quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Tilly weet ook veel van VPN's die noemen ze de VPN master
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
[..]klopt wat wil je weten van het Virtual Psychopaten Network
Mario beft niet, zei ie laatst, da's smerig.quote:
Als hier iemand een antwoord had geweten dan had je die al lang gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
van talka heb ik ook nog geen oplossing
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
wat is met hola los?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
Ik heb geen idee wat zijn eigenlijke probleem is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hier iemand een antwoord had geweten dan had je die al lang gehad.
Flonny Rex, mijn god, wat een.....quote:
Reclamequote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flonny Rex, mijn god, wat een.....
Die reclame van Dubbelfris.
Met z'n roze pak met een tijgerprintkraagje.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reclamegeen idee waar je het over hebt
Klinkt alsof het iets vreselijks is en zal het ook wel zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reclamegeen idee waar je het over hebt
quote:
Ronnie Flex stunt op jullie ass met een reclame die alleen bij dinosauriërs aankomt en hij lekker cashen yeahhh go Ronnie GET DAT MONNIEquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met z'n roze pak met een tijgerprintkraagje.
En die ananas op zijn kop.
Als deze knul een voorbeeldfunctie moet gaan vervullen, dan vrees ik voor de toekomst van Nederland.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klinkt alsof het iets vreselijks is en zal het ook wel zijn.
Ik geef helemaal geen reet om monnie, en heb genoeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ronnie Flex stunt op jullie ass met een reclame die alleen bij dinosauriërs aankomt en hij lekker cashen yeahhh go Ronnie GET DAT MONNIE
Is dat dan een erger gedrocht dan ali b?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als deze knul een voorbeeldfunctie moet gaan vervullen, dan vrees ik voor de toekomst van Nederland.
Yeps.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat dan een erger gedrocht dan ali b?
Ik heb het ook niet over jouquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen reet om monnie, en heb genoeg.
Misschien is de dienst offline gehaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
had ik al en weer nieuw het werkt niet te starten
Dat vermoede had ik al.quote:
Weddenschap wie het pakketje eerder binnen heeft? Ik zet 10 euro in.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weddenschap wie het pakketje eerder binnen heeft? Ik zet 10 euro in.
quote:Bezorgmoment bekend zodra je pakket bij DHL is....
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weddenschap wie het pakketje eerder binnen heeft? Ik zet 10 euro in.
Schijterd.quote:
quote:
wat is dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb een externe harde schijf besteld.![]()
![]()
USB of NAS?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb een externe harde schijf besteld.![]()
![]()
USB,1 TB.quote:
Externe Festplattequote:
Oh joy.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:08 schreef tonja het volgende:
Had een keer op een dag zo gepland dat ik van verschillende bezorgdiensten pakketjes zou ontvangen. Van DHL, Selectvracht, Ups en post.nl.
Geen een bezorgdienst leverde volgens afspraak. Volgens Post.nl was ik niet thuis. Selectvracht kwam niet langs. Ups kwam 4 uur eerder en DHL kwam een dag later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |