar. Geen leugen idd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar zei-ie gewoon dat de Renaultmotor ruk is. Waarom zou-ie daarover liegen?
Omdat de Honda-hype zo lang mogelijk moet duren, duh. Red Bull is all-in gegaan daarmee, ze kunnen nu niet meer terug.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat HAM dat ging bepalen. Ik zei dat hij nooit naast HAM gezet zou worden. Le-zen..mquote:
geen champ car is contract vrijquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Ik denk ook niet dat hij nu al over de Honda motor zou beginnen, mocht dat toch het probleem zijn.
Toch raar dat RB altijd is geprezen om het chassis, en nu ineens zitten ze er compleet naast?
Zou een mooie stunt zijn
Lewis naar Ferrari
Max naar Mercedes
Vettel naar Mercedes
Raar he? Eerste jaar nwe motor in een chassis..quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Ik denk ook niet dat hij nu al over de Honda motor zou beginnen, mocht dat toch het probleem zijn.
Toch raar dat RB altijd is geprezen om het chassis, en nu ineens zitten ze er compleet naast?
Zou een mooie stunt zijn
Lewis naar Ferrari
Max naar Mercedes
Vettel naar Mercedes
Max heeft gewoon een contract voor volgend jaar. Dus zou het pas vanaf 2021 verwachten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef THEFXR het volgende:
Ik ken die clausule niet, maar ik ben bang dat ze dit jaar niet eens voor P1 mee kunnen doen laat staan een champcar hebbenquote:
Wat maakt Honda niet waar dan? RBR is keurig het 3e team gebleven.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat de Honda-hype zo lang mogelijk moet duren, duh.
compleet naast valt wel mee maar vorig jaar hadden ze het beste chassis en nu het 2e, probleem is dat Mercedes zowel motorisch als op chassis gebied de #1 is. Ze zeggen dan wel dat de Ferrari meer power heeft maar het gaat ook om het rendement en dat ligt bij Mercedes het hoogstquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Zou een mooie stunt zijn
Lewis naar Ferrari
Max naar Mercedes
Vettel naar Mercedes
Aan Monaco kon je zien dat Red Bull dit jaar hun auto niet zo op orde heeft als vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Zou een mooie stunt zijn
Lewis naar Ferrari
Max naar Mercedes
Vettel naar Mercedes
van beide partijen zit er een prestatie clausule in, denk dat Max RB tijd genoeg heeft gegeven en dan nog, waar rijdt hij dan in 2022?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:21 schreef opreis het volgende:
[..]
Max heeft gewoon een contract voor volgend jaar. Dus zou het pas vanaf 2021 verwachten.
Gerucht was dat Mercedes een echte Duitser als coureur wilde omdat het Duitse merk met Hamilton te Brits lijkt.
Ze staan én niet stil én Max kan nergens heen (qua beter team).quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:25 schreef pmponer het volgende:
Ik ben maar een casual, en weet zeker niet wat er allemaal speelt. Maar ik weet zeker dat Max meer had verwacht iig iets van vooruitgang. Nu staan ze stil, en dat == achteruitgang
Max weet echt wel dat het een complex verhaal is, niet vergeten dat toen hij bij RBR kwam ze al geen kampioensteam meer warenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:25 schreef pmponer het volgende:
Ik ben maar een casual, en weet zeker niet wat er allemaal speelt. Maar ik weet zeker dat Max meer had verwacht iig iets van vooruitgang. Nu staan ze stil, en dat == achteruitgang
Komt door het inbouwen van de nieuwe motor maar vooral door de voorvleugel. RBR heeft voor dezelfde techniek gekozen als Ferrari, waar de luchtstroom van de voorvleugel grotendeels langs de auto gaat en daar komen ze nu op terug maar de gehele aero is naar de klote. Dit heeft ook invloed op bijvoorbeeld de diffuser.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Ze staan in resultaat opzicht zeker wel stilquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze staan én niet stil én Max kan nergens heen (qua beter team).
bottas heeft toch alleen voor dit jaar een contract?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze staan én niet stil én Max kan nergens heen (qua beter team).
Hoe kom je daarbij? Ik had juist begrepen dat ze bij red bull hadden gezegd dat Max zn contract dicht getimmert was om een situatie als met vettel na 2014 te kunnen voorkomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van beide partijen zit er een prestatie clausule in, denk dat Max RB tijd genoeg heeft gegeven en dan nog, waar rijdt hij dan in 2022?
minder soepel, niet dichtquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik had juist begrepen dat ze bij red bull hadden gezegd dat Max zn contract dicht getimmert was om een situatie als met vettel na 2014 te kunnen voorkomen.
Dat zal maar ik denk dat ze wel hadden gehoopt voor p1 te kunnen vechten af en toe.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:27 schreef Nattekat het volgende:
Dat dit een overgangsseizoen zou worden stond al vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |