Tja, qua betrouwbaarheid doet het Renault team het belabberd. Maar vergeet niet dat Honda al een upgrade flink naar voren heeft moeten halen, om een fundamenteel probleem met de betrouwbaarheid te moeten herstellen. Dat gaat ze later in het seizoen nog wat gridstraffen opleveren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op het feit dat Hulkenberg al door al z’n onderdelen heen is, terwijl Max nog geen enkele DNF achter z’n naam heeft staan.
Ik gebruik gewoon mijn ogen. Is niet zo heel moeilijk hoor. En laat ik wat Mercedes/Red Bull Honda/Ferrari en de coureurs zelf zeggen nu wat meer boeiend vinden dan wat jij vind. De enige die op motorgebied totaal niet serieus te nemen is is Abiteboul, die gast lult uit zijn nek.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dit niet, dit is een rechtstreekse vergelijking. Jij lijkt daarentegen alles gewoon uit je duim te zuigen.
Moeilijker dan jij lijkt te denkenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn ogen. Is niet zo heel moeilijk hoor.
Dat zegt Max toch zelf?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar je zegt dat ze het ook qua performance beter doen, waar baseer je dat op?
En dat is de 2e ad hominem. Als je het intellect niet hebt om een normale discussie aan te gaan, zeg dat dan gewoon.quote:
Nee, gewoon een observatie. Je kunt je uitspraken totaal niet staven. Als je zegt dat je het met 'je ogen' doet, wat kan ik daar dan verder mee? Je hebt overduidelijk een bias en negeert feiten en cijfers.quote:
Hoeveel Honda's zijn er geploft?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:08 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]
Onderdelen gebruikt (t/m donderdag).
Renault valt wel op ja, maar minder slecht dan vorig jaar.
Maar objectief gezien, als je Toro Rosso ook meeneemt (en McLaren) zit er niet gek veel verschil tussen Honda en Renault qua gebruik van onderdelen.
Ja en Bottas zegt dat Ferrari de beste auto heeft. Duh.quote:
Geen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel Honda's zijn er geploft?
En moet ook even vergeten op welke plek ze in de race rijden en waar ze finishen zeker?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Geen.
Honda wisselt wanneer ze gekke data voorbij zien komen, Renault gokt meer. Daarom moet je vooral kijken naar de componenten wissels en niet naar de ploffen die je op TV ziet.
Denk je echt dat Hamilton dat toestaat? Dat hele team is gebouwd rond hem.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef THEFXR het volgende:
ik vermoed dat Max volgend jaar toch in een Merc rijdt, RB levert gewoon geen champ car af en bij Merc verdient Max ook meer geld
Bias voor wat?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, gewoon een observatie. Je kunt je uitspraken totaal niet staven. Als je zegt dat je het met 'je ogen' doet, wat kan ik daar dan verder mee? Je hebt overduidelijk een bias en negeert feiten en cijfers.
Not gonna happenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef THEFXR het volgende:
ik vermoed dat Max volgend jaar toch in een Merc rijdt, RB levert gewoon geen champ car af en bij Merc verdient Max ook meer geld
Toto blijft Jos maar bellenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Denk je echt dat Hamilton dat toestaat? Dat hele team is gebouwd rond hem.
Dit ging toch over de betrouwbaarheid? Dat Renault qua performance intussen onderaan staat bij de fabrikanten lijkt me buiten de discussie te staanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En moet ook even vergeten op welke plek ze in de race rijden en waar ze finishen zeker?
hij zegt net bij Olav keihard dat de RB auto niet voldoetquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Not gonna happen
No way dat ze Max naast Hamilton zetten.
Maar dat wist hij toch zelf ook wel toen hij weer een contract tekende?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zegt net bij Olav keihard dat de RB auto niet voldoet
Wat wil je zeggen dan? Met je onderdelenwissels. Renault doet zwaar onder voor Honda vooralsnog. Fact.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dit ging toch over de betrouwbaarheid? Dat Renault qua performance intussen onderaan staat bij de fabrikanten lijkt me buiten de discussie te staan
Klopt. En gisteren ook al. Chassis is (logischerwijs) slechter dan vorig seizoen. En wat heeft dat te maken met wat ik zei/postte?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zegt net bij Olav keihard dat de RB auto niet voldoet
Vorig jaar zei-ie gewoon dat de Renaultmotor ruk is. Waarom zou-ie daarover liegen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja en Bottas zegt dat Ferrari de beste auto heeft. Duh.
dat Toto dat gaat bepalen en niet HAMquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. En wat heeft dat te maken met wat ik zei/postte?
this elk jaar wel wat, hequote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar zei-ie gewoon dat de Renaultmotor ruk is. Waarom zou-ie daarover liegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |