Ik vond het leuk, zij schrok zich de tiefus zo te zien.quote:
op wat luisteren?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigen schuld, je wil niet luisteren.
Dat je je apparaat meer wil laten doen dan ie aankan???quote:
Ik red mij wel, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zit jij in de bak onbemiddelbaar?
Ze weet toch dat je daar in de buurt woont?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het leuk, zij schrok zich de tiefus zo te zien.![]()
En toen was het nog erger om aan te horen of was het toen opeens weer te verdragenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik loop de deur uit, en denk, WTF is die herrie?
Verder richting Jumbo en hoor dat er een optreden op het Maanplein gaande is.
Loop ik die trap op kijk ik mijn ex, de moeder van Baardaap recht in de ogen, staat zij daar te spelen.
Ze was even van haar a propos.
Zelf ben ik altijd kewl.
Veldkeukenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets maar dan mooier natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ze woont een wijk verderop, en werkt in een andere stad dus we kunnen elkaar goed ontwijken, dit was puur toeval, maar wel leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze weet toch dat je daar in de buurt woont?
Ze drumde nu.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen was het nog erger om aan te horen of was het toen opeens weer te verdragen
Je hebt nog geen participatiemedewerkers in je nek?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik red mij wel, maak je geen zorgen.
Ja, maar dat kan ik handelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je hebt nog geen participatiemedewerkers in je nek?
Ik ben eruit geschopt omdat ik te lang over mijn opdrachten deed. Geef mij dan ook op tijd de juiste informatie. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat de hele boel totaal onduidelijk was. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij voor mij de hele dag geen tijd heeft.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben eruit geschopt omdat ik te lang over mijn opdrachten deed. Geef mij dan ook op tijd de juiste informatie. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat de hele boel totaal onduidelijk was. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij voor mij de hele dag geen tijd heeft.
Flikker toch op met dat kutbedrijf.
Jij weet.quote:
Tsja, wanneer je al de hele dag bezig bent met zo'n klein lampje....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben eruit geschopt omdat ik te lang over mijn opdrachten deed. Geef mij dan ook op tijd de juiste informatie. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat de hele boel totaal onduidelijk was. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij voor mij de hele dag geen tijd heeft.
Je werkt daar nog maar net, wat verwachten ze nou helemaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De veldkeuken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets maar dan mooier natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ja echt .. tegenwoordig ..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je werkt daar nog maar net, wat verwachten ze nou helemaal.
Mario doet pc's.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja, wanneer je al de hele dag bezig bent met zo'n klein lampje....
Die het niet eens doetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja, wanneer je al de hele dag bezig bent met zo'n klein lampje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |