Loop niet te katten.quote:
Daar meen je helemaal niets van.quote:
Je meent hetquote:
Heb al mij hele leven vanaf mijn 16e katten, kan niet eens zonder.quote:
Goh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al mij hele leven vanaf mijn 16e katten, kan niet eens zonder.
Moest tot mijn 16e wachten tot ik mijn ouders kon overtuigen dat ik een kat nodig had.
Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen hier een dier heeft en dieren liefhebber is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al mij hele leven vanaf mijn 16e katten, kan niet eens zonder.
Moest tot mijn 16e wachten tot ik mijn ouders kon overtuigen dat ik een kat nodig had.
Dan maar het betere handwerk hanteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef mario390 het volgende:
met zenmate kann ik naast bij niet fokken
Laptop al schoongemaakt?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef mario390 het volgende:
Frikker lekker op naar een ander forum. Hier is de hulp opquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef mario390 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan maar het betere handwerk hanteren.
Zenmate er af dan maar.Proriteiten stellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef mario390 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Laptop al schoongemaakt?
[ afbeelding ]
Mijn ouders wilden geen kat, maar toen ik 16 was had mijn biologieleraar een nestje en ik nam er een van mee naar huis.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Laptop al schoongemaakt?
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook ik heb er nu geen zin in . Die knopjes zijn zijn zo kleinquote:
Dat vat ie niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je stressed je systeem te veel.. ik weet het verder ook niet meer
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook ik heb er nu geen zin in . Die knopjes zijn zijn zo klein
Ga ook even voor mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet alweer bier gaan halen, lijkt alsof er kabouters in huis zitten
Het is ook dorstig weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet alweer bier gaan halen, lijkt alsof er kabouters in huis zitten
je kan er een foto van maken....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook ik heb er nu geen zin in . Die knopjes zijn zijn zo klein
Heerlijk weer, op de fiets met de haren los in de wind.quote:
Ok het werktquote:
Je hebt ge-quote op je mobiel!!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:03 schreef espri het volgende:
Je kan er ee
[..]
je kan er een foto van maken....
Biertje waardig.quote:
Wat zeggie baas?quote:
jahquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen hier een dier heeft en dieren liefhebber is.
Jaja hoho het ding zit net op mijn hoofd en en knopjes weet ik nog niet te vindenquote:
Google maar evenquote:
Het is ook nooit goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:06 schreef espri het volgende:
[..]
Zit nu met de iPad maar dat is ook klote 😳
Ohwquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:06 schreef espri het volgende:
[..]
Zit nu met de iPad maar dat is ook klote 😳
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja hoho het ding zit net op mijn hoofd en en knopjes weet ik nog niet te vinden
Whut, heb jij daar mogen slapen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Google maar even
Ik logeerde laatst bij Espri en haar man heeft zo'n noise-cancelling hoofdtelefoon. Even geprobeerd. Ik vond het een spectaculair effect.
L moet links en R Rechts .. geluid harder en zachter kan vast ook wel via je laptop/chromebookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja hoho het ding zit net op mijn hoofd en en knopjes weet ik nog niet te vinden
Ikke welquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut, heb jij daar mogen slapen?
Ah zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:09 schreef espri het volgende:
[..]
Nee internet is best ruk hier dus werkt ook niet echt.
Mijn koptelefoon heeft geen knopjes?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een kut camping.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:09 schreef espri het volgende:
[..]
Nee internet is best ruk hier dus werkt ook niet echt.
Die van mij te veelquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn koptelefoon heeft geen knopjes?
espri is lief, jammer dat ze getrouwd is.quote:
Of ze er van afbreken.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
espri is lief, jammer dat ze getrouwd is.![]()
Mij bevalt gescheiden zijn ook prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:13 schreef espri het volgende:
[..]ik ben eigenlijk best blij dat ik getrouwd ben.
En ook nog met de juiste.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:13 schreef espri het volgende:
[..]ik ben eigenlijk best blij dat ik getrouwd ben.
Doe het gewoon tegelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij bevalt gescheiden zijn ook prima.
Ja mij ook 3 jaar lang maar nu is het toch wel leuker.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij bevalt gescheiden zijn ook prima.
Je bent pas 3 jaar getrouwd?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:16 schreef espri het volgende:
Ja mij ook 3
[..]
Ja mij ook 3 jaar lang maar nu is het toch wel leuker.
Even leren hoe en watquote:
Belgie kennerquote:
Heb je een gebruikaanwijzing?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je een gebruikaanwijzing?
In geval van nood kan je altijd nog aan Mario vragen.
quote:
quote:Wim De Beuckelaer · Ineke Veerman · Lara Dhondt · De Bossen
Dat is één knop.quote:
LOL ik moet zeggen dat ik wel beter de streams kan luisterenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je een gebruikaanwijzing?
In geval van nood kan je altijd nog aan Mario vragen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL ik moet zeggen dat ik wel beter de streams kan luisteren
Ja die noice knop is ook nog even testen maar dat komt morgen wel.quote:
Je bent jong van geest dat telt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:22 schreef espri het volgende:
[..]
Ik bedoel dan niet van kinds af aan.... ben al bijna een ouwe tang joh.
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt ze vast een keer gezien als je Wim kent
Ik zie ze liever jong van lichaam.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent jong van geest dat telt.
Pairing?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
aan/uit/pairing en vol+ vol- 3 knoppen hier
Yep.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent jong van geest dat telt.
Ik heb hier al nauwelijks omgevingslawaai, waarom zou ik dat geluid ook nog eens proberen te onderdrukken ... kost alleen maar extra energiequote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL ik moet zeggen dat ik wel beter de streams kan luisteren
quote:
Sjoef weet daar alles van.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, dat snap ik. Maar paren met wat? En hoe? En waarom?
Mijn killerparkiet zit in een geile bui. Dus als je wilt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hier best veel. Regelmatig last van mijn bovenburen. Lijkt me ideaal om dat te kunnen 'cancellen'quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier al nauwelijks omgevingslawaai, waarom zou ik dat geluid ook nog eens proberen te onderdrukken ... kost alleen maar extra energie
Blauwe tand.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet zit in een geile bui. Dus als je wilt.
oke heb en oplossing gevonden met en ou-listquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt de vrouwelijke stem op mijn headset ja
Ik heb geen bovenburen, en als die van onderen lastig doen, dan kan ik dat makkelijk overtreffen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hier best veel. Regelmatig last van mijn bovenburen. Lijkt me ideaal om dat te kunnen 'cancellen'
Het is gelukt?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke heb en oplossing gevonden met en ou-list
ou-list? Maakt niet uit .. zorg dat het niet weer gebeurtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke heb en oplossing gevonden met en ou-list
De muziek staat niet op de koptelefoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw op verschillende apparaten blauwtanden?
Ohw oké. Snappumquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De muziek staat niet op de koptelefoon.
BT maakt alleen de draadloze verbinding.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De muziek staat niet op de koptelefoon.
Nu hij nog.quote:
deze list vor vlc-playerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ou-list? Maakt niet uit .. zorg dat het niet weer gebeurt
Behalve in de UKquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
BT maakt alleen de draadloze verbinding.
quote:
Ik ook.quote:
Vlechten, punniken en breïen?quote:
Vier dieren hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen hier een dier heeft en dieren liefhebber is.
Achter het net?quote:
Ik heb alleen mijn parkietje. Heeft net lekker rond gefladderd en is haar kooitje weer in gegaan.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Achter het net?
Vraag Mario voor tips.
Ik kan niet naar de bank, mijn trein is er nog niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:40 schreef chufi het volgende:
niet te volgen ... Maar goed gegeten en we gaan zo weer terug naar de bank
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar het moet maar elke dag wat zijn dat ik me ärgern moet
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
Jij was toch bier halen?quote:
Geef er dan één aan Mario.quote:
Iedereen kijkt dat normaal in de browser ..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die is ook geweldig jahquote:
Een vervolg op het pi-pa-pijpenlied?quote:
Sommige mensen maken het graag ingewikkeld.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen kijkt dat normaal in de browser ..
quote:
Ik had haar al in gedachten.quote:
van talka heb ik ook nog geen oplossingquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen kijkt dat normaal in de browser ..
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Tilly weet ook veel van VPN's die noemen ze de VPN master
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
[..]klopt wat wil je weten van het Virtual Psychopaten Network
Mario beft niet, zei ie laatst, da's smerig.quote:
Als hier iemand een antwoord had geweten dan had je die al lang gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
van talka heb ik ook nog geen oplossing
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
wat is met hola los?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
Ik heb geen idee wat zijn eigenlijke probleem is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hier iemand een antwoord had geweten dan had je die al lang gehad.
Flonny Rex, mijn god, wat een.....quote:
Reclamequote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flonny Rex, mijn god, wat een.....
Die reclame van Dubbelfris.
Met z'n roze pak met een tijgerprintkraagje.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reclamegeen idee waar je het over hebt
Klinkt alsof het iets vreselijks is en zal het ook wel zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reclamegeen idee waar je het over hebt
quote:
Ronnie Flex stunt op jullie ass met een reclame die alleen bij dinosauriërs aankomt en hij lekker cashen yeahhh go Ronnie GET DAT MONNIEquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met z'n roze pak met een tijgerprintkraagje.
En die ananas op zijn kop.
Als deze knul een voorbeeldfunctie moet gaan vervullen, dan vrees ik voor de toekomst van Nederland.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klinkt alsof het iets vreselijks is en zal het ook wel zijn.
Ik geef helemaal geen reet om monnie, en heb genoeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ronnie Flex stunt op jullie ass met een reclame die alleen bij dinosauriërs aankomt en hij lekker cashen yeahhh go Ronnie GET DAT MONNIE
Is dat dan een erger gedrocht dan ali b?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als deze knul een voorbeeldfunctie moet gaan vervullen, dan vrees ik voor de toekomst van Nederland.
Yeps.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat dan een erger gedrocht dan ali b?
Ik heb het ook niet over jouquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen reet om monnie, en heb genoeg.
Misschien is de dienst offline gehaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
had ik al en weer nieuw het werkt niet te starten
Dat vermoede had ik al.quote:
Weddenschap wie het pakketje eerder binnen heeft? Ik zet 10 euro in.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weddenschap wie het pakketje eerder binnen heeft? Ik zet 10 euro in.
quote:Bezorgmoment bekend zodra je pakket bij DHL is....
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weddenschap wie het pakketje eerder binnen heeft? Ik zet 10 euro in.
Schijterd.quote:
quote:
wat is dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb een externe harde schijf besteld.![]()
![]()
USB of NAS?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb een externe harde schijf besteld.![]()
![]()
USB,1 TB.quote:
Externe Festplattequote:
Oh joy.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:08 schreef tonja het volgende:
Had een keer op een dag zo gepland dat ik van verschillende bezorgdiensten pakketjes zou ontvangen. Van DHL, Selectvracht, Ups en post.nl.
Geen een bezorgdienst leverde volgens afspraak. Volgens Post.nl was ik niet thuis. Selectvracht kwam niet langs. Ups kwam 4 uur eerder en DHL kwam een dag later
Dat is zo 2008.quote:
Voor mij goed genoeg,ik kwam er vorige week achter dat ik alle mixen van L2B en Mad automatisch had opgenomen en nu is mijn interne harde schijf bijna vol.quote:
Als het goed genoeg is dan is dat het belangrijkste.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor mij goed genoeg,ik kwam er vorige week achter dat ik alle mixen van L2B en Mad automatisch had opgenomen en nu is mijn interne harde schijf bijna vol.
Maakt die zo weinig of zijn ze 12 kbs?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Meneer propt zijn laptop vol met lucky2bastard mixen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet deze YT toch nog even kwijt, vraag mij niet waarom.
Dat zeker.quote:
Ik ken hem niet.quote:
Elke dag weer leven maakt mij zo moe.quote:
Het zijn er nu 47,er staat ook eentje van Sig tussen ,toen heb ik 10 uur zitten luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt die zo weinig of zijn ze 12 kbs?
Dan mis je iets.quote:
En dat was bij hem ook echt zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan mis je iets.
Oh, was ik maar dood, elke dag die wereld, het maakt me zo moe.
Ja die maakt altijd lange.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het zijn er nu 47,er staat ook eentje van Sig tussen ,toen heb ik 10 uur zitten luisteren.
Ik ben wel blij dat ik ze heb,Madmaster heeft bijv.speciaal op mijn verjaardag gedraaid,dat was ook mooi.quote:
I need some sleep, maar mag hem niet meer posten....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon een paar uurtjes slapen per dag helpt
Hoe stel je dat in?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het zijn er nu 47,er staat ook eentje van Sig tussen ,toen heb ik 10 uur zitten luisteren.
Ook al op het verboden lijstje?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I need some sleep, maar mag hem niet meer posten....
Nee joh, Sas is lief.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook al op het verboden lijstje?
Kut Sas.
Ik heb werkelijk geen idee,het gebeurt automatisch.Wanneer ik luister wordt het opgenomen.quote:
Ikheb gisteren wat lopen klooien maar nee...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee,het gebeurt automatisch.Wanneer ik luister wordt het opgenomen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ikheb gisteren wat lopen klooien maar nee...
Vlc doet het op 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit.![]()
Ik wist het echt niet.
Ja dat zag ik en dat is ook de gestreamde music werkelijk op je schijf ..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit.![]()
Ik wist het echt niet.
Ben net terug.quote:
Depressieve shit kan ik missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan mis je iets.
Oh, was ik maar dood, elke dag die wereld, het maakt me zo moe.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon een paar uurtjes slapen per dag helpt
Ik ben al de hele dag bezig met een peutlampje,quote:
De zon schijnt nog man.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag bezig met een peutlampje,
Maar warm is het niet.quote:
Niets wat een dekentje niet kan oplossen.quote:
Of hete en vurige sex.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niets wat een dekentje niet kan oplossen.
549 is er nog niet dus ga maar met treintjes spelenquote:
Treintje niet binnen, plamuurlul moet nog komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
549 is er nog niet dus ga maar met treintjes spelen
Ik heb beeldquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treintje niet binnen, plamuurlul moet nog komen.
Dan heb je meer dan Mario.quote:
Komend weekend kan hij.quote:
Oh, ik dacht een écht lampje met echte peut. Deceptiequote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Peutlampje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gawwwwdquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Net nog ff buiten geweest, met zonder jas. Was nog prima temperatuurtje!
salmonella met eiquote:
Salmonella?quote:
Die heb ik met een sekonde werkend deze was wat meer werk. Eerst het glasgedeelte uit de lamp halen. Toen een staafje doorzichtig plastic op maat maken, afronden en polijsten en nu de ophangbeugel maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een écht lampje met echte peut. Deceptie
Oh, je maakt het helemaal zelf?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik met een sekonde werkend deze was wat meer werk. Eerst het glasgedeelte uit de lamp halen. Toen een staafje doorzichtig plastic op maat maken, afronden en polijsten en nu de ophangbeugel maken.
En waar komt het op of aan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik met een sekonde werkend deze was wat meer werk. Eerst het glasgedeelte uit de lamp halen. Toen een staafje doorzichtig plastic op maat maken, afronden en polijsten en nu de ophangbeugel maken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik loop de deur uit, en denk, WTF is die herrie?
Verder richting Jumbo en hoor dat er een optreden op het Maanplein gaande is.
Loop ik die trap op kijk ik mijn ex, de moeder van Baardaap recht in de ogen, staat zij daar te spelen.
Ze was even van haar a propos.
Zelf ben ik altijd kewl.
Dat denk jij. UWV gekut zal er wel weer zijn, solliciteren, gesprekken. Ik ben er nu alweer moe van.quote:
Dat idee heb ik laten varen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, je maakt het helemaal zelf?En hij geeft wel echt licht?
Is je contract niet verlengd?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat denk jij. UWV gekut zal er wel weer zijn, solliciteren, gesprekken. Ik ben er nu alweer moe van.
Zoiets maar dan mooier natuurlijk.quote:
Stornerenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
talpa laat me niet meer premium streamen maar het heeft wel 2,50 afgeboekt
Eigen schuld, je wil niet luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
talpa laat me niet meer premium streamen maar het heeft wel 2,50 afgeboekt
Ik vond het leuk, zij schrok zich de tiefus zo te zien.quote:
op wat luisteren?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigen schuld, je wil niet luisteren.
Dat je je apparaat meer wil laten doen dan ie aankan???quote:
Ik red mij wel, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zit jij in de bak onbemiddelbaar?
Ze weet toch dat je daar in de buurt woont?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het leuk, zij schrok zich de tiefus zo te zien.![]()
En toen was het nog erger om aan te horen of was het toen opeens weer te verdragenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik loop de deur uit, en denk, WTF is die herrie?
Verder richting Jumbo en hoor dat er een optreden op het Maanplein gaande is.
Loop ik die trap op kijk ik mijn ex, de moeder van Baardaap recht in de ogen, staat zij daar te spelen.
Ze was even van haar a propos.
Zelf ben ik altijd kewl.
Veldkeukenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets maar dan mooier natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ze woont een wijk verderop, en werkt in een andere stad dus we kunnen elkaar goed ontwijken, dit was puur toeval, maar wel leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze weet toch dat je daar in de buurt woont?
Ze drumde nu.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen was het nog erger om aan te horen of was het toen opeens weer te verdragen
Je hebt nog geen participatiemedewerkers in je nek?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik red mij wel, maak je geen zorgen.
Ja, maar dat kan ik handelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je hebt nog geen participatiemedewerkers in je nek?
Ik ben eruit geschopt omdat ik te lang over mijn opdrachten deed. Geef mij dan ook op tijd de juiste informatie. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat de hele boel totaal onduidelijk was. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij voor mij de hele dag geen tijd heeft.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben eruit geschopt omdat ik te lang over mijn opdrachten deed. Geef mij dan ook op tijd de juiste informatie. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat de hele boel totaal onduidelijk was. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij voor mij de hele dag geen tijd heeft.
Flikker toch op met dat kutbedrijf.
Jij weet.quote:
Tsja, wanneer je al de hele dag bezig bent met zo'n klein lampje....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben eruit geschopt omdat ik te lang over mijn opdrachten deed. Geef mij dan ook op tijd de juiste informatie. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat de hele boel totaal onduidelijk was. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij voor mij de hele dag geen tijd heeft.
Je werkt daar nog maar net, wat verwachten ze nou helemaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De veldkeuken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets maar dan mooier natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ja echt .. tegenwoordig ..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je werkt daar nog maar net, wat verwachten ze nou helemaal.
Mario doet pc's.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja, wanneer je al de hele dag bezig bent met zo'n klein lampje....
Die het niet eens doetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja, wanneer je al de hele dag bezig bent met zo'n klein lampje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |