Dat is zo 2008.quote:
Voor mij goed genoeg,ik kwam er vorige week achter dat ik alle mixen van L2B en Mad automatisch had opgenomen en nu is mijn interne harde schijf bijna vol.quote:
Als het goed genoeg is dan is dat het belangrijkste.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor mij goed genoeg,ik kwam er vorige week achter dat ik alle mixen van L2B en Mad automatisch had opgenomen en nu is mijn interne harde schijf bijna vol.
Maakt die zo weinig of zijn ze 12 kbs?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Meneer propt zijn laptop vol met lucky2bastard mixen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet deze YT toch nog even kwijt, vraag mij niet waarom.
Dat zeker.quote:
Ik ken hem niet.quote:
Elke dag weer leven maakt mij zo moe.quote:
Het zijn er nu 47,er staat ook eentje van Sig tussen ,toen heb ik 10 uur zitten luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt die zo weinig of zijn ze 12 kbs?
Dan mis je iets.quote:
En dat was bij hem ook echt zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan mis je iets.
Oh, was ik maar dood, elke dag die wereld, het maakt me zo moe.
Ja die maakt altijd lange.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het zijn er nu 47,er staat ook eentje van Sig tussen ,toen heb ik 10 uur zitten luisteren.
Ik ben wel blij dat ik ze heb,Madmaster heeft bijv.speciaal op mijn verjaardag gedraaid,dat was ook mooi.quote:
I need some sleep, maar mag hem niet meer posten....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon een paar uurtjes slapen per dag helpt
Hoe stel je dat in?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het zijn er nu 47,er staat ook eentje van Sig tussen ,toen heb ik 10 uur zitten luisteren.
Ook al op het verboden lijstje?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I need some sleep, maar mag hem niet meer posten....
Nee joh, Sas is lief.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook al op het verboden lijstje?
Kut Sas.
Ik heb werkelijk geen idee,het gebeurt automatisch.Wanneer ik luister wordt het opgenomen.quote:
Ikheb gisteren wat lopen klooien maar nee...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee,het gebeurt automatisch.Wanneer ik luister wordt het opgenomen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ikheb gisteren wat lopen klooien maar nee...
Vlc doet het op 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit.![]()
Ik wist het echt niet.
Ja dat zag ik en dat is ook de gestreamde music werkelijk op je schijf ..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit.![]()
Ik wist het echt niet.
Ben net terug.quote:
Depressieve shit kan ik missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan mis je iets.
Oh, was ik maar dood, elke dag die wereld, het maakt me zo moe.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon een paar uurtjes slapen per dag helpt
Ik ben al de hele dag bezig met een peutlampje,quote:
De zon schijnt nog man.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag bezig met een peutlampje,
Maar warm is het niet.quote:
Niets wat een dekentje niet kan oplossen.quote:
Of hete en vurige sex.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niets wat een dekentje niet kan oplossen.
549 is er nog niet dus ga maar met treintjes spelenquote:
Treintje niet binnen, plamuurlul moet nog komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
549 is er nog niet dus ga maar met treintjes spelen
Ik heb beeldquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treintje niet binnen, plamuurlul moet nog komen.
Dan heb je meer dan Mario.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |