Loop niet te katten.quote:
Daar meen je helemaal niets van.quote:
Je meent hetquote:
Heb al mij hele leven vanaf mijn 16e katten, kan niet eens zonder.quote:
Goh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al mij hele leven vanaf mijn 16e katten, kan niet eens zonder.
Moest tot mijn 16e wachten tot ik mijn ouders kon overtuigen dat ik een kat nodig had.
Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen hier een dier heeft en dieren liefhebber is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al mij hele leven vanaf mijn 16e katten, kan niet eens zonder.
Moest tot mijn 16e wachten tot ik mijn ouders kon overtuigen dat ik een kat nodig had.
Dan maar het betere handwerk hanteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef mario390 het volgende:
met zenmate kann ik naast bij niet fokken
Laptop al schoongemaakt?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef mario390 het volgende:
Frikker lekker op naar een ander forum. Hier is de hulp opquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef mario390 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan maar het betere handwerk hanteren.
Zenmate er af dan maar.Proriteiten stellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef mario390 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Laptop al schoongemaakt?
[ afbeelding ]
Mijn ouders wilden geen kat, maar toen ik 16 was had mijn biologieleraar een nestje en ik nam er een van mee naar huis.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Laptop al schoongemaakt?
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook ik heb er nu geen zin in . Die knopjes zijn zijn zo kleinquote:
Dat vat ie niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je stressed je systeem te veel.. ik weet het verder ook niet meer
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook ik heb er nu geen zin in . Die knopjes zijn zijn zo klein
Ga ook even voor mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet alweer bier gaan halen, lijkt alsof er kabouters in huis zitten
Het is ook dorstig weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet alweer bier gaan halen, lijkt alsof er kabouters in huis zitten
je kan er een foto van maken....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook ik heb er nu geen zin in . Die knopjes zijn zijn zo klein
Heerlijk weer, op de fiets met de haren los in de wind.quote:
Ok het werktquote:
Je hebt ge-quote op je mobiel!!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:03 schreef espri het volgende:
Je kan er ee
[..]
je kan er een foto van maken....
Biertje waardig.quote:
Wat zeggie baas?quote:
jahquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen hier een dier heeft en dieren liefhebber is.
Jaja hoho het ding zit net op mijn hoofd en en knopjes weet ik nog niet te vindenquote:
Google maar evenquote:
Het is ook nooit goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:06 schreef espri het volgende:
[..]
Zit nu met de iPad maar dat is ook klote 😳
Ohwquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:06 schreef espri het volgende:
[..]
Zit nu met de iPad maar dat is ook klote 😳
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja hoho het ding zit net op mijn hoofd en en knopjes weet ik nog niet te vinden
Whut, heb jij daar mogen slapen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Google maar even
Ik logeerde laatst bij Espri en haar man heeft zo'n noise-cancelling hoofdtelefoon. Even geprobeerd. Ik vond het een spectaculair effect.
L moet links en R Rechts .. geluid harder en zachter kan vast ook wel via je laptop/chromebookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja hoho het ding zit net op mijn hoofd en en knopjes weet ik nog niet te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |