Ja, zo ging het ongeveer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt wel jiskefetHoi... Oh hoi hoest? ok. Ja hier ook doei, ja doei
Fuckquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, zo ging het ongeveer.
Hey man, lang niet meer gezien, alles goed?
Ja hoor, OK, doe rustig aan!
Doei.
Godver2quote:We hebben u gemist, we komen nog een keer
Balen idd, ik weet ook geen oplossing. Maar hier is het ook gezellig.quote:
op welke browser heeft het bij jou gewerkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Balen idd, ik weet ook geen oplossing. Maar hier is het ook gezellig.
Opera ik kan het nog op andere browsers proberen als je mij nog eens de link geeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
op welke browser heeft het bij jou gewerkt?
https://www.grandefratello.mediaset.it/diretta/?live=B1quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opera ik kan het nog op andere browsers proberen als je mij nog eens de link geeft.
Heb je er een kunnen scoren?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
Er kwamen zelfs ramptoeristen op die sale af:
,,Ik geloofde het eerst niet, maar goh: het is wel druk he? Ik ben zomaar even komen kijken. Het beste vermaak is leedvermaak.”
quote:
Bel dan ook aan, ik was gewoon thuis.quote:We hebben u om 16.45 uur gemist.
Dagje uit met de kidsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
,,Ik geloofde het eerst niet, maar goh: het is wel druk he? Ik ben zomaar even komen kijken. Het beste vermaak is leedvermaak.”
Wel een goede les; kijk kinderen, zo ziet het uit als mensen zich als idioten gaan gedragen.quote:
Wat een hufterstreek.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Bel dan ook aan, ik was gewoon thuis.
Dan komen ze waarschijnlijk maandag als je niet thuis bent.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Bel dan ook aan, ik was gewoon thuis.
Met vivaldi werkt die ook op internet explorer niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.grandefratello.mediaset.it/diretta/?live=B1
Maaaan dat is pas ziekquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
Ramptoeristen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
probier en keer chrome dat wat ik hebquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met vivaldi werkt die ook op internet explorer niet.
Met chrome kan je niet of niks downloaden he? Als je plug-ins nodig hebt ben je de sjaakquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
probier en keer chrome dat wat ik heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |