Ook in de race is de RBR een stuk sneller.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ric zit er in de trainingen wel vaker redelijk dicht bij toch? Bij de kwalificatie zakken ze weg. Geen party mode daar?
Renault party mode:quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ric zit er in de trainingen wel vaker redelijk dicht bij toch? Bij de kwalificatie zakken ze weg. Geen party mode daar?
In Bahrein was het ook kantje boord, Renault heeft ook een soort party-mode dit jaar geloof ik. Niet dat het heel veel oplevert, volgens mij is die van Honda al beter nu.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In Bahrein was het ook kantje boord, Renault heeft ook een soort party-mode dit jaar geloof ik. Niet dat het heel veel oplevert, volgens mij is die van Honda al beter nu.
Beide bulls lieten daar veel liggen. 0,8 en 0,5. Bizarquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:09 schreef opreis het volgende:
Max zn laatste sector was slecht dus hij zit er wel wat dichter bij. Maar de Red Bull is hier wel duidelijk het 3de team
Het Sky commentaar had het erover dat men niet precies weet hoe snel Max nou echt is hier want gisteren had hij de botsing en vandaag werd hij opgehouden door Mercedes.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beide bulls lieten daar veel liggen. 0,8 en 0,5. Bizar
Maar pas heel laat. De Renault is als motor in de race nog steeds sterker.quote:
Ik hoop dat dat het is iddquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het Sky commentaar had het erover dat men niet precies weet hoe snel Max nou echt is hier want gisteren had hij de botsing en vandaag werd hij opgehouden door Mercedes.
Hoezo bizar? Ligt nogal in de lijn der verwachting dit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beide bulls lieten daar veel liggen. 0,8 en 0,5. Bizar
Whut?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar pas heel laat. De Renault is als motor in de race nog steeds sterker.
In 1 sector terwijl je bij andere sectoren niks verliest vind ik veel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo bizar? Ligt nogal in de lijn der verwachting dit.
Op basis waarvan kom je tot die conclusie?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ding gaat veel vaker kaput.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Max liet in sector 1 en sector 2 een paar honderste liggen. In sector 3 in een klap 8 tienden. Volgens mij had ie toen Bottas voor hem rijden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo bizar? Ligt nogal in de lijn der verwachting dit.
Dat vind je gek? Red Bull doet het met Honda slechter dan vorig jaar.quote:
Komt door de zwakke motor, dat weet toch iedereen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In 1 sector terwijl je bij andere sectoren niks verliest vind ik veel.
Dat ligt niet zo zeer aan Honda. Dat ligt aan het feit dat Mercedes een achterlijk goede auto heeft gebouwd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vind je gek? Red Bull doet het met Honda slechter dan vorig jaar.
En Honda een minder goede motor. We weten allemaal dat met een Mercedes motor achterin Verstappen kampioen zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo zeer aan Honda. Dat ligt aan het feit dat Mercedes een achterlijk goede auto heeft gebouwd.
Renault doet het slechter met Renault dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook sterker en niet zozeer beter. Aan meer power heb je inderdaad niet zoveel als ie constant kapot gaat.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ding gaat veel vaker kaput.
Dan nog niet. Red Bull heeft het chassis niet op orde, dat zeggen ze zelf. Mercedes heeft niet eens de krachtigste motor van het veld, die heeft Ferrari.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En Honda een minder goede motor. We weten allemaal dat met een Mercedes motor achterin Verstappen kampioen zou kunnen worden.
Ik snap niet dat dit een verrassing moet zijn voor mensen?
Ja, wat die aan het doen zijn is echt een raadsel. In plaats van verder een stap naar voren een keiharde stap achteruit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Renault doet het slechter met Renault dan vorig jaar.
Ok man, wat jij wilquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan nog niet. Red Bull heeft het chassis niet op orde, dat zeggen ze zelf. Mercedes heeft niet eens de krachtigste motor van het veld, die heeft Ferrari.
Volgens mij heeft Verstappen toch echt meer punten dan hij vorig jaar had. Ook meer punten dan Ricciardo vorig jaar op dit punt had.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ferrari-Mercedes-Honda-Renault. Dat is de rangorde op dit moment. En Honda kruipt langzaamaan naar Mercedes toe, maar wat Renault aan het doen is? Je moet echt eens stoppen met lezen wat je wilt lezen. Is een irritante eigenschap.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok man, wat jij wil. De Honda is de beste motor van het veld
.
Ok manquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ferrari-Mercedes-Honda-Renault. Dat is de rangorde op dit moment. En Honda kruipt langzaamaan naar Mercedes toe
Je bent ook echt geen verrijking he. Net als met Weltschmerz gewoon geen normale discussie mee te voeren.quote:
Even ter herinnering: vorig jaar stond Verstappen alle FPs bovenaan en kwalificeerde hij zich minder dan tweetiende van de pole.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je bent ook echt geen verrijking he. Net als met Weltschmerz gewoon geen normale discussie mee te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |