Want?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
* Superbadeendje KPN lul aan het uitkafferen is.
Ja maar sommige zijn wel too good to be true, soms leuk maar niet altijdquote:
Gewoon op het dak.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dat gaat lastig worden
[ afbeelding ]
Hela holaquote:
Relax.quote:
Inhakenquote:
Zijn nieuwe HD zal wel te traag zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Of wij hiervandaan een kut verbinding in Oostenrijk op kunnen lossen zeg man man man
Ja klootzakquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Of wij hiervandaan een kut verbinding in Oostenrijk op kunnen lossen zeg man man man
Die verbinding moet eerst nog door de Brennerpas.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
het werken toch sonst alle streamsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zijn nieuwe HD zal wel te traag zijn.
Ja een trage HDquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zijn nieuwe HD zal wel te traag zijn.
Ja datquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar sommige zijn wel too good to be true, soms leuk maar niet altijd
T&T geeft aan dat het aangeboden is om 16.45 uur terwijl dat niet zo is. Nu bezig in de klachten chat.quote:
Dat gaat helpen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
T&T geeft aan dat het aangeboden is om 16.45 uur terwijl dat niet zo is. Nu bezig in de klachten chat.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je remote al opgehaald? Straks is het weer te laat
Als je dat in een restaurant doet spugen ze in je eten, je kan veel beter zwijgen.quote:
quote:Ik snap je teleurstelling. Excuus voor het ongemak. Ik zal hier gelijk een klacht van doorzetten naar de leidinggevende van deze bezorger. Die zal hier binnen 2 werkdagen op worden aangesproken. Daarna mag je hier geen last meer van ondervinden.
Ben je vet mee, je pakketje zal er nu echt niet sneller zijn.quote:
welke vpn werkt ook wanner en ander lopt? maar zonder hola nuquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je remote al opgehaald? Straks is het weer te laat
Ik heb wel een redelijke discussie gevoerd. Morgen wordt mijn pakketje geleverd.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke vpn werkt ook wanner en ander lopt? maar zonder hola nu
Krijg je morgenvroeg 7:00u een punaise tussen de bel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een redelijke discussie gevoerd. Morgen wordt mijn pakketje geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |