Even advocaat van de duivel, Plooi heeft natuurlijk wel gelijk wat betreft het feit dat je nog zoveel feitelijke kennis kan hebben, zonder contacten op de paddock kom je niet ver en ben je in die zin niet serieus te nemen.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:25 schreef Donderkonijn het volgende: [..] Ik vind het vragen stellen nog niet eens zo'n probleem. Maar hij krijgt altijd dezelfde 3 of 4 mensen voor de camera/Microfoon: Vettel/Hulkenberg/Kvyat en Max. Max en Hulkenberg want Max is Nederlander en Hulk is een halve Nederlander. De rest loopt hem zo voorbij. Daarbij is hij echt ver-schrik-ke-lijk arrogant. Al volg je de f1 tot inde puntjes, 40 jaar lang, als TV kijker neemt hij je niet serieus want hij loopt op de paddock rond ( zijn eigen woorden.) Kampheus vond ik in het begon ook niet te pruimen vanwege dat popi jopie gedoe, maar die is tenminste nog in staat om een goede tafelheer te zijn en onderwerpen aan te stippen/af te kappen wanneer nodig. (Waar meneer Plooij als hij aan tafel dan nog steeds op hetzelfde onderwerp doorgaat/blijft hangen omdat hij de hint niet begrijpt, dit was zeer aanwezig bij de aflevering met Jan Lammers, blijven vissen de hele aflevering lang. Je zag Lammers denken, jezus wat een idioot.) Goed. Genoeg gezeurd over Plooij. Bijna raceweek.
is inderdaad wel belangrijk voor een kleine zender, als je bij Sky zit staan ze je sowieso wel te woordquote:Op maandag 3 juni 2019 08:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel, Plooi heeft natuurlijk wel gelijk wat betreft het feit dat je nog zoveel feitelijke kennis kan hebben, zonder contacten op de paddock kom je niet ver en ben je in die zin niet serieus te nemen.
quote:
Hier, maar ze zijn er rond half twaalf gisteravond mee gestopt, na min of meer 24 uur gestreamd te hebben.quote:
Zijn contacten op de paddock zijn erg matig als ik het afzet tegenover de rest. Nu zou ik zelf ook veel liever praten met dat vrouwtje van Sky hoor, ligt toch een stuk prettiger in het zicht. Zeg nou zelf, Plooij heeft een rotkop.quote:Op maandag 3 juni 2019 08:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel, Plooi heeft natuurlijk wel gelijk wat betreft het feit dat je nog zoveel feitelijke kennis kan hebben, zonder contacten op de paddock kom je niet ver en ben je in die zin niet serieus te nemen.
Alle coureurs zijn ook lelijk. Aldus mijn vriendin.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zijn contacten op de paddock zijn erg matig als ik het afzet tegenover de rest. Nu zou ik zelf ook veel liever praten met dat vrouwtje van Sky hoor, ligt toch een stuk prettiger in het zicht. Zeg nou zelf, Plooij heeft een rotkop.
Dat zou juist in het voordeel zijn van Ferrari.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lang recht stuk, ik verwacht een 1, 2 voor Mercedes. Dus het is meer de vraag wie wordt er 3.
Dat zeggen ze al races lang, om Mercedes vervolgens met halve seconde per ronde te zien wegrijden. En het is niet alleen dat, Mercedes heeft ook de betrouwbaarheid het best op orde.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zou juist in het voordeel zijn van Ferrari.
Ik verwacht in elk geval weer een verklootte strategie van minstens 1 van de Ferrari'squote:Op maandag 3 juni 2019 10:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zou juist in het voordeel zijn van Ferrari.
eerste is goed. Na de race kun je het hebben over het laatste.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:41 schreef vosss het volgende:
verklote
verkloote
verklootte
Geen idee, jullie snappen wat ik bedoel
Hopelijk hebben we het dan over hoe Hamilton zijn koppositie verkloottequote:Op maandag 3 juni 2019 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerste is goed. Na de race kun je het hebben over het laatste.
Liever Mercedes hun blok. (Blijven hopen)quote:Op maandag 3 juni 2019 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we het dan over hoe Hamilton zijn koppositie verklootte
Dat komt omdat hun aero niet op orde is. Wat Ferrari wint op het rechte stuk verliezen ze weer ruim in de bochten.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeggen ze al races lang, om Mercedes vervolgens met halve seconde per ronde te zien wegrijden. En het is niet alleen dat, Mercedes heeft ook de betrouwbaarheid het best op orde.
Ferrari en Honda hebben al wat probleempjes gehad en Renault... tja. Daar kan je eigenlijk alleen maar om lachen.
twitter:autosport twitterde op maandag 03-06-2019 om 14:46:41Ferrari does not expect to be able to improve its 2019 Formula 1 car in any "significant" way "for the time being" https://t.co/jzhylPAnqy reageer retweet
Hij wist redelijk waar hij aan begon.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:58 schreef NicolasJoy het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk dat Kubica het seizoen vol zal maken?
Lijkt me frustrerend zoals het nu gaat, maar toch ..
waarom zou Vettel stoppen?quote:Op maandag 3 juni 2019 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Hij wist redelijk waar hij aan begon.
Ik maak me drukker om Vettel.
Die krant wat toen zat te kutten tussen Verstappen en Sainz heeft gerucht de wereld ingeslingerd dat Vettel aan de kant wordt gezet en dat komend jaar Alonso er weer rijdt.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 14:50 schreef Tarado het volgende:
twitter:autosport twitterde op maandag 03-06-2019 om 14:46:41Ferrari does not expect to be able to improve its 2019 Formula 1 car in any "significant" way "for the time being" https://t.co/jzhylPAnqy reageer retweet
Nee, Hamilton was zwak vorig jaar. De Mercedes deed het uitstekend.quote:Mercedes is not heading to Canada believing it is the clear favourite, as it is well aware of how strong Ferrari was in Montreal last year.
Mercedes boss Toto Wolff said: "Every single race is a great challenge. Monaco traditionally wasn't historically our best track, and we knew from the slow corner performance that we saw in Barcelona that we had a chance.
"But Monaco is different again. From the car's performance, on a single lap, definitely we were the quickest, but in Montreal [Ferrari] were great last year."
quote:Op maandag 3 juni 2019 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Die krant wat toen zat te kutten tussen Verstappen en Sainz heeft gerucht de wereld ingeslingerd dat Vettel aan de kant wordt gezet en dat komend jaar Alonso er weer rijdt.
Ja nou inderdaadquote:Op maandag 3 juni 2019 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]ja want die heeft met Ferrari een paar WK's gepakt
ah had gpblog het daar vandaanquote:Op maandag 3 juni 2019 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Die krant wat toen zat te kutten tussen Verstappen en Sainz heeft gerucht de wereld ingeslingerd dat Vettel aan de kant wordt gezet en dat komend jaar Alonso er weer rijdt.
Ik denk dat hij het jaar volmaakt, al is het alleen al omdat Williams het geld nodig heeft.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:58 schreef NicolasJoy het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk dat Kubica het seizoen vol zal maken?
Lijkt me frustrerend zoals het nu gaat, maar toch ..
Dat zeg ik niet per se. Wel dat ik het logischer vind als hij gefrustreerd stopt. Denk niet dat hij tot nu toe plezier heeft.quote:
Hij komt bijzonder relaxed over. Terwijl zijn auto het niet bijster goed doetquote:Op maandag 3 juni 2019 16:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet per se. Wel dat ik het logischer vind als hij gefrustreerd stopt. Denk niet dat hij tot nu toe plezier heeft.
Hij kwam wel dichterbij dan Vettel.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]ja want die heeft met Ferrari een paar WK's gepakt
hij had liever de snelste auto gehad, dat zit er dit jaar helaas niet in maar ik zie niet dat hij er geen plezier in heeftquote:Op maandag 3 juni 2019 16:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet per se. Wel dat ik het logischer vind als hij gefrustreerd stopt. Denk niet dat hij tot nu toe plezier heeft.
Mercedes doet al jaren aan dat downplayen, iedereen heeft het nu wel door.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Nee, Hamilton was zwak vorig jaar. De Mercedes deed het uitstekend.
Het begint zolangzamerhand behoorlijk treurig te worden dat de overige teams Mercedes maar niet kunnen bijbenen.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:50 schreef Tarado het volgende:
twitter:autosport twitterde op maandag 03-06-2019 om 14:46:41Ferrari does not expect to be able to improve its 2019 Formula 1 car in any "significant" way "for the time being" https://t.co/jzhylPAnqy reageer retweet
Ja waarom niet? Hij is een paydriver dus zolang hij geld levert mag hij rijden. Het is geen Red Bull ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:58 schreef NicolasJoy het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk dat Kubica het seizoen vol zal maken?
Lijkt me frustrerend zoals het nu gaat, maar toch ..
Sad...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:36 schreef Mothzor het volgende:
Net het boek van Jack Plooij besteldOndanks dat ik mede dankzij Olav en Jack naar F1 TV ben overgestapt, geven dit soort verhalen altijd een klein inzichtje in hoe het nou allemaal gaat in de F1.
Donderdag richting Montreal, heb ik meteen wat te doen in het vliegtuig
Verkapte kijk mij naar de race gaan post.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:36 schreef Mothzor het volgende:
Net het boek van Jack Plooij besteldOndanks dat ik mede dankzij Olav en Jack naar F1 TV ben overgestapt, geven dit soort verhalen altijd een klein inzichtje in hoe het nou allemaal gaat in de F1.
Donderdag richting Montreal, heb ik meteen wat te doen in het vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij naar de race gaan post..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel het zo op!?![]()
Het boek van Jack Plooij besteld?!? Was het wc-papier op?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:36 schreef Mothzor het volgende:
Net het boek van Jack Plooij besteldOndanks dat ik mede dankzij Olav en Jack naar F1 TV ben overgestapt, geven dit soort verhalen altijd een klein inzichtje in hoe het nou allemaal gaat in de F1.
Donderdag richting Montreal, heb ik meteen wat te doen in het vliegtuig
Kotszakjes testenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:36 schreef Mothzor het volgende:
Net het boek van Jack Plooij besteldOndanks dat ik mede dankzij Olav en Jack naar F1 TV ben overgestapt, geven dit soort verhalen altijd een klein inzichtje in hoe het nou allemaal gaat in de F1.
Donderdag richting Montreal, heb ik meteen wat te doen in het vliegtuig
Eens, het lijkt wel of je je e-Penis kunt verlengen door in dit topic op Plooij af te geven. Dat is toch gewoon sportverslaggeving zoals Jan met de Pet het wil hebben. Jack van Gelder, Evert ten Napel... wij Nederlanders lijken een voorkeur te hebben voor licht verteerbare zichzelf verheerlijkende open deuren intrappers met een voorliefde voor onnodige bijvoegelijke naamwoorden.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:01 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens niet zo dom. Ok die Plooij is een lamlul eerste klas, maar gewoon wat simpele anekdotes lezen terwijl je naar een GP vliegt is toch niets mis mee. Altiijd leuk om inside information te krijgen. Ook als die van Olav en/of Plooij afkomstig is.
@:Mothzor veel leesplezier en goeie vlucht en veel plezier alvast bij de GP
Had dan Kimi besteld.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:01 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens niet zo dom. Ok die Plooij is een lamlul eerste klas, maar gewoon wat simpele anekdotes lezen terwijl je naar een GP vliegt is toch niets mis mee. Altiijd leuk om inside information te krijgen. Ook als die van Olav en/of Plooij afkomstig is.
@:Mothzor veel leesplezier en goeie vlucht en veel plezier alvast bij de GP
Jij bent mod toch? Dan bepaal jij de regels lijkt me. Ergo: van mij mag je.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben steeds meer geneigd om een corrigerende tik uit te delen aan iedereen die in dit topic aan dat gezeik mee doet.
Is jouw mening...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:30 schreef Nattekat het volgende:
I... het is niet grappig, niet leuk en behoorlijk storend. We weten het wel
Ik heb niks besteld, maar is die leuk, want die wil ik wel nog lezen. Is die inmiddels in nederlands met hardcover beschikbaar?quote:
Het is storend, klaar. Ik ben er helemaal klaar mee om elk topic door die bagger te moeten scrollen, en ik ben vast niet de enige.quote:
Voor in het vliegtuig is het zeker leuk. Het begin was even doorbijten. De schrijver houdt erg van zijn eigen metaforen. Ik vond ze tenenkrommend. Verder kan het ook zijn dat hij ze gebruikt om de droogheid van Kimi en zijn eigen gebrek aan f1 kennis te benadrukkenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld, maar is die leuk, want die wil ik wel nog lezen. Is die inmiddels in nederlands met hardcover beschikbaar?
Tegenover gesteld juist. Hij loopt vaak met een dikke glimlach op zijn smoel en maakt geintjes.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had liever de snelste auto gehad, dat zit er dit jaar helaas niet in maar ik zie niet dat hij er geen plezier in heeft
nee, admin bepaald de regels, mod voert ze uitquote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij bent mod toch? Dan bepaal jij de regels lijkt me. Ergo: van mij mag je.
Denk dat een F1-coureur sowieso best veel vrije tijd heeft..quote:Op maandag 3 juni 2019 15:31 schreef Fir3fly het volgende:
Max deed mee aan de iRacing 24 uur van Le Mans met Team Redline dit weekend. Toch leuk dat hij daar de tijd voor heeft.
https://streamable.com/5btbt
Op de momenten dat ze aan het reizen zijn hebben ze vrije tijd. Verder denk ik dat het bijzonder schaars isquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat een F1-coureur sowieso best veel vrije tijd heeft..
Buttonquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:35 schreef flipsen het volgende:
Net de F1 Canada Grand Prix van 2011 even teruggekeken. De volle 4 uurWat een bizarre race was dat toch zeg. En wat jammer dat Schumacher net naast het podium greep
![]()
In zijn Benetton en Ferrari jaren had ik een bloedhekel aan Schumacher overigens...
Ik denk dat dit best tegenvalt...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat een F1-coureur sowieso best veel vrije tijd heeft..
Ah, tweakers...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben steeds meer geneigd om een corrigerende tik uit te delen aan iedereen die in dit topic aan dat gezeik mee doet... het is niet grappig, niet leuk en behoorlijk storend. We weten het wel
Op tweakers is het zelfs helemaal verboden, snap wel waarom.
Tjeez, was FP1 afgelopen maandag dan al??!quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah, tweakers...
Daar waar het wedstrijdtopic niet krampachtig pas wordt geopend op de minuut dat FP1 begint!
Ik zie de link niet? Wie heeft het over maandag?quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Tjeez, was FP1 afgelopen maandag dan al??!
Je kan het ook overdrijven...
Speciaal voor jou de link: FP1 is op vrijdag, het topic op T.net is afgelopen maandag geopend, ergo: jouw bericht klopt niet.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie de link niet? Wie heeft het over maandag?
twitter:ScarbsTech twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 21:44:23My analysis on where Ferrari are slower, what's causing it and what might they do about it. On @racefansdotnet https://t.co/A0dWxXgK1q https://t.co/1eJvycjZDI reageer retweet
Hij zegt dan ook dat het topic niet wordt pas geopend op de minuut dat FP1 begint.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Speciaal voor jou de link: FP1 is op vrijdag, het topic op T.net is afgelopen maandag geopend, ergo: jouw bericht klopt niet.
Oh, dat is nog best druk ja..quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:11 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best tegenvalt...
https://www.rtlnieuws.nl/(...)max-verstappen-eruit
...Jezus, ja, nu zie ik het ook, maar dit mocht dan ook wel iets duidelijker, ik vatte het precies andersom op!quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij zegt dan ook dat het topic niet wordt pas geopend op de minuut dat FP1 begint.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:45 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
...Jezus, ja, nu zie ik het ook, maar dit mocht dan ook wel iets duidelijker, ik vatte het precies andersom op!![]()
![]()
Excusez moi, @:Zorro
Dat uitgerekend Mclaren sneller is op de straights meet een Renault motor zag ik niet aankomen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:00 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ScarbsTech twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 21:44:23My analysis on where Ferrari are slower, what's causing it and what might they do about it. On @:racefansdotnet https://t.co/A0dWxXgK1q https://t.co/1eJvycjZDI reageer retweet
Maar wel heel erg veel trager in de langzame en bij de sloomste in de medium bochten. M.a.w. ze rijden met extreem weinig downforce om het gebrek aan motorvermogen te compenseren. Hetzelfde als wat RB vorige jaren ook moest doen dusquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat uitgerekend Mclaren sneller is op de straights meet een Renault motor zag ik niet aankomen.
En nog steeds moet doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar wel heel erg veel trager in de langzame en bij de sloomste in de medium bochten. M.a.w. ze rijden met extreem weinig downforce om het gebrek aan motorvermogen te compenseren. Hetzelfde als wat RB vorige jaren ook moest doen dus
Met nog een rondje of 25 te gaan op de laatste plek rijden en uiteindelijk winnen (ok, door een fout van Vettel) mag best knap genoemd worden, zeker na zijn 6 pit-bezoekjesquote:Op woensdag 5 juni 2019 07:48 schreef opreis het volgende:
[..]
1 van de meest overrated wins in de F1
Voornamelijk veel geluk gehad met SC. Hij had ook goed buiten de punten kunnen eindigenquote:Op woensdag 5 juni 2019 15:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met nog een rondje of 25 te gaan op de laatste plek rijden en uiteindelijk winnen (ok, door een fout van Vettel) mag best knap genoemd worden, zeker na zijn 6 pit-bezoekjes
Heftige voorspellingquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als er niks geks gebeurt dan wordt het gewoon weer Mercedes in Canada. Helaas.
Gedurfde gok.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als er niks geks gebeurt dan wordt het gewoon weer Mercedes in Canada. Helaas.
Yep. Weinig gedurfds aan, als ze daadwerkelijk +1000pk uit het blok persen met de laatste update staan ze gewoon weer P1/2. Ferrari erachteraan P3/4 als ze het niet tactisch verprutsen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als er niks geks gebeurt dan wordt het gewoon weer Mercedes in Canada. Helaas.
Bij Ferrari staat behoorlijk wat druk op de ketel ergo die gaan fouten maken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:28 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Yep. Weinig gedurfds aan, als ze daadwerkelijk +1000pk uit het blok persen met de laatste update staan ze gewoon weer P1/2. Ferrari erachteraan P3/4 als ze het niet tactisch verprutsen.
Ferrari dus p3/p5quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:28 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Yep. Weinig gedurfds aan, als ze daadwerkelijk +1000pk uit het blok persen met de laatste update staan ze gewoon weer P1/2. Ferrari erachteraan P3/4 als ze het niet tactisch verprutsen.
F1: Poleposition Vettel, Verstappen derdequote:Op donderdag 6 juni 2019 17:55 schreef opreis het volgende:
Vorig jaar zat Red Bull er juist heel goed bij in Canada. Weet niet meer waar dat toen aan lag
Aan Verstappen voornamelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:55 schreef opreis het volgende:
Vorig jaar zat Red Bull er juist heel goed bij in Canada. Weet niet meer waar dat toen aan lag
Jup, Toto schoof de favorietenrol al naar Ferrari dus dan wordt een P3 voor Ferrari het maximaal haalbarequote:
Doen ze dit nog steeds?quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup, Toto schoof de favorietenrol al naar Ferrari dus dan wordt een P3 voor Ferrari het maximaal haalbare
Als het zo doorgaat gaan we voor de zomerstop nog een keer een podium met maar 1 Mercedes coureur zien!quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Na 5 1-2's was het vorige week 1-3 voor mercedes. Ze gaan duidelijk door een mindere periode
Zouden ze dat ooit teboven komen?!quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:44 schreef Niox het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaan we voor de zomerstop nog een keer een podium met maar 1 Mercedes coureur zien!
MIA, echt...twitter:tgruener twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 09:07:18Post race scrutineering showed Mercedes hydraulics was not 100% identical with version that had been replaced in Hamiltons car before the race. But FIA couldn't prove it was working differently and cleared Mercedes. AMuS (in German): https://t.co/on2LJm3R2g reageer retweet
vreemde zaakquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:36 schreef Nattekat het volgende:
MIA, echt...twitter:tgruener twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 09:07:18Post race scrutineering showed Mercedes hydraulics was not 100% identical with version that had been replaced in Hamiltons car before the race. But FIA couldn't prove it was working differently and cleared Mercedes. AMuS (in German): https://t.co/on2LJm3R2g reageer retweet
Wat ik raar vind is dat de FIA moet aantonen dat het anders werkt...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:36 schreef Nattekat het volgende:
MIA, echt...twitter:tgruener twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 09:07:18Post race scrutineering showed Mercedes hydraulics was not 100% identical with version that had been replaced in Hamiltons car before the race. But FIA couldn't prove it was working differently and cleared Mercedes. AMuS (in German): https://t.co/on2LJm3R2g reageer retweet
Dat verhaal van de regels letterlijk nemen en de gedachten achter de regels toepassen is precies wat Ferrari de overwinning heeft gekost.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:06 schreef mikieu het volgende:
Wordt wel een sneue bedoening zo hoor.. als een willekeurig ander team dit had (misschien Ferrari niet) hadden we de uitslag wel geweten..
Lol, pakte dat even anders uit... moest juist iets heel geks gebeuren om Mercedes te laten winnen. Des te frustrerender dat dat nog gebeurde ook en Mercedes dus alsnog de winst pakt :/quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als er niks geks gebeurt dan wordt het gewoon weer Mercedes in Canada. Helaas.
Vettel pakt polequote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:48 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Lol, pakte dat even anders uit... moest juist iets heel geks gebeuren om Mercedes te laten winnen. Des te frustrerender dat dat nog gebeurde ook en Mercedes dus alsnog de winst pakt :/
Dat lijkt mij dan ook onzin. Maar ja, Hamilton mag zelfs met te lage bandenspanning racen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:36 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat de FIA moet aantonen dat het anders werkt...
Je vergeet er eentje:quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel pakt pole
Vettel zo goed als de hele race aan de leiding
Vettel komt als eerst over de finish
Hamilton wint
Ze sleutelen na Q, gewoon vanuit pit starten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verhaal van de regels letterlijk nemen en de gedachten achter de regels toepassen is precies wat Ferrari de overwinning heeft gekost.
Mercedes had misschien volgens de exacte regels een legale auto, maar Vettel heeft volgens de exacte regels niemand van de baan geduwd.
twitter:SkySportsF1 twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 09:55:33It's the one you want to read today Sky F1's @MBrundleF1 explains in detail how he saw the Vettel-Hamilton incident and why it could have been handled differentlyPlus, just what was it like to be the man with the mic for all that post-race drama?https://t.co/ZTqWnXPm64 reageer retweet
Lijkt zo. Maar door de manier waarop de technische reglementen zijn schreven blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan ook onzin. Maar ja, Hamilton mag zelfs met te lage bandenspanning racen.
Dat 'blijkbaar' zie ik dus niet zo. Met de bandenspanning zijn net als met bijv. vleugelafmetingen zijn de regels volmaakt helder: De wagen moet te allen tijde aan de minimale dan wel maximale afmetingen en waardes voldoen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Lijkt zo. Maar door de manier waarop de technische reglementen zijn schreven blijkbaar niet.
Het is precies andersom.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verhaal van de regels letterlijk nemen en de gedachten achter de regels toepassen is precies wat Ferrari de overwinning heeft gekost.
Mercedes had misschien volgens de exacte regels een legale auto, maar Vettel heeft volgens de exacte regels niemand van de baan geduwd.
Dit jaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is precies andersom.
Juist door het letterlijk nemen van de regels verliest Vettel de overwinning. Er staat namelijk nergens in de regels dat je bewust unsafe terug de baan op moet gaan.
En in het geval van Mercedes staat in de regels dezelfde specificatie. Daar is hier dus geen sprake van, ook al werkt het hetzelfde. Hier worden de regels dus niet letterlijk genomen.
Voor die bandenspanning zijn de regels vokgens mij achteraf aangepast. Toen voldeed de Mercedes aan de toen geldende regels (het meetmoment).quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat 'blijkbaar' zie ik dus niet zo. Met de bandenspanning zijn net als met bijv. vleugelafmetingen zijn de regels volmaakt helder: De wagen moet te allen tijde aan de minimale dan wel maximale afmetingen en waardes voldoen.
Toen de Mercedes van Hamilton op te zachte banden stond wist de FIA er toch van te maken dat dit niet tot diskwalificatie hoefde te leiden omdat de bandenspanning toenam wanneer de banden werden belast. Dus in het geval van Hamilton heeft de FIA geen moeite om de eigen eenduidige en dwingende regels te negeren. Waarom zou het dan nu anders zijn?
Ik heb het reglement er niet bij, maar het lijkt mij dat de legaliteit van een auto gecheckt wordt, dat kun je natuurlijk niet elke keer helemaal opnieuw doen als er aan gesleuteld is. Daarom zou het een logisch vereiste zijn dat een vervangend onderdeel exact dezelfde specs heeft als het reeds goedgekeurde onderdeel. Anders moet de FIA gaan aantonen dat een onderdeel anders werkt om hard te maken dat bijv. de afstelling tussen kwalificatie en race veranderd is.
Nee, ze deden alsof het onduidelijk was om Hamilton niet te hoeven diskwalificeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor die bandenspanning zijn de regels vokgens mij achteraf aangepast. Toen voldeed de Mercedes aan de toen geldende regels (het meetmoment).
Duidelijk stuk en ik denk dat als Niki Lauda er nog geweest was er misschien wel ingegrepen was door Mercedes en Vettel de zege te 'gunnen' om zo de straf 'ongedaan' te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:SkySportsF1 twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 09:55:33It's the one you want to read today Sky F1's @:MBrundleF1 explains in detail how he saw the Vettel-Hamilton incident and why it could have been handled differentlyPlus, just what was it like to be the man with the mic for all that post-race drama?https://t.co/ZTqWnXPm64 reageer retweet
over de doden niets dan goeds maar zakelijkheid kan Lauda niet ontzegd wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duidelijk stuk en ik denk dat als Niki Lauda er nog geweest was er misschien wel ingegrepen was door Mercedes en Vettel de zege te 'gunnen' om zo de straf 'ongedaan' te maken.
Is Bottas het vast niet mee eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duidelijk stuk en ik denk dat als Niki Lauda er nog geweest was er misschien wel ingegrepen was door Mercedes en Vettel de zege te 'gunnen' om zo de straf 'ongedaan' te maken.
Ik lees net dat vooraf door Mercedes toestemming is gevraagd aan de FIA en gekregen voor de aanpassing aan de hydrauliek.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:36 schreef Nattekat het volgende:
MIA, echt...twitter:tgruener twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 09:07:18Post race scrutineering showed Mercedes hydraulics was not 100% identical with version that had been replaced in Hamiltons car before the race. But FIA couldn't prove it was working differently and cleared Mercedes. AMuS (in German): https://t.co/on2LJm3R2g reageer retweet
In dat stuk worden toch precies nul valide redenen genoemd om niet te straffen. Ja, het voorbeeld Hamilton-Ricciardo.... maar dan kun je ook Verstappen-Raikkonen op Suzuka en Cota nemenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duidelijk stuk en ik denk dat als Niki Lauda er nog geweest was er misschien wel ingegrepen was door Mercedes en Vettel de zege te 'gunnen' om zo de straf 'ongedaan' te maken.
Het mooiste is dat hij ook de reactie quote van Vettel op het incident Verstappen/Raikkonen in Suzuka.quote:One of these scenarios has to be correct.
If he was forced to run all the way into Hamilton, that's not safe. If he wasn't, then he deliberately did it, and that's not fair and deserves a penalty.
quote:In Japan, Verstappen locked up under pressure from the Finn, cut the corner, and in rejoining he forced Raikkonen off and kept the place.
The Red Bull driver picked up a five-second penalty, and few complained about it afterwards. The general reaction was that Verstappen was too aggressive and deserved it. And I can guarantee you the Ferrari camp would have agreed with that penalty at the time.
In fact, Vettel said so publicly - stating that the driver in Raikkonen's position should not always have to take avoiding action.
The fact that Ferrari are now appealing against the Vettel penalty, which is unbelievably similar, is desperate. If anything, I believe the Verstappen case was more acceptable than the Vettel one in Canada, because he clearly tries to turn the car and not run into Raikkonen, which eliminates some of the doubt that exists in the Vettel case.
Also, Raikkonen had a bigger option to go inside or outside to avoid Verstappen, whereas Hamilton could only go to the outside, got halfway alongside the German and was then promptly ushered to the wall.
er zijn wel degelijk verschillen: in Japan zat Kimi al helemaal naast Max, dat was hier niet het geval tussen Vettel en Hamilton. Daarom lijkt het veel meer op Monaco 2016.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:32 schreef XL het volgende:
[..]
In dat stuk worden toch precies nul valide redenen genoemd om niet te straffen. Ja, het voorbeeld Hamilton-Ricciardo.... maar dan kun je ook Verstappen-Raikkonen op Suzuka en Cota nemen
Het artikel op BBC van Palmer is spot on:
[..]
Het mooiste is dat hij ook de reactie quote van Vettel op het incident Verstappen/Raikkonen in Suzuka.
[..]
Dat heeft niks met de straf te maken, de straf gaat om het terugkeren op de baan. Dat beide een fout maken door de baan te verlaten is duidelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zijn wel degelijk verschillen: in Japan zat Kimi al helemaal naast Max, dat was hier niet het geval tussen Vettel en Hamilton. Daarom lijkt het veel meer op Monaco 2016.
Nu ik dat zo schrijf. Hamilton kwam volledig veilig de baan op in Monaco. Ricciardo hoefde geen ongeluk te voorkomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:40 schreef XL het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de straf te maken, de straf gaat om het terugkeren op de baan. Dat beide een fout maken door de baan te verlaten is duidelijk.
Ze lopen allemaal stuk voor stuk te janken en hypocriet te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:29 schreef Kyran het volgende:
Wel de zoveelste keer dat eerst Max ergens een straf voor krijgt en Vettel het toejuicht en een tijdje later krijgt hij zelf een soortgelijke straf en doet hij meteen huilie huilie.
Wanneer deed Vettel dat nog meer dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:29 schreef Kyran het volgende:
Wel de zoveelste keer dat eerst Max ergens een straf voor krijgt en Vettel het toejuicht en een tijdje later krijgt hij zelf een soortgelijke straf en doet hij meteen huilie huilie.
In ieder geval bij moving under braking. Publiek afkeuren bij Max, 2 weken later zelf bij RIC doenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wanneer deed Vettel dat nog meer dan?
Vettel deed toen geen huilie huilie over zijn ontvangen straf.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:11 schreef XL het volgende:
[..]
In ieder geval bij moving under braking. Publiek afkeuren bij Max, 2 weken later zelf bij RIC doen
Ik moet je gelijk geven. Maar het is niet alleen tegen Vettel, Hamilton krijgt wel erg vaak beslissingen die in het voordeel zijn tegen iedereen eigenlijk. Hij moet en zal the greatest ever worden. Dat zal die imo nooit worden, want de greatest ever deden het ook in mindere auto's. De enige manier om een legende a la Senna of Schumacher van zichzelf te maken is zichzelf dood te rijden. ( niet dat ik dat wil, overigens.) Hamilton klaagt veel te veel over kapotte auto's en onzin terwijl er niks aan dat ding mankeert.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ze deden alsof het onduidelijk was om Hamilton niet te hoeven diskwalificeren.
Volgens mij zit het zo dat de minimum bandenspanning als bepaald door Pirelli verplicht is. Dan heb je een overkoepelende regel die bepaalt wanneer de auto's aan de technische specificaties moeten voldoen, en dat is op elk moment en dat is op elk moment dat ze uit de pitbox zijn bij een competitief onderdeel (dus niet de vrije trainingen). Dus kan er ook op elk moment gemeten worden. De auto mag dus ook niet te licht zijn of de vleugels te breed of de vloer te laag. Op elk moment in die hele tijdspanne moet er conformiteit zijn.
Alleen voor de bandenspanning werd een uitzondering gemaakt, omdat die varieert. Maar daar is het juist een minimum voor, alle variaties moeten daar boven blijven.
Nu wordt dus weer het verhaaltje gepusht dat de stewards hun handen gebonden waren, bij juist een regel die ruimte voor interpretatie laat en ook niet goed is toegepast. Terwij de harde regels die die ruimte niet laten wel kunnen worden weggeinterpreteerd wanneer Hamilton gered moet worden. Het gaat over de nanny state in F1, over teveel regels, natuurlijk weer over dat Vettel niet tegen de druk zou kunnen, als het maar niet hoeft te gaan over het feit dat er alweer een opvallende beslissing van de stewards in het nadeel van Vettel en in het voordeel van Hamilton uitpakt.
Die borden omzetten, alhoewel hilarisch, valt wel onder de categorie huillie huillie doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vettel deed toen geen huilie huilie over zijn ontvangen straf.
FUCK YOU CHARLIE!!!quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die borden omzetten, alhoewel hilarisch, valt wel onder de categorie huillie huillie doen natuurlijk.
blijft altijd een discussie wie the greatest ever was, bij Senna heeft z'n dood zeker geholpen, voor mij is het Schumacher maar Hamilton is geen pannekoek, ik kan me bij hem alleen weinig epische races herinneren, het is meestal van pole naar finish.quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:43 schreef vosss het volgende:
Misschien deden Schumacher en Senna dat ook wel, alleen hoorden we het toen niet over de boordradio?
Ze klagen en zeiken allemaal, alleen laten ze niet alles horen.
Ik denk ook dat we beter naar Hamilton zn Mclaren dagen kijken dan naar zn Mercedes dagen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft altijd een discussie wie the greatest ever was, bij Senna heeft z'n dood zeker geholpen, voor mij is het Schumacher maar Hamilton is geen pannekoek, ik kan me bij hem alleen weinig epische races herinneren, het is meestal van pole naar finish.
ik weet wel dat hij vanaf dag 1 snel was maar qua racen viel dat toch ook wel mee of tegen, het is maar hoe je het ziet al moet ik eerlijk zeggen dat ik met sport een zeef geheugen hebquote:Op donderdag 13 juni 2019 09:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we beter naar Hamilton zn Mclaren dagen kijken dan naar zn Mercedes dagen.
Toen hij bij Mclaren zat had hij ook zn crashes/fouten. Maar ook goede races. Ik weet nog wel dat hij in het rijtje met Vettel/Alonso/Button/Kimi(lotus dagen) zat maar niet dat hij daar bovenuit stak.quote:Op donderdag 13 juni 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet wel dat hij vanaf dag 1 snel was maar qua racen viel dat toch ook wel mee of tegen, het is maar hoe je het ziet al moet ik eerlijk zeggen dat ik met sport een zeef geheugen heb
Dat was dit weekend, niet bij zijn straf voor moving-under-breaking in gevecht met ricciardoquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die borden omzetten, alhoewel hilarisch, valt wel onder de categorie huillie huillie doen natuurlijk.
Verschil met Senna/Schumacher is ook wel dat Hamilton binnenkwam in een topteam en zijn hele F1 loopbaan races wint. Senna en Schumacher kwamen in kleinere teams binnen en lieten daar al bijzondere dingen zienquote:Op donderdag 13 juni 2019 09:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Toen hij bij Mclaren zat had hij ook zn crashes/fouten. Maar ook goede races. Ik weet nog wel dat hij in het rijtje met Vettel/Alonso/Button/Kimi(lotus dagen) zat maar niet dat hij daar bovenuit stak.
dat is inderdaad wel een essentieel verschilquote:Op donderdag 13 juni 2019 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Verschil met Senna/Schumacher is ook wel dat Hamilton binnenkwam in een topteam en zijn hele F1 loopbaan races wint. Senna en Schumacher kwamen in kleinere teams binnen en lieten daar al bijzondere dingen zien
Greatest wat mij betreft ook wel Schumacher.quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft altijd een discussie wie the greatest ever was, bij Senna heeft z'n dood zeker geholpen, voor mij is het Schumacher maar Hamilton is geen pannekoek, ik kan me bij hem alleen weinig epische races herinneren, het is meestal van pole naar finish.
Dat gold natuurlijk ook van 2001 t/m 2004 voor de Ferrari naast Barrichello..quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton kan ik niet boven Schumacher plaatsen, hoe veel hij ook blijft winnen. Iedere sukkel wordt wereldkampioen in die Merc naast Bottas.
2002 zeker, 2004 was ook wel een snel ding, maar 2001 en 2003 waren keihard knokken. En laten we vooral niet vergeten dat Schumacher één van de redenen is dat dat team überhaupt zo dominant was. Hamilton zat gewoon meteen eerste rang.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat gold natuurlijk ook van 2001 t/m 2004 voor de Ferrari naast Barrichello..
Als hij naast Verstappen komt wil ik hem nog wel eens zien.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton kan ik niet boven Schumacher plaatsen, hoe veel hij ook blijft winnen. Iedere sukkel wordt wereldkampioen in die Merc naast Bottas.
Sterker nog, dat die Mercedes nu zo snel is, is o.a. ook aan Michael Schumacher te danken.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2002 zeker, 2004 was ook wel een snel ding, maar 2001 en 2003 waren keihard knokken. En laten we vooral niet vergeten dat Schumacher één van de redenen is dat dat team überhaupt zo dominant was. Hamilton zat gewoon meteen eerste rang.
Denk dat vooral de tegenstand in 2001 en 2003 te zwak was. 2001 was de Ferrari wel duidelijk de betere auto en kwam de belangrijkste dreiging van Coulthard. I rest my case. 2003 reed McLaren nooit met de 2003-auto. De Williams-BMW was delen van het jaar de beste auto, maar Ralf en Montoya waren natuurlijk geen coureurs die wereldkampioen konden worden. Montoya vermakelijk zeker, maar meer ook niet. Alonso had toen nog een te trage auto.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2002 zeker, 2004 was ook wel een snel ding, maar 2001 en 2003 waren keihard knokken. En laten we vooral niet vergeten dat Schumacher één van de redenen is dat dat team überhaupt zo dominant was. Hamilton zat gewoon meteen eerste rang.
mwa hij heeft wel bijgedragen uiteraard maar er zijn inmiddels zoveel regelwijzigingen geweest dat het moeilijk wordt om zijn bijdrage aan de huidige auto aan te wijzenquote:Op donderdag 13 juni 2019 13:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, dat die Mercedes nu zo snel is, is o.a. ook aan Michael Schumacher te danken.
We zullen het hem wel eens vragenquote:Op donderdag 13 juni 2019 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa hij heeft wel bijgedragen uiteraard maar er zijn inmiddels zoveel regelwijzigingen geweest dat het moeilijk wordt om zijn bijdrage aan de huidige auto aan te wijzen
Als ie niet dood is kan het nog altijdquote:
dat vragen wel maar dat antwoorden niet zoquote:Op donderdag 13 juni 2019 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ie niet dood is kan het nog altijd
is hij permanent beschadigd?quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vragen wel maar dat antwoorden niet zo
Klopt, dus hij is eigenlijk al dood net als Leninquote:Op donderdag 13 juni 2019 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me wel na ruim 5 jaar zonder teken van leven
Alleen doet dat verder niets af aan zijn prestaties.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel een essentieel verschil
Fangio. Punt.quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft altijd een discussie wie the greatest ever was, bij Senna heeft z'n dood zeker geholpen, voor mij is het Schumacher maar Hamilton is geen pannekoek, ik kan me bij hem alleen weinig epische races herinneren, het is meestal van pole naar finish.
Dit!quote:
twitter:F1 twitterde op donderdag 13-06-2019 om 19:27:00"I would've done the same... and I would've expected the same penalty"Jolyon Palmer takes a closer look at all the talking points in Montreal, including the Vettel-Hamiton incident 👉 https://t.co/cGg7ahYGqf#CanadianGP 🇨🇦 #F1 https://t.co/gmnLuiMh9j reageer retweet
Deze zijn vaak goed jaquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
twitter:F1 twitterde op donderdag 13-06-2019 om 19:27:00"I would've done the same... and I would've expected the same penalty"Jolyon Palmer takes a closer look at all the talking points in Montreal, including the Vettel-Hamiton incident 👉 https://t.co/cGg7ahYGqf#CanadianGP 🇨🇦 #F1 https://t.co/gmnLuiMh9j reageer retweet
Schumacher was ook daadwerkelijk betrokken bij de ontwikkeling van de wagen, had enorm goed contact met z'n engineers.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:33 schreef twiFight het volgende:
Grappig dat (anti)fanboyisme altijd.
Schumacher is dominant in een ferrari: niemand kan een auto ontwikkelen als schumi!!!!!1
Hamilton is dominanty in een mercedes: lollers wat een mazzelpik iedereen kan winnen in die auto
Zelfde met max steeds.
Max crasht in zijn tweede jaar: ach hij is nog jong, dit is een leernoment, hoort erbij
Rookie crasht in zijn eerste jaar: OMG wat een faalhaas, die gast kan ook echt niks!!!
Max reed in een subteam een mooie race: WOOOOW wat een baas is het ook, beter dan Senna!!!
Sainz/Norris/Albon/Kvyat/Ocon/etc rijden in een subteam een mooie race: pffff mazzeltje, ze hadden geluk met de uitvaller/safety car/pitstop/banden/blabla, rijden kunnen ze niet
vergeet ook niet Schumacher bij Ferrari kwam toen het een zootje was en dat hele team mee naar zijn had heeft gezet en opgebouwd. Hij was enorm betrokken bij het team. Je zag hem bijvoorbeeld ook zelden op feestjes over de hele wereld tussen wedstrijden door.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2002 zeker, 2004 was ook wel een snel ding, maar 2001 en 2003 waren keihard knokken. En laten we vooral niet vergeten dat Schumacher één van de redenen is dat dat team überhaupt zo dominant was. Hamilton zat gewoon meteen eerste rang.
Dit.quote:
Nee nee nee. Schumacher stak echt tijd in de auto samen met zijn engineers. Hamilton loopt gewoon de paddock uit en laat de engineers het oplossen. Schumacher en Senna konden ook races winnen met mindere auto's en meneer Hamilton heeft vanaf het begin een competetieve auto gehad.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:33 schreef twiFight het volgende:
Grappig dat (anti)fanboyisme altijd.
Schumacher is dominant in een ferrari: niemand kan een auto ontwikkelen als schumi!!!!!1
Hamilton is dominanty in een mercedes: lollers wat een mazzelpik iedereen kan winnen in die auto
Zelfde met max steeds.
Max crasht in zijn tweede jaar: ach hij is nog jong, dit is een leernoment, hoort erbij
Rookie crasht in zijn eerste jaar: OMG wat een faalhaas, die gast kan ook echt niks!!!
Max reed in een subteam een mooie race: WOOOOW wat een baas is het ook, beter dan Senna!!!
Sainz/Norris/Albon/Kvyat/Ocon/etc rijden in een subteam een mooie race: pffff mazzeltje, ze hadden geluk met de uitvaller/safety car/pitstop/banden/blabla, rijden kunnen ze niet
Max is eigenlijk alweer van een nieuwe generatiequote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee nee nee. Schumacher stak echt tijd in de auto samen met zijn engineers. Hamilton loopt gewoon de paddock uit en laat de engineers het oplossen. Schumacher en Senna konden ook races winnen met mindere auto's en meneer Hamilton heeft vanaf het begin een competetieve auto gehad.
Max is het rauwe talent van deze generatie en zijn rijstijl deed vooral in het begin aan Senna en Schumacher denken. Maar daar is hij nog niet en het is niet hetzelfde als iemand op gelijke hoogte stellen: het is tellen dat de rijstijl daarop lijkt.
Veel maken er dan gelijk van dat we Max net zo goed vinden als Senna of Schumacher of Fangio was. Maar dat kan je nooit zeggen tijdens iemands carriere dat kan pas als de carriere voorbij is. En zelfs dan is het niet 1 op 1 vergelijkbaar. Fangio , Senna en Schumacher waren de grootsten in hun tijd. Wie het gaat worden deze generatie is nog niet bekend, maar Max en Hamilton zijn op dit moment de grootste kanshebbers. Vettel heeft ook nog een klein kansje.
Zoals het seizoen dat hij z’n been brak.quote:Op donderdag 13 juni 2019 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vergeet ook niet Schumacher bij Ferrari kwam toen het een zootje was en dat hele team mee naar zijn had heeft gezet en opgebouwd. Hij was enorm betrokken bij het team. Je zag hem bijvoorbeeld ook zelden op feestjes over de hele wereld tussen wedstrijden door.
Schumacher had als het een beetje had meegezeten ook zomaar een paar titels erbij kunnen hebben
Toen heb ik staan juichenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoals het seizoen dat hij z’n been brak.
Ik denk het niet. Die heeft hersenbeschadiging als het overal zo leest. Die is niet meer dezelfde persoon als toen, sadly.quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ie niet dood is kan het nog altijd
Op zich hadden Ralf of Montoya best kampioen kunnen worden, maar dan had Williams-BMW een auto moeten bouwen die meer dan een halve seconde sneller was dan die van Schumacher. Ondanks alle driver aids en gesjoemel met de banden is ze dat niet gelukt.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Denk dat vooral de tegenstand in 2001 en 2003 te zwak was. 2001 was de Ferrari wel duidelijk de betere auto en kwam de belangrijkste dreiging van Coulthard. I rest my case. 2003 reed McLaren nooit met de 2003-auto. De Williams-BMW was delen van het jaar de beste auto, maar Ralf en Montoya waren natuurlijk geen coureurs die wereldkampioen konden worden. Montoya vermakelijk zeker, maar meer ook niet. Alonso had toen nog een te trage auto.
grappig is dat, hij is de enige coureur waar ik fan van ben geweest, wat mij betreft mocht hij alles doen om te winnenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Toen heb ik staan juichenNouja omdat hij crashte, niet omdat hij iets brak.
Schumacher is/was een fantastische goede coureur, maar wel een ongelofelijke valsspeler. Daarom misgunde ik hem alles in alle races. Ik heb ook hard staan schreeuwen op de tribune toen er tijdens de Duitse GP in de hairpin marshalls de grindbak in renden om hem terug de baan op te duwen.
Das raar, dan heb je heel weinig tijd om het uit te voerenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:10 schreef vosss het volgende:
Beslissing over regels vanaf 2021 uitgesteld met 4 maanden.
ruim een jaarquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Das raar, dan heb je heel weinig tijd om het uit te voeren
't is een auto vanuit niets bouwen, iets waar Renault, Racepunt en Williams nog niet eens mee klaar waren aan het begin van dit seizoen. Hoe moet het dan in 2021 als er nog minder tijd is en de wijzigingen nog heftiger zijn?quote:
Ik weet het nog goed, voordat hij de F1 binnen kwam werd hij wel aangeduid als de nieuwe Senna en Schumacher.quote:Op donderdag 13 juni 2019 09:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Toen hij bij Mclaren zat had hij ook zn crashes/fouten. Maar ook goede races. Ik weet nog wel dat hij in het rijtje met Vettel/Alonso/Button/Kimi(lotus dagen) zat maar niet dat hij daar bovenuit stak.
Je bedoeld met 2001 wel de F1 en niet de F3000 of zo?quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2002 zeker, 2004 was ook wel een snel ding, maar 2001 en 2003 waren keihard knokken. En laten we vooral niet vergeten dat Schumacher één van de redenen is dat dat team überhaupt zo dominant was. Hamilton zat gewoon meteen eerste rang.
Rondje linksom dus?quote:
quote:
Hij had natuurlijk waardeloze tegenstanders. Had iedereen kunnen doen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit!
Relatief gezien kan niemand aan hem tippen.
quote:
dus jij denkt dat die 4 maanden extra voor hun wel genoeg zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is een auto vanuit niets bouwen, iets waar Renault, Racepunt en Williams nog niet eens mee klaar waren aan het begin van dit seizoen. Hoe moet het dan in 2021 als er nog minder tijd is en de wijzigingen nog heftiger zijn?
Sowieso was het idee er al om de regels later bekend te maken om ervoor te zorgen dat de grotere teams minder voordeel zouden hebben. Dat werd tegengehouden door Racing Point, maar die is blijkbaar nu ook overstag.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus jij denkt dat die 4 maanden extra voor hun wel genoeg zijndie regelveranderingen zijn altijd kut en kosten veel geld, altijd in het nadeel van de kleinere teams
Ook vrij onterechte klaag m.i.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:55 schreef flipsen het volgende:
Ah, we mogen Plooij niet meer afzeiken, beginnen we maar weer over Kamplul
Naja, stel een auto bouwen kost 10.000 man uren (ik noem maar wat, dan hebben de grote teams met 1000 man in dienst dat natuurlijk sneller voor elkaar dan de teams met minder dan 500. En Racing point heeft nu ook een groter budget dus kan ook meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sowieso was het idee er al om de regels later bekend te maken om ervoor te zorgen dat de grotere teams minder voordeel zouden hebben. Dat werd tegengehouden door Racing Point, maar die is blijkbaar nu ook overstag.
Ik vond Doornbos het wel leuker doen. Wat spontaner en ik vind hem grappiger.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:22 schreef Fyodor het volgende:
Net de opname van F1 Café bekeken, heerlijk eens een keer zonder Kamphues
Ja, maar met meer tijd hebben de grotere teams meer mogelijkheden (lees: geld) om andere dingen uit te proberen, dan wel hun ontwerp steeds meer te verbeteren, waarvoor de kleinere teams geen geld hebben. Meer tijd is altijd in het voordeel van de grotere teams.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Naja, stel een auto bouwen kost 10.000 man uren (ik noem maar wat, dan hebben de grote teams met 1000 man in dienst dat natuurlijk sneller voor elkaar dan de teams met minder dan 500. En Racing point heeft nu ook een groter budget dus kan ook meer.
Ik denk dat hoe je het ook went of keert, de grotere teams het altijd gewoon beter doen dan de kleine teams nu.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, maar met meer tijd hebben de grotere teams meer mogelijkheden (lees: geld) om andere dingen uit te proberen, dan wel hun ontwerp steeds meer te verbeteren, waarvoor de kleinere teams geen geld hebben. Meer tijd is altijd in het voordeel van de grotere teams.
Oorspronkelijk was zelfs het plan om pas in december de nieuwe regels bekend te maken, maar dat stuitte op veel meer tegenstand. Toen kwam er het compromis van oktober, waar alleen Racing Point op tegen was (naar verluidt op aandringen van Mercedes). Toen werd het juni, en nu zijn we weer terug bij oktober.
Dit was zijn eigen keuze he, RB had hem graag willen houden, maar hij koos zelf voor een ander team. De pingels zullen iets hebben meegespeeld, maar stiekem zal zijn grootste reden toch zijn dat hij niet als tweede viool wil spelen binnen het team, die kant ging het toch echt wel op.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:40 schreef needakill het volgende:
[..]
Plus die Chabot slaat meestal wel de spijker op zijn kop. RB had nooit Danyric moeten laten gaan. Die 2 jutte elkaar echt op. En nu met Gasly... Tja verloren seizoen denk.
Hij kreeg in 2018 6M$ van RBRquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:47 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit was zijn eigen keuze he, RB had hem graag willen houden, maar hij koos zelf voor een ander team. De pingels zullen iets hebben meegespeeld, maar stiekem zal zijn grootste reden toch zijn dat hij niet als tweede viool wil spelen binnen het team, die kant ging het toch echt wel op.
klopt niet, RIC kon bij RBR ook een groot salaris pakken, zelfde als Max meen ik (16) maar koos voor Renault, dus het had wel degelijk met het 2e rijder syndroom te makenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:55 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Hij kreeg in 2018 6M$ van RBR
Nu vangt die iets van 20
Tja dan wordt het moeilijk nee dankje zeggen hoor
RBR heeft het niet zo op grote coureurs salarissen , hun geloven in hun model van jong talent scouten en aan zich binden. Nu dit seizoen dachten ze RIC schaakmat te hebben omdat blijven bij RBR zijn enige keuze was als die bij een top team zou willen zitten. Ze hadden nooit gedacht dat die voor het geld zou gaan en niet voor zijn carrière
Ik vraag me nog steeds af of het voor hem niet het idee was van een tussenstap naar iets groters. In mijn ogen dacht hij kans te maken op een stoeltje bij ferrari of merc, maar naarmate hij onder ging doen voor Max werd hij voor die teams noet meer interessant. Als hij weer kan shinen tov Hulk kan hij zichzelf beter profileren.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt niet, RIC kon bij RBR ook een groot salaris pakken, zelfde als Max meen ik (16) maar koos voor Renault, dus het had wel degelijk met het 2e rijder syndroom te maken
mwa tov Max is hij gewoon de mindere en dat hij dan Hulkenberg verslaat is dan meer in het nadeel van die laatste dan in zijn voordeel.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het voor hem niet het idee was van een tussenstap naar iets groters. In mijn ogen dacht hij kans te maken op een stoeltje bij ferrari of merc, maar naarmate hij onder ging doen voor Max werd hij voor die teams noet meer interessant. Als hij weer kan shinen tov Hulk kan hij zichzelf beter profileren.
Al kan het natuurlijk ook gewoon de $$$ zijn want niemand gelooft dat hij renault koos voor sportieve redenen
en dus kan Max in 2020 verkassen, want geen champ carquote:Op zondag 16 juni 2019 13:29 schreef Gruj0 het volgende:
RBR dacht:
- Dat Ricciardo zou blijven bij gebrek aan belangstelling van een topteam
- Daarom boden ze hem ook geen salaris gelijk dat aan van of in de buurt van Verstappen
- Ze profiteerden van deze twee kemphanen want ze daagden elkaar uit en haalden het beste uit elkaar, waren ook goed PR materiaal voor RBR en dat clashen op de baan soms, zorgde ook weer voor extra RB airtime/reclameinkomsten
Oftewel: RBR profiteerde meer van Ricciardo dan Ricciardo van hen. Imo heeft hij niet zoveel gekregen bij RBR en werd hij op een gegeven moment gewoon achterstelt. Tuurlijk ga je dan bij de buren rondkijken, zeker met het oog op het feit dat Honda het met Mclaren in die 3 tot 5 jaar (?) niet is gelukt om er wat van te maken.
Ondanks al dat geëtter (Honda propaganda) van Marko aan het eind van afgelopen seizoen en het begin van dit seizoen, zijn ze met Honda nog bij lange na niet bij een kampioenswagen.
Je weet niet wat 2021 gaat doen. Straks valt Mercedes gewoon weer door de mand en is Ferrari het sterkst.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dus kan Max in 2020 verkassen, want geen champ car
weet niet of Ferrari dan vervanging nodig heeftquote:Op zondag 16 juni 2019 18:27 schreef needakill het volgende:
[..]
Je weet niet wat 2021 gaat doen. Straks valt Mercedes gewoon weer door de mand en is Ferrari het sterkst.
Wat krijgt die nu dan bij renault ? Vind zowel 20 als 26 als 45 miljoen dusja moeilijk te zeggen, wel denk ik dat het flink meer zal zijn geweest dan 16quote:Op zondag 16 juni 2019 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt niet, RIC kon bij RBR ook een groot salaris pakken, zelfde als Max meen ik (16) maar koos voor Renault, dus het had wel degelijk met het 2e rijder syndroom te maken
De meest betrouwbare bron die ik ken (op het gebied van de financiën), Dieter Rencken, heeft het over ¤ 15 miljoen. Dat ook door een andere bron wordt genoemd. Maar die geeft Verstappen ¤ 12 miljoen, terwijl Rencken wel de ¤ 16 miljoen van Verstappen noemt.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:46 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Wat krijgt die nu dan bij renault ? Vind zowel 20 als 26 als 45 miljoen dusja moeilijk te zeggen, wel denk ik dat het flink meer zal zijn geweest dan 16
Heb ik ook pas 100x gezegd. Hij moet een vijandige overname doen en kamplul buiten spel zetten.quote:
Had geen hol uitgemaakt. Verstappen had niet beter gepresteerd met Ricciardo naast hem. Mercedes heeft door de nieuwe banden een enorme voorsprong op de rest en Ferrari heeft motorisch een enorme voorsprong op RBR.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:40 schreef needakill het volgende:
[..]
Ik vond Doornbos het wel leuker doen. Wat spontaner en ik vind hem grappiger.
Plus die Chabot slaat meestal wel de spijker op zijn kop. RB had nooit Danyric moeten laten gaan. Die 2 jutte elkaar echt op. En nu met Gasly... Tja verloren seizoen denk.
En de kijkcijfers donderen naar beneden, want te technisch en dat is niet de bedoeling natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2019 09:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb ik ook pas 100x gezegd. Hij moet een vijandige overname doen en kamplul buiten spel zetten.
Als vaste sidekick guido, renger of ho-pin erbij, die kneus met zn pet mag blijven voor de onderbroekenlol en dan gasten uitnodigen die iets met racen doen. Frits van Eerd of Beitske, weet ik veel. Die BN-ers thuis laten in elk geval.
Programma zou veel beter worden
blijft altijd moeilijk maar 2 snelle rijders vinden meer dan1 snelle rijderquote:Op maandag 17 juni 2019 10:13 schreef franske19 het volgende:
[..]
Had geen hol uitgemaakt. Verstappen had niet beter gepresteerd met Ricciardo naast hem. Mercedes heeft door de nieuwe banden een enorme voorsprong op de rest en Ferrari heeft motorisch een enorme voorsprong op RBR.
Bovendien wilde RBR gewoon door met Ricciardo maar wilde Ricciardo dat niet.
Hoezo niet? Als Ricciardo net zo presteerde als Max hadden ze misschien nog wel meer punten van Ferrari kunnen pakken en duidelijk om P2 kunnen vechten bij de constructeurs.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:13 schreef franske19 het volgende:
[..]
Had geen hol uitgemaakt. Verstappen had niet beter gepresteerd met Ricciardo naast hem. Mercedes heeft door de nieuwe banden een enorme voorsprong op de rest en Ferrari heeft motorisch een enorme voorsprong op RBR.
Bovendien wilde RBR gewoon door met Ricciardo maar wilde Ricciardo dat niet.
Als he af en toe op youtube kijkt bij die ziggo filmpjes is het commentaar zwaar negatief over plooyquote:Op maandag 17 juni 2019 11:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
En de kijkcijfers donderen naar beneden, want te technisch en dat is niet de bedoeling natuurlijk
De gemiddelde kijker laat geen comments op YouTube achter.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Als he af en toe op youtube kijkt bij die ziggo filmpjes is het commentaar zwaar negatief over plooy
De gemiddelde kijker post ook niet op fok.quote:Op maandag 17 juni 2019 13:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
De gemiddelde kijker laat geen comments op YouTube achter.
Ik vind die Kamphues helemaal niet vervelend trouwens.
Nee. Dan ben je blijkbaar geen eckte.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind F1 daadwerkelijk leuk en vermaak me prima met de voorbeschouwing op Ziggo (als ik niet tot tien minuten voor de race gewoon live sport kijk). Mag dat ook?
Maar ik keek al vóór Verstappen in de F3 reed!quote:Op maandag 17 juni 2019 14:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee. Dan ben je blijkbaar geen eckte..
Ik ook, maar daarom mag ik toch nog wel zeggen dat het goed deed? Dat is niet direct commentaar op Kampheus.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind F1 daadwerkelijk leuk en vermaak me prima met de voorbeschouwing op Ziggo (als ik niet tot tien minuten voor de race gewoon live sport kijk). Mag dat ook?
Alleen als je de namen van alle coureurs perfect kan spellenquote:Op maandag 17 juni 2019 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik keek al vóór Verstappen in de F3 reed!
En ik keek ook al F3 vóór Verstappen in de F3 reed!![]()
Van Gameren is weg ja?quote:Op maandag 17 juni 2019 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
De grootste kneus bij Ziggo is toch wel Jack Plooij.
Heb Verstappen nog de Zandvoort Masters zien winnenquote:Op maandag 17 juni 2019 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik keek al vóór Verstappen in de F3 reed!
En ik keek ook al F3 vóór Verstappen in de F3 reed!![]()
ik werk bij de KI... dus...quote:Op maandag 17 juni 2019 16:02 schreef Antonov89 het volgende:
Ik ben verloskundige, je kunt je vast wel bedenken waar ik Verstappen voor het eerst zag.
die was er al 20 jaar gelden, toen er nog geen breedband inet bestond, laat staan z.iggoquote:Op maandag 17 juni 2019 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
De grootste kneus bij Ziggo is toch wel Jack Plooij.
Als jij het hele programma wil aanhoren hoe discriminerend het is dat er slechts 1 gekleurde coureur (ik reken Sainz even niet meequote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 18:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als jij het hele programma wil aanhoren hoe discriminerend het is dat er slechts 1 gekleurde coureur (ik reken Sainz even niet mee) in de F1 mee doet, prima, maar ik pas...
Ook een nieuwe trend is de F1-snob. 'Ik ben wel een echte fan, echt geinteresseerd in de F1, keek al lang voordat Max er was en ik kijk uiteraard neer op de Ziggo-uitzending. En om die reden kom ik hier vertellen dat ik er wel extra geld voor over heb om naar een andere uitzending te kijken'.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:56 schreef twiFight het volgende:
Het type uitzending van zigg0 sluit uitstekend aan op de typische luidruchtige niet al te intelligente mooi weer fan van Max. En daar zijn er de laatste jaren een heleboel van. So far, so normaal. Maar de fan die F1 daadwerkelijk leuk vindt blijft kijken en weet een jaar of twee later dondersgoed hoe laag het niveau van de uitzending is. De vraag is/wordt hoe lang zigg0 kan teren op de nieuwe aanwas en hoe lang die blijven hangen. Want zonder extra abogeld levert het niets op. En dan vraag ik mij af waar ze over nog een jaar of twee mee overblijven. Want de nieuwe lollerzerrijdteennederlanderindeF1-fans raken op een gegeven moment wel op. En de langdurige fans, die bereid zijn te betalen voor een extra abo, zijn doorgaans niet onder de indruk van de uitzending.
Zodra de ADSL-kasten in mijn wijk geupgrade worden stap ik over naar F1TV.
Dat plaatje kan je beter toepassen op Sylvana, lolquote:
Als ik in een F1 topic (of welk autosport topic dan ook), het over Sylvana heb, bedoel ik uiteraard Ijsselmuiden.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als jij het hele programma wil aanhoren hoe discriminerend het is dat er slechts 1 gekleurde coureur (ik reken Sainz even niet mee) in de F1 mee doet, prima, maar ik pas...
Nee, sorrie, die moest ik echt even opzoeken, mijn ogen doen zeer nuquote:Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als ik in een F1 topic (of welk autosport topic dan ook), het over Sylvana heb, bedoel ik uiteraard Ijsselmuiden.
https://www.autobahn.eu/ is het niet met je eens.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nee, sorrie, die moest ik echt even opzoeken, mijn ogen doen zeer nu.
Ik kijk alleen F1, dit soort sloeries horen in geen enkel F1 topic thuis, maar dat is puur mijn mening
Haten op Sylvanaquote:Op maandag 17 juni 2019 21:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nee, sorrie, die moest ik echt even opzoeken, mijn ogen doen zeer nu.
Ik kijk alleen F1, dit soort sloeries horen in geen enkel F1 topic thuis, maar dat is puur mijn mening
Iedereen mag zijn eigen keuze maken hoor, prima.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ook een nieuwe trend is de F1-snob. 'Ik ben wel een echte fan, echt geinteresseerd in de F1, keek al lang voordat Max er was en ik kijk uiteraard neer op de ziggo-uitzending. En om die reden kom ik hier vertellen dat ik er wel extra geld voor over heb om naar een andere uitzending te kijken'.
Misschien is beter om een juiste mix van technische aspect van F1 en zo te laten hoe gaaf F1 is en nieuwe aanwas van F1 fans tevreden houden. Je wilt deze fans na de Max Verstappen era blijft kijken naar de F1quote:Op maandag 17 juni 2019 23:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn eigen keuze maken hoor, prima.
Maar als je de zigg0show vergelijkt met de concullega's dan moet je toch op zijn minst concluderen dat zigg0 een groot deel van de F1-ervaring overslaat. En dat voor een uur lang meer van hetzelfde. Je zou het om kunnen draaien en kunnen zeggen dat de nieuwe aanwas nog half geen idee heeft hoe gaaf F1 kan zijn, omdat ze het gewoon nooit te zien krijgen.
Dat duurt nog 10~15 jaar. Wie weet wie dan de rechten heeft. Waarom zou je daar nu al aan beginnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien is beter om een juiste mix van technische aspect van F1 en zo te laten hoe gaaf F1 is en nieuwe aanwas van F1 fans tevreden houden. Je wilt deze fans na de Max Verstappen era blijft kijken naar de F1
Ik zou niet weten waarom niet. De stoel is hetzelfde. Ze krijgen er hetzelfde voor. Het is niet dat het een all-in prijs is, en kinderen minder eten/drinken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:46 schreef DaBeetle het volgende:
Betalen kinderen nou het volle pond voor zilver en goud?
Goed punt, Ziggo zou eigenlijk een extra programma moeten maken waar dieper ingegaan wordt op F1 of de racequote:Op maandag 17 juni 2019 23:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn eigen keuze maken hoor, prima.
Maar als je de zigg0show vergelijkt met de concullega's dan moet je toch op zijn minst concluderen dat zigg0 een groot deel van de F1-ervaring overslaat. En dat voor een uur lang meer van hetzelfde. Je zou het om kunnen draaien en kunnen zeggen dat de nieuwe aanwas nog half geen idee heeft hoe gaaf F1 kan zijn, omdat ze het gewoon nooit te zien krijgen.
Heuj niet zo grote muil overquote:Op maandag 17 juni 2019 21:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nee, sorrie, die moest ik echt even opzoeken, mijn ogen doen zeer nu.
Ik kijk alleen F1, dit soort sloeries horen in geen enkel F1 topic thuis, maar dat is puur mijn mening
De jaloezie straalt er weer vanaf. Textbook kutnijd dit.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nee, sorrie, die moest ik echt even opzoeken, mijn ogen doen zeer nu.
Ik kijk alleen F1, dit soort sloeries horen in geen enkel F1 topic thuis, maar dat is puur mijn mening
Antwoord: Tja je komt er nu eenmaal alleen met uitzonderlijk talent of een hele bak geld, niet met heel hard huilen dat je zwart bent. Maakt geen donder uit kijk naar Hamilton. Zwart, rijd al jaren bij het rijkste team, in de beste auto en word naar voren geschoven als 1e coureur binnen dat team.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als jij het hele programma wil aanhoren hoe discriminerend het is dat er slechts 1 gekleurde coureur (ik reken Sainz even niet mee) in de F1 mee doet, prima, maar ik pas...
Die mag hier best een boompje op komen zetten over de F1. Als ze het uit houd op mijn fok! autistenzolder dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heuj niet zo grote muil overSylvana
Ja!
.
Dat valt ook wel weer mee. Hij wordt positief gediscrimineerd door zijn team, de media, de stewards en de wedstrijdleiding. Niet omdat hij zwart is natuurlijk, maar omdat het een Brit is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Antwoord: Tja je komt er nu eenmaal alleen met uitzonderlijk talent of een hele bak geld, niet met heel hard huilen dat je zwart bent. Maakt geen donder uit kijk naar Hamilton. Zwart, rijd al jaren bij het rijkste team, in de beste auto en word naar voren geschoven als 1e coureur binnen dat team.
Omdat hij gewoon ontzettend goed is. Nu jij weer.
Nee RTL Deutschland heeft veel F1 sfeer met reclamesquote:Op maandag 17 juni 2019 23:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn eigen keuze maken hoor, prima.
Maar als je de zigg0show vergelijkt met de concullega's dan moet je toch op zijn minst concluderen dat zigg0 een groot deel van de F1-ervaring overslaat. En dat voor een uur lang meer van hetzelfde. Je zou het om kunnen draaien en kunnen zeggen dat de nieuwe aanwas nog half geen idee heeft hoe gaaf F1 kan zijn, omdat ze het gewoon nooit te zien krijgen.
Lees wat ik zegquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Hij wordt positief gediscrimineerd door zijn team, de media, de stewards en de wedstrijdleiding. Niet omdat hij zwart is natuurlijk, maar omdat het een Brit is.
Maar hij levert wel doorgaans al zal dat Rosberg jaar een smetje blijven en een traumaatje ook vermoed ikquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Hij wordt positief gediscrimineerd door zijn team, de media, de stewards en de wedstrijdleiding. Niet omdat hij zwart is natuurlijk, maar omdat het een Brit is.
Djiezes..alleen die opmerking over Stroll net na minuut 6 alquote:Op maandag 17 juni 2019 22:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Haten op SylvanaDie heeft meer verstand van autosport dan het gemiddelde klapvee bij ziggo op de bank
![]()
Button niet? Bottas niet? En alleen dat jaar van Rosberg of ook die andere twee?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij levert wel doorgaans al zal dat Rosberg jaar een smetje blijven en een traumaatje ook vermoed ik
uiteindelijk gaat het om titels, zeker in zijn geval en hoe bedoel je Bottas?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Button niet? Bottas niet? En alleen dat jaar van Rosberg of ook die andere twee?
Het is de 3e op rij die vooraf kansloos heette te zijn om het hem vervolgens toch moeilijk te maken. Hij heeft hem nog niet verslagen over een heel seizoen maar dat zou best een keer kunnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het om titels, zeker in zijn geval en hoe bedoel je Bottas?
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is de 3e op rij die vooraf kansloos heette te zijn om het hem vervolgens toch moeilijk te maken. Hij heeft hem nog niet verslagen over een heel seizoen maar dat zou best een keer kunnen.
Eensquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:26 schreef Fir3fly het volgende:
Bij Bottas is het verschil tussen zijn goede weekenden en slechte weekenden veel te groot. Canada was echt dramatisch, en dat komt alleen maar door hemzelf. Ook in bijvoorbeeld Bahrein was hij helemaal nergens.
Hamilton heeft ook slechte weekenden maar heeft dan vaak of enorme mazzel of finisht in ieder geval nog op het podium. Daarmee wordt je kampioen.
Geen idee wie het is, ken het programma niet, maar ze mag hier ook wel op mijn boompje komen zitten ja. En daarna weer gauw opdonderenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die mag hier best een boompje op komen zetten over de F1. Als ze het uit houd op mijn fok! autistenzolder dan.
Maar ze moet er wel in haar volgende uitzending een flauw grapje over kunnen maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, ken het programma niet, maar ze mag hier ook wel op mijn boompje komen zitten ja. En daarna weer gauw opdonderen
Wat voegt een hysterisch, neurotisch, borderline, megalomaan kutwijf toe aan een Formule 1 programma?quote:
Nee, hij is wel heel goed.quote:
Vorige keer zat er ene "Spike"quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat voegt een hysterisch, neurotisch, borderline, megalomaan kutwijf toe aan een Formule 1 programma?
Dat is toch geen hysterisch, neurotisch, borderline, megalomaan kutwijf?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:20 schreef Zorro het volgende:
Vorige keer zat er ene "Spike"
Moet ik nog meer zeggen?
Nee. Maar voegt wel zo ongeveer evenveel toe. Als ie dat al redt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is toch geen hysterisch, neurotisch, borderline, megalomaan kutwijf?
Kan ze niet samen met Plooij een programma beginnen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat voegt een hysterisch, neurotisch, borderline, megalomaan kutwijf toe aan een Formule 1 programma?
Spike heeft alleen verstand van muziek en zelfs daar hoor je hem liever niet over.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Maar voegt wel zo ongeveer evenveel toe. Als ie dat al redt.
En zo zijn er nog velen geweest, die ik gelukkig al weer lang vergeten ben.
Dit is tenminste iemand die in elk geval nog wat over F1 kan zeggen. Iets wat, als ik de meeste gasten zie, meestal een minpunt lijkt te zijn overigens.
Ok ik praat niet meer met je wegens uitermate teleurgesteld zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heuj niet zo grote muil overSylvana
Ja!
.
Aangezien ik haar dat allemaal niet vind, en haar gewoon een leuke meid vind, die ook nog eens verstand heeft van F1, vind ik het een toevoeging.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat voegt een hysterisch, neurotisch, borderline, megalomaan kutwijf toe aan een Formule 1 programma?
Niet? Die 2e haalde het beste uit elkaar. Doordat Ricciardo een Quali beest is moest Verstappen ook wel presteren. Nu moet hij zelf de kar trekken met een Gasly die totaal niet met die auto kan rijden.quote:Op maandag 17 juni 2019 10:13 schreef franske19 het volgende:
[..]
Had geen hol uitgemaakt. Verstappen had niet beter gepresteerd met Ricciardo naast hem. Mercedes heeft door de nieuwe banden een enorme voorsprong op de rest en Ferrari heeft motorisch een enorme voorsprong op RBR.
Bovendien wilde RBR gewoon door met Ricciardo maar wilde Ricciardo dat niet.
Doet Verstappen het dan slechter met Gasly naast zich? Ik denk eigenlijk van niet, Verstappen heeft alles uit die auto gehaald dat er in zit en misschien zelfs nog wel meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:10 schreef needakill het volgende:
[..]
Niet? Die 2e haalde het beste uit elkaar. Doordat Ricciardo een Quali beest is moest Verstappen ook wel presteren. Nu moet hij zelf de kar trekken met een Gasly die totaal niet met die auto kan rijden.
Motor is minimaal gelijkwaardig maar de auto is gewoon stukken minder dan vorig seizoen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:10 schreef needakill het volgende:
[..]
Niet? Die 2e haalde het beste uit elkaar. Doordat Ricciardo een Quali beest is moest Verstappen ook wel presteren. Nu moet hij zelf de kar trekken met een Gasly die totaal niet met die auto kan rijden.
Kut pirelliquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Motor is minimaal gelijkwaardig maar de auto is gewoon stukken minder dan vorig seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |