Komend weekend kan hij.quote:
Oh, ik dacht een écht lampje met echte peut. Deceptiequote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Peutlampje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gawwwwdquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Net nog ff buiten geweest, met zonder jas. Was nog prima temperatuurtje!
salmonella met eiquote:
Salmonella?quote:
Die heb ik met een sekonde werkend deze was wat meer werk. Eerst het glasgedeelte uit de lamp halen. Toen een staafje doorzichtig plastic op maat maken, afronden en polijsten en nu de ophangbeugel maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een écht lampje met echte peut. Deceptie
Oh, je maakt het helemaal zelf?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik met een sekonde werkend deze was wat meer werk. Eerst het glasgedeelte uit de lamp halen. Toen een staafje doorzichtig plastic op maat maken, afronden en polijsten en nu de ophangbeugel maken.
En waar komt het op of aan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik met een sekonde werkend deze was wat meer werk. Eerst het glasgedeelte uit de lamp halen. Toen een staafje doorzichtig plastic op maat maken, afronden en polijsten en nu de ophangbeugel maken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik loop de deur uit, en denk, WTF is die herrie?
Verder richting Jumbo en hoor dat er een optreden op het Maanplein gaande is.
Loop ik die trap op kijk ik mijn ex, de moeder van Baardaap recht in de ogen, staat zij daar te spelen.
Ze was even van haar a propos.
Zelf ben ik altijd kewl.
Dat denk jij. UWV gekut zal er wel weer zijn, solliciteren, gesprekken. Ik ben er nu alweer moe van.quote:
Dat idee heb ik laten varen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, je maakt het helemaal zelf?En hij geeft wel echt licht?
Is je contract niet verlengd?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat denk jij. UWV gekut zal er wel weer zijn, solliciteren, gesprekken. Ik ben er nu alweer moe van.
Zoiets maar dan mooier natuurlijk.quote:
Stornerenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
talpa laat me niet meer premium streamen maar het heeft wel 2,50 afgeboekt
Eigen schuld, je wil niet luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
talpa laat me niet meer premium streamen maar het heeft wel 2,50 afgeboekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |