CrashOquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me nu pas op dat in de OP bij de laatste zege van de Renoot Maxico staat
Drommelsquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Verdomme is dat een easter egg achtergelaten door CrashO?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Zoveel schade en verkeerde mapping en dan nog zo pushen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:37 schreef mikieu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je de schade aan de vloer van Max na de botsing met Bottas in Monaco.
Godver, helemaal niks van gezien...quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:37 schreef mikieu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je de schade aan de vloer van Max na de botsing met Bottas in Monaco.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Stroll met 1000pk confirmed.
https://www.gpblog.com/nl(...)jdens-gp-canada.html
Was bij de botsing al deels te zien. En net daarna in de on board beelden vanaf de wagen van Bottas.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, helemaal niks van gezien...
Ook kan ik me geen rondvliegende stukjes carbon e.d. herinneren. Maar behoorlijk wat schade ja.
Gezien Monaco nog vermeld is dat laatstequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Verdomme is dat een easter egg achtergelaten door CrashO?![]()
Of houdt iemand anders de OP tegenwoordig bij?
Verkeerde mapping? Heb ik helemaal niet mee gekregen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoveel schade en verkeerde mapping en dan nog zo pushen.
https://www.google.com/am(...)nd-prix/4397112/amp/quote:Op vrijdag 7 juni 2019 06:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Verkeerde mapping? Heb ik helemaal niet mee gekregen.
1000 pk maarquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Stroll met 1000pk confirmed.
https://www.gpblog.com/nl(...)jdens-gp-canada.html
Gewoon alle windtunnels en onboard computers maar afschaffen, komen de echte rijders vanzelf boven drijven.....quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoveel schade en verkeerde mapping en dan nog zo pushen.
Hoi @StefanPquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:43 schreef fathank het volgende:
[..]
1000 pk maar
Met een beetje knutselen haal je dat uit een Toyota Supra van 25 jaar oud
Zonder electrische stofzuiger eraan te hangen
ja, alles vrouwelijk wordt genomen in de F1quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:12 schreef Gehrman het volgende:
Zou Lewis zijn Angela Cullen weleens gepaald hebben?
Dan zal Seb harder moeten trappen en niet spinnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:55 schreef hjansen82 het volgende:
Alvast het podium van de Canada GP :
[ afbeelding ]
Verstappen heeft de vierde tijd en heeft alleen twee longruns gereden?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:26 schreef VacaLoca het volgende:
Of Red Bull kan nog klap sneller of de Honda is trager dan de Renault..
Kimi zit op 2 tienden van P3. Ik denk dat zowel Ferrari en Red Bull nog niet maximaal geweest zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:26 schreef VacaLoca het volgende:
Of Red Bull kan nog klap sneller of de Honda is trager dan de Renault..
Sommige mensen vergeten wel eens wat de VT precies inhouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen heeft de vierde tijd en heeft alleen twee longruns gereden?
Ik heb begrepen, dat ze gedurende het weekend echt alles vorm hem doet. Wekken op de juiste tijd, uitkiezen wat hij eet, zijn agenda plant enz. Het idee is, dat Lewis alleen hoeft te focussen op de race en verder geen bijzaken heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:12 schreef Gehrman het volgende:
Zou Lewis zijn Angela Cullen weleens gepaald hebben?
De Britta van Lewis dus?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen, dat ze gedurende het weekend echt alles vorm hem doet. Wekken op de juiste tijd, uitkiezen wat hij eet, zijn agenda plant enz. Het idee is, dat Lewis alleen hoeft te focussen op de race en verder geen bijzaken heeft.
Nou ja, Britta is in principe een PR dame, uitgegroeid tot PA. Maar Angela is verantwoordelijk voor de totale fysieke welgesteldheid van Lewis.quote:
Hij zat lange tijd op 2 seconde van Max. Daar kunnen we eigenlijk al uit concluderen dat er meer aan de hand isquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:12 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is GAS allemaal aan het doen dan? Ze kunnen beter Stroll in de RBR zetten.
Volle tank/lege tankquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij zat lange tijd op 2 seconde van Max. Daar kunnen we eigenlijk al uit concluderen dat er meer aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |