quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je met jouw grapjes ,kunn je en keer en serieus antwoord geven?
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Of wij hiervandaan een kut verbinding in Oostenrijk op kunnen lossen zeg man man man
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Krijg je morgenvroeg 7:00u een punaise tussen de bel.
Ik heb niet zo'n tring ding.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Krijg je morgenvroeg 7:00u een punaise tussen de bel.
Dan werkt er in ieder geval nog ietsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je met jouw grapjes ,kunn je en keer en serieus antwoord geven?
quote:
Heb jij je koptelefoon al?quote:
Welke ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Is er een foto van die koptelefoon ook?
Nee, morgen.quote:
Ik vindt die rare witte appel dingen stommerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik in de stad ben, om mensen die gewoon met een mega koptelefoon rondlopen
Je bent de enige niet. Of zoals vroeger, gewoon met de gettoblaster.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik in de stad ben, om mensen die gewoon met een mega koptelefoon rondlopen
Ja die ligt 5 uur op de lader. Even wachtenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij had toch een dure besteld of iets?
Schijterd.quote:
Tsja, ziet er niet uit. Boeit me niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat heb ik ook, dan zie ik meer koptelefoon dan hoofd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb er ook 1, maar ik durf er niet mee op straatquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, ziet er niet uit. Boeit me niet.
Maar ik wil m voornamelijk thuis gebruiken.
Ik loop overdag toch al voor lul met een petje en een zonnebril. Kan die kopfoon er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, maar ik durf er niet mee op straat
Petjes ook zoiets ik had een keer een griet die wou mequote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik loop overdag toch al voor lul met een petje en een zonnebril. Kan die kopfoon er ook nog wel bij
Misschien moet je ook wat kleren erbij aandoen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik loop overdag toch al voor lul met een petje en een zonnebril. Kan die kopfoon er ook nog wel bij
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet je ook wat kleren erbij aandoen.
Jah stomme dingen. Snap ik wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Petjes ook zoiets ik had een keer een griet die wou me
Die heb ik laten zitten voor een petje
quote:
Ik kan niet zo goed tegen licht. Is een migraine-trigger voor mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik draag geen petjes.
Nooit gedaan, heb haar zat.
Denk ik ook. En al vanaf het begin dat ze hier komt heeft ze het erover dat hier een nare sfeer heerst (terwijl het toen nog leuk wasquote:
Kan er eens over opgehouden worden? Ik wordt er een beetje moe van.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk ik ook. En al vanaf het begin dat ze hier komt heeft ze het er over dat hier een nare sfeer heerst (terwijl het toen nog leuk was![]()
). Vrij duidelijk dat ze een keer verstoten is in een sc en hier 'revenge' wil
![]()
Wel strange dat er door users zo ingegaan wordt op haar fake verontwaardiging over de grofheid van de posts lately..
Die tekening gaat er ook nooit komen denk ikquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk ik ook. En al vanaf het begin dat ze hier komt heeft ze het er over dat hier een nare sfeer heerst (terwijl het toen nog leuk was![]()
). Vrij duidelijk dat ze een keer verstoten is in een sc en hier 'revenge' wil
![]()
Wel strange dat er door users zo ingegaan wordt op haar fake verontwaardiging over de grofheid van de posts lately..
Ik ook niet, daarom altijd een zonnebril.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen licht. Is een migraine-trigger voor mij.
Goedenavond.quote:
wat jij vindt doet er niet zoveel toequote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan er eens over opgehouden worden? Ik wordt er een beetje moe van.
Ik moet er nog een klep boven.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom altijd een zonnebril.
Dit, het mens is de aandacht niet waard.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Trusten dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel mee gespeeld toen ik kind was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |