quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je met jouw grapjes ,kunn je en keer en serieus antwoord geven?
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Of wij hiervandaan een kut verbinding in Oostenrijk op kunnen lossen zeg man man man
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Krijg je morgenvroeg 7:00u een punaise tussen de bel.
Ik heb niet zo'n tring ding.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Krijg je morgenvroeg 7:00u een punaise tussen de bel.
Dan werkt er in ieder geval nog ietsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je met jouw grapjes ,kunn je en keer en serieus antwoord geven?
quote:
Heb jij je koptelefoon al?quote:
Welke ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Is er een foto van die koptelefoon ook?
Nee, morgen.quote:
Ik vindt die rare witte appel dingen stommerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik in de stad ben, om mensen die gewoon met een mega koptelefoon rondlopen
Je bent de enige niet. Of zoals vroeger, gewoon met de gettoblaster.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik in de stad ben, om mensen die gewoon met een mega koptelefoon rondlopen
Ja die ligt 5 uur op de lader. Even wachtenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij had toch een dure besteld of iets?
Schijterd.quote:
Tsja, ziet er niet uit. Boeit me niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat heb ik ook, dan zie ik meer koptelefoon dan hoofd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb er ook 1, maar ik durf er niet mee op straatquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, ziet er niet uit. Boeit me niet.
Maar ik wil m voornamelijk thuis gebruiken.
Ik loop overdag toch al voor lul met een petje en een zonnebril. Kan die kopfoon er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, maar ik durf er niet mee op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |