Een van de weinige series waar het EINDE ook goed was. Ik schaar Friends hier ook bij. Zoveel series die het einde zodanig verneuken dat het er eigenlijk niet meer toe doet.quote:
Hear hearquote:Op maandag 27 mei 2019 01:16 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Een van de weinige series waar het EINDE ook goed was. Ik schaar Friends hier ook bij. Zoveel series die het einde zodanig verneuken dat het er eigenlijk niet meer toe doet.
Waaronm is het zo moeilijk om een goed einde te schrijven eigenlijk?quote:
En wat vind je van The Office? (USA)quote:Op maandag 27 mei 2019 01:19 schreef Daario het volgende:
The wire en the sopranos staan bij mij op eenzame hoogte
Dat zal met de dood te maken hebben? De dood van je geestelijke kind.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:19 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Waaronm is het zo moeilijk om een goed einde te schrijven eigenlijk?
Beestachtig inderdaad. Luther, misschien?quote:Op maandag 27 mei 2019 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
The Wire en iedereen die wat anders zegt is niet goed bij zijn paasei.
Dat weet je toch op voorhand al? Dat de serie gaat eindigen?quote:Op maandag 27 mei 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat zal met de dood te maken hebben? De dood van je geestelijke kind.
Als schrijver bedoel ik.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:23 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Dat weet je toch op voorhand al? Dat de serie gaat eindigen?
Luther staat op mijn lijst voor nog te kijken.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:22 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Beestachtig inderdaad. Luther, misschien?
Zeker doenquote:Op maandag 27 mei 2019 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Luther staat op mijn lijst voor nog te kijken.
Het probleem is dat je als schrijver niet weet wanneer. Als het een succesvolle serie is wil men vaak doorgaan na het door jou bedachte einde, en als het tegenvalt moet je het te vroeg afronden.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:23 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Dat weet je toch op voorhand al? Dat de serie gaat eindigen?
Schijnt nodig te zijn door het geheugen van velen hier. Alleen series van de laatste paar jaar noemen, de rest van de historie is voor hen onbekend of weggevaagd. Je moet het elk moment opnieuw vragen, dan krijg je steeds andere series.quote:Op maandag 27 mei 2019 05:58 schreef JayHovah het volgende:
Ah, een topic over “de beste serie...”, die hadden we nog niet...
Lost. Echt?quote:Op maandag 27 mei 2019 08:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
The Wire, Breaking Bad, Fringe, Lost en GoT.
De laatste seizoenen waren bagger, maar de eerste paar seizoenen zo revolutionair goed dat de impact vele jaren later nog steeds goed te voelen is. Dus qua 'hoe lekker voel je je na het gekeken te hebben' geef ik het een 2, maar 'hoeveel impact heeft Lost gemaakt' een 11/10. Nooit betere character development gezien dan Lost in de eerste helft had, nooit meer mysterie, etc. Dat gevoel van snakken naar meer, furieus zijn dat je een weekje moet wachten, duizenden pagina's aan fan theories. Het heeft iets bij mij losgemaakt waar andere series bij in de buurt komen maar nooit overheen zijn gegaan.quote:
begin was erg goed inderdaad. Maar op een gegeven moment ben ik afgehaakt.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:18 schreef Bot13 het volgende:
[..]
De laatste seizoenen waren bagger, maar de eerste paar seizoenen zo revolutionair goed dat de impact vele jaren later nog steeds goed te voelen is. Dus qua 'hoe lekker voel je je na het gekeken te hebben' geef ik het een 2, maar 'hoeveel impact heeft Lost gemaakt' een 11/10. Nooit betere character development gezien dan Lost in de eerste helft had, nooit meer mysterie, etc. Dat gevoel van snakken naar meer, furieus zijn dat je een weekje moet wachten, duizenden pagina's aan fan theories. Het heeft iets bij mij losgemaakt waar andere series bij in de buurt komen maar nooit overheen zijn gegaan.
Ohja die was ook vet jaquote:
Dit. 24. De enige serie waar ik om 1.00 uur dacht, nou nog 1 aflevering dan, en dat vervolgens om 4.00 uur nog steeds dacht.quote:Op maandag 27 mei 2019 06:17 schreef Max23 het volgende:
24
Jack Bauer God
Edit: oh dit is ook nog eens post 24
Een acceptabel einde voor Friends zeker, maar het pad ernaartoe was minder. Een seizoen minder had meer vaart en frisheid in het verhaal gehouden. Een niet te vergeven dieptepunt was absoluut de Joey-Rachel verhaallijn, hoe haalden de schrijvers het in hun hoofd.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:16 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Een van de weinige series waar het EINDE ook goed was. Ik schaar Friends hier ook bij. Zoveel series die het einde zodanig verneuken dat het er eigenlijk niet meer toe doet.
Ik ben net klaar met terugkijken en ik ben het er wel mee eens. Al moet ik bekennen dat ik nu nog steeds niet precies weet wat er nou precies aan de hand wasquote:Op maandag 27 mei 2019 09:18 schreef Bot13 het volgende:
[..]
De laatste seizoenen waren bagger, maar de eerste paar seizoenen zo revolutionair goed dat de impact vele jaren later nog steeds goed te voelen is. Dus qua 'hoe lekker voel je je na het gekeken te hebben' geef ik het een 2, maar 'hoeveel impact heeft Lost gemaakt' een 11/10. Nooit betere character development gezien dan Lost in de eerste helft had, nooit meer mysterie, etc. Dat gevoel van snakken naar meer, furieus zijn dat je een weekje moet wachten, duizenden pagina's aan fan theories. Het heeft iets bij mij losgemaakt waar andere series bij in de buurt komen maar nooit overheen zijn gegaan.
Ik kende de serie eigenlijk niet ('de Octopus') maar de laatste weken keek ik er wel naar op ONS en de vorige week schrok ik eigenlijk best wel toen...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met terugkijken en ik ben het er wel mee eens. Al moet ik bekennen dat ik nu nog steeds niet precies weet wat er nou precies aan de hand wasWel iets duidelijker geworden, vooral dat met Locke.
Wat ik zelf de beste serie vind? Geen idee eigenlijk want het is wel een beetje appels/peren. Series die ik destijds supergoed vond en nu terugzie doen maar ouderwets aan. Bijvoorbeeld, ik vond La Piovra echt de beste serie ooit, toevallig zag ik gisteren op ONS? (zender met allemaal oude programma's ) een stukje en ik dacht: wat acteren die gasten eigenlijk slechtMaar het verhaal was wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kende de serie eigenlijk niet ('de Octopus') maar de laatste weken keek ik er wel naar op ONS en de vorige week schrok ik eigenlijk best wel toen...Het gaat nog een hele tijd door daarna, serie heeft heel lang gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de serie Lost toch een beetje als de moeder van de daaropvolgende Bings-series. Prachtig einde, inhoudelijk wat ik aan het begin van die serie al vermoedde.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het einde van Lost erg goed eigenlijk, ik had het gevoel alsof alle écht belangrijke vragen wel beantwoord waren (op een goede manier). Niet alle vragen, maar dat vond ik juist bij de serie passenDat mysterieuze...dat niet overal een antwoord op te vinden is. Maar ik vond het einde van HIMYM ook gewoon logisch en mooi, net als GoT, en die eindes krijgen ook nou niet bepaald goede recensies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echte top serie.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 11-06-2019 13:16:31 ]
Dan heb je het einde wel verkeerd begrepen thoughquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:10 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik zie de serie Lost toch een beetje als de moeder van de daaropvolgende Bings-series. Prachtig einde, inhoudelijk wat ik aan het begin van die serie al vermoedde.
Allemaal omgekomen in die vliegramp en met zijn allen beland in wat je een moderne versie van het vagevuur kunt noemen. Zich niet beseffend dat ze allemaal zijn overleden. Worstelend met hun daden uit hun afgesloten leven voordat ze de stap zetten naar het voorbijgaande.
Een echte top serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan heb je het einde wel verkeerd begrepen though
Sorry, maar dan heb jij de serie niet begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner me nog een scene waarbij men dat vliegtuig vond met alle inzittenden overleden. Toen werd gesuggereerd dat dit in scene was gezet door een rijke zakenman, maar hoe geloofwaardig was dat?
Deze serie had vanaf het begin een duidelijke onderliggende laag. Ook personages die in de serie 'overleden' kwamen uiteindelijk weer terug.
De leider van the Others die als enige op het einde niet meeging met de rest omdat die zijn zondes nog niet had verwerkt.
Alle personages steeds terug refererend naar voorafgaande herinneringen en uiteindelijk naar toekomstige mogelijkheden en gebeurtenissen.
En natuurlijk de hoeveelheid aan bovennatuurlijke gebeurtenissen die zich niet lieten verklaren. Het had zelfs iets droomachtig, zoals dat personage wat constant in die bunker de klok moest resetten.
Voor mij was het overduidelijk een persiflage van wat een mogelijk direct hiernamaals kan zijn. Een droomachtige afrekening met de zondes van je net afgesloten leven.
quote:Op maandag 27 mei 2019 01:19 schreef Daario het volgende:
Geen discussie mogelijk. Meer waarheid dan dit bestaat er niet. Zelfs niet in de Bijbel of Koran.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:19 schreef Daario het volgende:
Iedereen interpreteert een serie anders, maar zelf ga ik liever uit van wat de makers zelf meerdere malen bevestigt hebben (en hoe ik de serie zelf ook heb ervaren). Maar ieder zo z’n kijkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sorry, maar dan heb jij de serie niet begrepen.
Ik herinner me nog een scene waarbij men dat vliegtuig vond met alle inzittenden overleden. Toen werd gesuggereerd dat dit in scene was gezet door een rijke zakenman, maar hoe geloofwaardig was dat?
Deze serie had vanaf het begin een duidelijke onderliggende laag. Ook personages die in de serie 'overleden' kwamen uiteindelijk weer terug.
De leider van the Others die als enige op het einde niet meeging met de rest omdat die zijn zondes nog niet had verwerkt.
Alle personages steeds terug refererend naar voorafgaande herinneringen en uiteindelijk naar toekomstige mogelijkheden en gebeurtenissen.
En natuurlijk de hoeveelheid aan bovennatuurlijke gebeurtenissen die zich niet lieten verklaren. Het had zelfs iets droomachtig, zoals dat personage wat constant in die bunker de klok moest resetten.
Voor mij was het overduidelijk een persiflage van wat een mogelijk direct hiernamaals kan zijn. Een droomachtige afrekening met de zondes van je net afgesloten leven.
Nou inderdaad verhaal wat Elzies zegt klopt niet bepaald.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Iedereen interpreteert een serie anders, maar zelf ga ik liever uit van wat de makers zelf meerdere malen bevestigt hebben (en hoe ik de serie zelf ook heb ervaren). Maar ieder zo z’n kijk
Dit is inderdaad een klasse apart. Ik hoop nog steeds dat de Dardenne broers of Farhadi een serie regiseren, daar verwacht ik een soortgelijk niveau van.quote:Op donderdag 6 juni 2019 03:26 schreef Bracha020 het volgende:
Wat mij betreft is er maar 1 echte goede serie: Dekalog van Kieślowski.
Daar komt helemaal niets bij in de buurt.
Sinds ik dat zag ben ik me gaan realiseren hoe matig al het andere is.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:05 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een klasse apart. Ik hoop nog steeds dat de Dardenne broers of Farhadi een serie regiseren, daar verwacht ik een soortgelijk niveau van.
Onder Dekalog schat ik Broadchurch en Broken vrij hoog in.
Omar comin' yoquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
The Wire, met stip op 1.
Zoals eerder gezegd: op eenzame hoogte.
Oh wat baal ik toch ontzettend dat Carnivale zo snel gestopt is zeg! Alleen die intro al!quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:20 schreef Sorella het volgende:
Carnivale (alleen jammer dat ze zo gestopt zijn en er geen eind aangebreid hebben)
Handmaids tale met stip op nummer 1
Breaking Bad. Episch.quote:
Eens. Deel 5 is helaas verschoven naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Better Call Saul mag inmiddels ook in dit rijtje thuis.. in het begin wennen qua verhaal en tempo - maar inmiddels is het een topserie geworden die naadloos aansluit op de kwaliteit van BB.
Ik ben dol op al deze series, maar netflix had niet het laatste seizoen voor criminele geesten seizoen 13, geen idee hoe om ze te krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:53 schreef Djeez het volgende:
Criminal Minds, een van de beste series ooit. Alleen het laatste seizoen heeft de boel gigantisch verneukt. Stranger Things en Westworld zijn ook geweldig. En Married with Children blijft ook briljant. Serie van nu die geweldig is, vind ik 'Lethal Weapon'. Zeker nu met Seann 'Stifler' William Scott als Riggs is deze serie zeker een van mijn favorieten
The Queen, Star Trek, House of Cards, Designated Survivor, Friendsquote:Op maandag 27 mei 2019 01:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben dus een paar weken geleden begonnen met GoT. Afgekeken. Waanzing. Goed. Mooi. Maar wat vinden de FOK!kers nou de beste serie ooit? Ook al was GoT waanzinnig goed, bij mij blijft door verschillende redenen nog altijd Friends op 1 staan. How about you?
Wil ik weer opnieuw kijken. Nergens legaal te bekijken helaas.quote:
Dit mis ik op het huidige internet. Je moet een serie als een achterlijke bingen anders kun je niet online. Gedoseerd had ook zo zijn voordelen.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:18 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Bij Grimm zaten mensen van de cast en crew live commentaar te geven bij de première van een uitzending (en zaten de week ervoor al te teasen). De fans deden uiteraard mee. Dat idee dat je samen kijkt heb je zelden nog.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dit mis ik op het huidige internet. Je moet een serie als een achterlijke bingen anders kun je niet online. Gedoseerd had ook zo zijn voordelen.
Dat de cast mee praat bij premières en speciale episodes gebeurt echt heel vaak in mijn belevingquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Bij Grimm zaten mensen van de cast en crew live commentaar te geven bij de première van een uitzending (en zaten de week ervoor al te teasen). De fans deden uiteraard mee. Dat idee dat je samen kijkt heb je zelden nog.
Live op Twitter? Ik ken dat niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat de cast mee praat bij premières en speciale episodes gebeurt echt heel vaak in mijn belevingnog steeds.
Bij Netflix misschien niet, maar bij series die gewoon wekelijks worden uitgezonden zie ik het op twitter echt heel vaak voorbij komen. Er is altijd wel één acteur die mee kletst, antwoorden op vragen geeft, etc. Vroeger wel meer, maar het gebeurt iig nog steeds.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:44 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Live op Twitter? Ik ken dat niet.
Bij alle on-demand video zoals Netflix is dat niet mogelijk omdat iedereen kijkt wanneer het hem uitkomt.
Het is meer House of cards met 10x zoveel verhaallijnen dan LOTR.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:37 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
GoT is niet voor iedereen weggelegd. Ik moet het nog proberen, maar ben ook nooit van de lord of the rings of iets geweest dusja
Ook nooit gezien, ik heb een hoop in te halenquote:Op maandag 1 juli 2019 19:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is meer House of cards met 10x zoveel verhaallijnen dan LOTR.
Better call saul kijkt leuker als breaking bad hebt gezien, dus die vind ik moeilijk in een top zoveel te plaatsen.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:58 schreef quarterpounder het volgende:
Breaking Bad
Broadchurch
Forbrydelsen
Bron/Broen
Borgen
Homeland
Better Call Saul
Duckmanquote:Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Als het om cartoon series gaat dan staat denk ik duckman en the tick bovenaan.
Wat vond je van de film?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:41 schreef THEALPHA het volgende:
Trouwens bij Fargo vond ik seizoen 1 ook het beste.
Nog een hapje vager dan de serie, serie vond ik mooier, vond de verwijzing naar de koffer in de serie wel grappig trouwens.quote:
Ik blijf het een erg leuke serie vinden juist vanwege de continuïteit en ook vooral de niet continuïteit.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:51 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Nog een hapje vager dan de serie, serie vond ik mooier, vond de verwijzing naar de koffer in de serie wel grappig trouwens.
Een vriend van mij had de serie gebinged en toen ik hem vroeg hoe het was ten opzichte van de film bleek hij niet te weten dat er een film van was. Liet ik hem ‘s avonds die film zien, begreep hij er geen hol van omdat het allemaal net iets anders was, en vond hij de film maar kutquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik blijf het een erg leuke serie vinden juist vanwege de continuïteit en ook vooral de niet continuïteit.
Enige goed antwoord!quote:
Zeker een goede serie, het wachten is op seizoen 3 en 4quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik vond Vis a Vis wel een erg goede serie. 2 Seizoenen vlot achter elkaar weggekeken.
Seizoen 2 is een absoluut meesterwerk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:41 schreef THEALPHA het volgende:
Trouwens bij Fargo vond ik seizoen 1 ook het beste.
Seinfeld > friendsquote:Op maandag 27 mei 2019 01:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben dus een paar weken geleden begonnen met GoT. Afgekeken. Waanzing. Goed. Mooi. Maar wat vinden de FOK!kers nou de beste serie ooit? Ook al was GoT waanzinnig goed, bij mij blijft door verschillende redenen nog altijd Friends op 1 staan. How about you?
Dan kan ik je Sons of Anarchy aanraden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:43 schreef Mariocash het volgende:
Breaking Bad en Narcos. The Punisher vond ik ook dik.
Ik hou van dat type serie. Er moet veel actie in voorkomen.
Onder andere The Crown.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
De laatste 2 seizoenen hebben het compleet verpest..quote:
Oh ja, die was ik al vergeten. Heb die nog op DVD, maar geen speler meer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
***: Corleone. Punt. Beste (mini)serie ooit.
Die intro muziek, dat vond ik vroeger heel erg deprimerendquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:56 schreef Franny_G het volgende:
Van vroeger:
The Wonder Years.
Daar heb ik echt van genoten en zo meegeleefd met Kevin. Erg aandoenlijk allemaal.
https://www.vpro.nl/progr(...)icht/2019/63-up.html
Waarom noem jij er drie? Er staat toch duidelijk 'serie'?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:28 schreef marcodej het volgende:
The Leftovers
Lost
Band of Brothers.
Of je dan ook even alle andere users die er meer dan 1 hebben gepost tot de orde wil roepen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom noem jij er drie? Er staat toch duidelijk 'serie'?
Not great, not terrible.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:42 schreef Ambicioso het volgende:
Als mini-series ook tellen dan Chernobyl! Staat ook op 1 op IMDB trouwens.
Dit was ook een hele sterke invloedrijke serie ja, hoewel ik de seizoenen na het vertrek van Duchovny nooit heb gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:06 schreef Sovjet het volgende:
Moeilijk om er maar 1 te kiezen, maar als het dan toch moet is dit voor mij toch wel The X-Files.
Aan het einde liggen allerlei continuïteitsfoutjes op de loer. Kijk maar hoe Lost zich in allerlei bochten moest wringen om het nog enigszins kloppend te krijgen.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:19 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Waaronm is het zo moeilijk om een goed einde te schrijven eigenlijk?
Dat had er meer mee te maken dat die letterlijk er alsmaar weer wat bij verzonnen. Ja dan wordt het lastig. Veel andere series hebben wel gewoon van meet af aan al in brede lijnen een idee van wat het verhaal zal zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Aan het einde liggen allerlei continuïteitsfoutjes op de loer. Kijk maar hoe Lost zich in allerlei bochten moest wringen om het nog enigszins kloppend te krijgen.
Ik was laatst in de VS, was zelfs daar Baantjer op TV.. inclusief volledig ondertiteld: My name is De Cock, with C O C Kquote:
Vooral het einde ja, ik vond het wel veelbelovend. Het originele verhaal was best wel sterk, goede schrijvers, goede acteurs...Dat het uiteindelijk werd wat het is is inderdaad onbegrijpelijk, zeker gezien de grote namen die eraan werkten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat had er meer mee te maken dat die letterlijk er alsmaar weer wat bij verzonnen. Ja dan wordt het lastig. Veel andere series hebben wel gewoon van meet af aan al in brede lijnen een idee van wat het verhaal zal zijn.
Echt een aanfluiting trouwens, dat LOST. Het merendeel van de fantheorieën was sterker dan waar de schrijvers uiteindelijk mee op de proppen kwamen, ook een prestatie.
Nu nog? Wat voor zender was dat dan weer?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:19 schreef falling_away het volgende:
Ik was laatst in de VS, was zelfs daar Baantjer op TV..
Volgens mij was dat op PBS, geen populaire zender dus maar toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nu nog? Wat voor zender was dat dan weer?
En people of earth maar cancelen. Lijers.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:26 schreef falling_away het volgende:
[..]
Volgens mij was dat op PBS, geen populaire zender dus maar toch.
De makers van Lost hebben meerdere malen toegegeven dat ze helemaal geen idee hadden hoe ze het einde aan gingen pakken, voor mij een goede reden om zowel Lost als de andere series van dezelfde makers links te laten liggen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Aan het einde liggen allerlei continuïteitsfoutjes op de loer. Kijk maar hoe Lost zich in allerlei bochten moest wringen om het nog enigszins kloppend te krijgen.
The tick is nu ook een serie van op amazon.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Jij laat JJ Abrams en Steven Spielberg links liggen? Dat Lost uit de klauwen gelopen is geef ik toe, desondanks zijn het wel talentvolle mensen lijkt me zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:57 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
De makers van Lost hebben meerdere malen toegegeven dat ze helemaal geen idee hadden hoe ze het einde aan gingen pakken, voor mij een goede reden om zowel Lost als de andere series van dezelfde makers links te laten liggen.
Van Abrams kijk ik dus alleen de films, en Spielberg zie ik hier niet tussen staan: Lost (TV Series 2004–2010) - Full Cast & Crew - IMDbquote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij laat JJ Abrams en Steven Spielberg links liggen? Dat Lost uit de klauwen gelopen is geef ik toe, desondanks zijn het wel talentvolle mensen lijkt me zo.
Ohnee dat is Super 8 je hebt gelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Van Abrams kijk ik dus alleen de films, en Spielberg zie ik hier niet tussen staan: Lost (TV Series 2004–2010) - Full Cast & Crew - IMDb
Battelstar Gallactica (2004) was ook zeer prima.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:21 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Babylon 5
Dirext geschreven als lange arc ook, dus supereinde.
Seizoen 3 aanstaande vrijdagquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:10 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Zeker een goede serie, het wachten is op seizoen 3 en 4
Haha, ik zou net doen alsof ik Duits was daarnaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:19 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik was laatst in de VS, was zelfs daar Baantjer op TV.. inclusief volledig ondertiteld: My name is De Cock, with C O C K(geen grapje)
Het einde van Lost was toch duidelijk? De hele serie speelde zich af in een hiernamaals. Ik had dit na drie afleveringen al door.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:20 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Vooral het einde ja, ik vond het wel veelbelovend. Het originele verhaal was best wel sterk, goede schrijvers, goede acteurs...Dat het uiteindelijk werd wat het is is inderdaad onbegrijpelijk, zeker gezien de grote namen die eraan werkten.
Het is denk ik wel erg lastig (in welke langlopende serie dan ook) om alle losse eindjes goed op te lossen en af te sluiten. Hoe gekker des te moeilijker, dat wel
Dat wisten de schrijvers zelf nog niet, bij de eerste seizoenen. Er zitten wel een miljoen gaten in dat plot over de hele linie gezien.quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het einde van Lost was toch duidelijk? De hele serie speelde zich af in een hiernamaals. Ik had dit na drie afleveringen al door.
The Tick mag uiteraard niet ontbreken.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |