Was echt cool die nacht. Ik woonde 4 hoog en dat ding was hoger.quote:
Ik heb wel eens transporten naar museum Soesterberg gezien mar dat valt in het niets bij een 747.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Was echt cool die nacht. Ik woonde 4 hoog en dat ding was hoger.
Nice!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een beetje jezelf voor schut zetten voor een tuinset.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijken wel Amerikaanse toestanden te worden. Voor een tuinsetje ??? Ipv blokker ga je naar de Action heb je die zooi nog goedkoper
Firefox.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
zoll ik als 2te browser opera starten of firefox? werkt dat met chrome?
Ja, ik heb ook meerdere browsers. Geen probleem.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
Wat wil je nou? Gewoon proberenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik turen en turen op die foto, geen vliegtuig te zien.... Oke op de iPad wel. Dacht hanglampen te zien maar .... Nouja laaaaaaaat maaaaaar ik schenk nog wel een keer in. 😂quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
De staartpunt is ruim 19 meter hoog.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:55 schreef espri het volgende:
[..]
[..]
Ik turen en turen op die foto, geen vliegtuig te zien.... Oke op de iPad wel. Dacht hanglampen te zien maar .... Nouja laaaaaaaat maaaaaar ik schenk nog wel een keer in. 😂
http://kei.deds.nl/sub/boeing/index.htmlquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:55 schreef espri het volgende:
[..]
[..]
Ik turen en turen op die foto, geen vliegtuig te zien.... Oke op de iPad wel. Dacht hanglampen te zien maar .... Nouja laaaaaaaat maaaaaar ik schenk nog wel een keer in. 😂
met firefox werkt het en net ook met Chromequote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
Heb je je bril niet op?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:55 schreef espri het volgende:
[..]
[..]
ik heb opera nu maar werkt nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
met firefox werkt het en net ook met Chrome
Gaaf.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
http://kei.deds.nl/sub/boeing/index.html
Balen.quote:
Was ook gaafquote:
Toen hij het bij mij niet deed hebben ze een keer na twee maanden pas geantwoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:07 schreef mario390 het volgende: [..] ja dat heb ik nu gevonden,maar antworten de?
Dan spoor je toch niet. Hoeveel goedkoper was die plastic zooi eigenlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Even gezellig een tuinsetje halen bij Blokker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |