De tering zeg. https://www.ad.nl/gouda/d(...)t-geregeld~a73ed4d9/quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Even gezellig een tuinsetje halen bij Blokker.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan spoor je toch niet. Hoeveel goedkoper was die plastic zooi eigenlijk
Ik wil nog niet dood gevonden worden in die rij.quote:Duwende koopjesjagers en om een tuinset ‘vechtende’ bezoekers.
De 'magazijnsale met kortingen tot 70 procent’ rechtstreeks vanuit het distributiecentrum van Blokker aan de Antwerpseweg in Gouda zorgde vanochtend voor grimmige taferelen.
En dan gaan knokken??? Serieus zegquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik wil nog niet dood gevonden worden in die rij.
Dat is niet jouw tuinsetje vriend!quote:
Die op de 2e foto hebben een set, maar de auto is te kleinquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De tering zeg. https://www.ad.nl/gouda/d(...)t-geregeld~a73ed4d9/
Nou leuk wel, valt niet veel meer te zeggen. Uiterlijkquote:
Afgeprijsd van 800 naar 300 euro en dat aan het begin vd zomer, je bent de enige winkel die het doet. Dan kan je dit wel verwachten.quote:
LOLquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die op de 2e foto hebben een set, maar de auto is te klein
Dan maar met de tram of bus.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er waren mensen die speciaal een bus hebben gehuurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
😃ik dacht nu komt er een leuk verhaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou leuk wel, valt niet veel meer te zeggen. Uiterlijk
Soury en leuke verhalen?quote:
Sorryquote:
Nou mijn hele doopceel staat op fokquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soury en leuke verhalen?
Ik weet niet of die twee samen gaan.
Het lijkt wel jiskefetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik stond vanmiddag met de fiets bij de spoorwegovergang, kijk ik naast mij, staat een neef van mij naast me.
Had die gozer al jaren niet meer gezien, toch even een praatje gemaakt.
Als hier een Boeing 747 doorkomt weet je hetquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hier een Boeing 747 doorkomt weet je het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |