heeft toch erder vandaag gewerktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Met chrome kan je niet of niks downloaden he? Als je plug-ins nodig hebt ben je de sjaak
Ok dan zoek je het maar uitquote:
Op chrome werkt het bij mij ook.quote:
Neh mehquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lekker hè? Is je klauwtje nou weer in orde?
Petzi heeft er ook last van FF wacht nog steeds op een tekening. Maar tikken op een toetsenbord gaat prima. Beetje te primaquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien mag je Elvis even lenen van @:Ghostbuster
het werkt alles bij mme op chrome elke stream maar de italie zoekt en zoekt nach verbindungquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op chrome werkt het bij mij ook.![]()
Die krijgt hij niet meer denk ikquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Petzi heeft er ook last van FF wacht nog steeds op een tekening. Maar tikken op een toetsenbord gaat prima. Beetje te prima
Komt denk ik omdat je niet op het Italiaanse internet bent aangesloten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
het werkt alles bij mme op chrome elke stream maar de italie zoekt en zoekt nach verbindung
Ik denk het ook niet en ik denk ook waaromquote:
ja dat werd zijn man man zo en onzinquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat je niet op het Italiaanse internet bent aangesloten.
dat gaat lastig wordenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De tering zeg. https://www.ad.nl/gouda/d(...)t-geregeld~a73ed4d9/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat een zwaar leven hèquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Potver! En dan krijg je ook nog enorme hitte te verduren.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Petzi heeft er ook last van FF wacht nog steeds op een tekening. Maar tikken op een toetsenbord gaat prima. Beetje te prima
Echt het gebeurt echt he?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dat gaat lastig worden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
Update uit Italie
make-uphet werkt toch bij me met firefox ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al ben ik een paar weken geleden ook met 2 matrassen op pad geweestquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dat gaat lastig worden
[ afbeelding ]
Krijgt die niet meer, hij staat op de Roemeense hitlistquote:
Filmpjequote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Al ben ik een paar weken geleden ook met 2 matrassen op pad geweest
Zo zag echt niks aan de rechterkant
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
Update uit Italie
make-upstream niet,maar de videos op de site werken welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi ga die maar kijken danquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream niet,maar de videos op de site werken wel
Ze liegt alles aan elkaar vast die troelaquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Krijgt die niet meer, hij staat op de Roemeense hitlist
Hahahahahaquote:
Zet die VPN eens uitquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream niet,maar de videos op de site werken wel
Wees gerust, ik sta nog steeds bovenaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Krijgt die niet meer, hij staat op de Roemeense hitlist
Had hij maar fiat panda moeten kopen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dat gaat lastig worden
[ afbeelding ]
Ja, maar ik had hem opgestookt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die viel haar ook aan om niks
Oh ik weet het allemaal niet meer hier wie wat en hoequote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die viel haar ook aan om niks
Ja het is een pittige RLS ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik weet het allemaal niet meer hier wie wat en hoe
Geld is zeker handig, want ik heb het niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:53 schreef Soury het volgende:
Ok laten we eerlijk zijn sinds Petzi hier post is het een stuk leuker eigenlijk. Ik snap haar geklaag ook niet zo. Ze brengt een stukje vrolijkheid hier, en als je geld nodig hebt is ze ook rete handig
Ze neemt het een beetje te serieusquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:53 schreef Soury het volgende:
Ok laten we eerlijk zijn sinds Petzi hier post is het een stuk leuker eigenlijk. Ik snap haar geklaag ook niet zo. Ze brengt een stukje vrolijkheid hier, en als je geld nodig hebt is ze ook rete handig
Welnee ze neemt de pis hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze neemt het een beetje te serieusik moet er ook om lachen hoor
Ja je weet wat ik bedoel. De pis lauwquote:
Ik kan zulke mensen onmogelijk serieus nemen.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:53 schreef Soury het volgende:
Ik geloof serieus niks meerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan zulke mensen onmogelijk serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |