Dat was gewoon zichtbaar. De afgelopen 3 jaar. Geen leugen idd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar zei-ie gewoon dat de Renaultmotor ruk is. Waarom zou-ie daarover liegen?
Omdat de Honda-hype zo lang mogelijk moet duren, duh. Red Bull is all-in gegaan daarmee, ze kunnen nu niet meer terug.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar zei-ie gewoon dat de Renaultmotor ruk is. Waarom zou-ie daarover liegen?
Ik zei nergens dat HAM dat ging bepalen. Ik zei dat hij nooit naast HAM gezet zou worden. Le-zen..mquote:
geen champ car is contract vrijquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Ik denk ook niet dat hij nu al over de Honda motor zou beginnen, mocht dat toch het probleem zijn.
Toch raar dat RB altijd is geprezen om het chassis, en nu ineens zitten ze er compleet naast?
Zou een mooie stunt zijn
Lewis naar Ferrari
Max naar Mercedes
Vettel naar Mercedes
Raar he? Eerste jaar nwe motor in een chassis..quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Ik denk ook niet dat hij nu al over de Honda motor zou beginnen, mocht dat toch het probleem zijn.
Toch raar dat RB altijd is geprezen om het chassis, en nu ineens zitten ze er compleet naast?
Zou een mooie stunt zijn
Lewis naar Ferrari
Max naar Mercedes
Vettel naar Mercedes
Max heeft gewoon een contract voor volgend jaar. Dus zou het pas vanaf 2021 verwachten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef THEFXR het volgende:
ik vermoed dat Max volgend jaar toch in een Merc rijdt, RB levert gewoon geen champ car af en bij Merc verdient Max ook meer geld
Ik ken die clausule niet, maar ik ben bang dat ze dit jaar niet eens voor P1 mee kunnen doen laat staan een champcar hebbenquote:
Wat maakt Honda niet waar dan? RBR is keurig het 3e team gebleven.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat de Honda-hype zo lang mogelijk moet duren, duh.
compleet naast valt wel mee maar vorig jaar hadden ze het beste chassis en nu het 2e, probleem is dat Mercedes zowel motorisch als op chassis gebied de #1 is. Ze zeggen dan wel dat de Ferrari meer power heeft maar het gaat ook om het rendement en dat ligt bij Mercedes het hoogstquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Zou een mooie stunt zijn
Lewis naar Ferrari
Max naar Mercedes
Vettel naar Mercedes
Aan Monaco kon je zien dat Red Bull dit jaar hun auto niet zo op orde heeft als vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Zou een mooie stunt zijn
Lewis naar Ferrari
Max naar Mercedes
Vettel naar Mercedes
van beide partijen zit er een prestatie clausule in, denk dat Max RB tijd genoeg heeft gegeven en dan nog, waar rijdt hij dan in 2022?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:21 schreef opreis het volgende:
[..]
Max heeft gewoon een contract voor volgend jaar. Dus zou het pas vanaf 2021 verwachten.
Gerucht was dat Mercedes een echte Duitser als coureur wilde omdat het Duitse merk met Hamilton te Brits lijkt.
Ze staan én niet stil én Max kan nergens heen (qua beter team).quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:25 schreef pmponer het volgende:
Ik ben maar een casual, en weet zeker niet wat er allemaal speelt. Maar ik weet zeker dat Max meer had verwacht iig iets van vooruitgang. Nu staan ze stil, en dat == achteruitgang
Max weet echt wel dat het een complex verhaal is, niet vergeten dat toen hij bij RBR kwam ze al geen kampioensteam meer warenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:25 schreef pmponer het volgende:
Ik ben maar een casual, en weet zeker niet wat er allemaal speelt. Maar ik weet zeker dat Max meer had verwacht iig iets van vooruitgang. Nu staan ze stil, en dat == achteruitgang
Komt door het inbouwen van de nieuwe motor maar vooral door de voorvleugel. RBR heeft voor dezelfde techniek gekozen als Ferrari, waar de luchtstroom van de voorvleugel grotendeels langs de auto gaat en daar komen ze nu op terug maar de gehele aero is naar de klote. Dit heeft ook invloed op bijvoorbeeld de diffuser.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:19 schreef pmponer het volgende:
Ze staan in resultaat opzicht zeker wel stilquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze staan én niet stil én Max kan nergens heen (qua beter team).
bottas heeft toch alleen voor dit jaar een contract?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze staan én niet stil én Max kan nergens heen (qua beter team).
Hoe kom je daarbij? Ik had juist begrepen dat ze bij red bull hadden gezegd dat Max zn contract dicht getimmert was om een situatie als met vettel na 2014 te kunnen voorkomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van beide partijen zit er een prestatie clausule in, denk dat Max RB tijd genoeg heeft gegeven en dan nog, waar rijdt hij dan in 2022?
minder soepel, niet dichtquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik had juist begrepen dat ze bij red bull hadden gezegd dat Max zn contract dicht getimmert was om een situatie als met vettel na 2014 te kunnen voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |