Ik heb werkelijk geen idee,het gebeurt automatisch.Wanneer ik luister wordt het opgenomen.quote:
Ikheb gisteren wat lopen klooien maar nee...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee,het gebeurt automatisch.Wanneer ik luister wordt het opgenomen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ikheb gisteren wat lopen klooien maar nee...
Vlc doet het op 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit.![]()
Ik wist het echt niet.
Ja dat zag ik en dat is ook de gestreamde music werkelijk op je schijf ..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit.![]()
Ik wist het echt niet.
Ben net terug.quote:
Depressieve shit kan ik missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan mis je iets.
Oh, was ik maar dood, elke dag die wereld, het maakt me zo moe.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon een paar uurtjes slapen per dag helpt
Ik ben al de hele dag bezig met een peutlampje,quote:
De zon schijnt nog man.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag bezig met een peutlampje,
Maar warm is het niet.quote:
Niets wat een dekentje niet kan oplossen.quote:
Of hete en vurige sex.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niets wat een dekentje niet kan oplossen.
549 is er nog niet dus ga maar met treintjes spelenquote:
Treintje niet binnen, plamuurlul moet nog komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
549 is er nog niet dus ga maar met treintjes spelen
Ik heb beeldquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treintje niet binnen, plamuurlul moet nog komen.
Dan heb je meer dan Mario.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |