Neem F1TV dan, daar doet Rick het commentaar voor FP3 (snap trouwens niet waarom het niet hetzelfde is als de normale feed)quote:
Ziggy gaat na hockey (quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:51 schreef Blik het volgende:
VT3 nog ergens (gratis) te kijken? Ziggo laat hockey zien blijkbaar
Ik hoor daar anders hele slechte verhalen overquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:58 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Neem F1TV dan, daar doet Rick het commentaar voor FP3 (snap trouwens niet waarom het niet hetzelfde is als de normale feed)
Ik heb nog liever Hans van der Tocht dan Jack Plooij.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
En idd 100x liever Winkelman en Ho Ping Tung dan Plooij...
Of Pepijn Bierenbroodspotquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Hans van der Tocht dan Jack Plooij.
Heeft die een beetje verstand van F1?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Hans van der Tocht dan Jack Plooij.
Wel van drank, dus sowieso gezelligquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft die een beetje verstand van F1?
Ken hem niet. Hans van der Togt wel. Wat die van de F1 weet is mij onbekend.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erg knap van ze. Dat kan dus helemaal nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:15 schreef vosss het volgende:
Dat is bijna 33x per dag. Iedere dag. Het hele jaar door.
Nee. Maar dan nog is het beter dan dat grappig bedoelde gelul van Plooij.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |