Indy was prima commentaar inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vond René Hoogterp bij de Indy 500 ook niet verkeerd
Word jij net pas wakker ofzo?quote:
Had training, moet ook nog wat gesport worden op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Word jij net pas wakker ofzo?
En Max zat ook in de muur.
Max was na z’n aanraking met de muur al een kwartier hiervoor ook al buiten geweest. Ook dat werd niet opgemerkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Winkelman let ook niet op. Ziet Max net pas terwijl zijn outlap gewoon vermeld was op de timing...
Sainz in de Mclaren op P4 op 4 tienden. Ik denk niet dat er voluit is gegaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
leClerc de snelste tijd. Dat geeft toch een heel klein beetje ijdele hoop voor morgen
Sporten doe je maar in je eigen tijdquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had training, moet ook nog wat gesport worden op de vrijdagavond
Dit was mijn eigen tijdquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:41 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Sporten doe je maar in je eigen tijd![]()
De vrijdagavond is voor bier en nootjes
Baan is begin VT1 totaal anders dan eind VT3 vanwege het rubber dat erop komt te liggen. Natuurlijk missen ze data, maar de banden slijten als peperkoek de eerste sessies.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:40 schreef beantherio het volgende:
RBR heeft toch wel een rare aanpak van dit soort trainingen. Dat ze de auto van Max goed willen checken na zo'n incident snap ik, maar Gasly heeft ook nauwelijks ronden meer gemaakt daarna. Relatief weinig data dan vrees ik.
Ze sparen wel banden uit: dat dan weer wel.
Leclerc. Waarom lijkt iedereen die naam zo moeilijk te spellen te vinden?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
leClerc de snelste tijd. Dat geeft toch een heel klein beetje ijdele hoop voor morgen
Verkeerd hoofdlettergebruik is een grammaticale fout, geen spellingquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc. Waar lijkt iedereen die naam zo moeilijk te spellen te vinden?
Ik probeerde jou net een dienst te bewijzenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc. Waarom lijkt iedereen die naam zo moeilijk te spellen te vinden?
Guido heeft verstand van zaken, maar dat vond ik vorig jaar een diepe teleurstelling bij die paar racen dat hij mee presenteerde.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:17 schreef Marcoss het volgende:
Duidelijk toegevoegde waarde ja, een co-commentator met kennis van zaken (die het ook goed uit kan leggen). Maar denk dat Olav dat niet gaat toestaan bij races..
Moah, die Renaults zien er wel snel uit. Die hebben gekozen voor power boven betrouwbaarheid lijkt het.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Meh. Nu Hebben we nog niet gezien wat de Honda kan door Gasly of all people..
Vond het ook minder dan ik verwacht had ja, maar vraag me wel af of dat aan vd Garde zelf lag of dat hij eigenlijk amper de ruimte kreeg om zijn kant van het verhaal te vertellen (wat Rick Winkelman wel goed deed bij Ho Pin Tung).quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:56 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Guido heeft verstand van zaken, maar dat vond ik vorig jaar een diepe teleurstelling bij die paar racen dat hij mee presenteerde.
Sporten op vrijdagavond. Darten zeker.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prioriteitenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |