Het is meer House of cards met 10x zoveel verhaallijnen dan LOTR.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:37 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
GoT is niet voor iedereen weggelegd. Ik moet het nog proberen, maar ben ook nooit van de lord of the rings of iets geweest dusja
Ook nooit gezien, ik heb een hoop in te halenquote:Op maandag 1 juli 2019 19:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is meer House of cards met 10x zoveel verhaallijnen dan LOTR.
Better call saul kijkt leuker als breaking bad hebt gezien, dus die vind ik moeilijk in een top zoveel te plaatsen.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:58 schreef quarterpounder het volgende:
Breaking Bad
Broadchurch
Forbrydelsen
Bron/Broen
Borgen
Homeland
Better Call Saul
Duckmanquote:Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Als het om cartoon series gaat dan staat denk ik duckman en the tick bovenaan.
Wat vond je van de film?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:41 schreef THEALPHA het volgende:
Trouwens bij Fargo vond ik seizoen 1 ook het beste.
Nog een hapje vager dan de serie, serie vond ik mooier, vond de verwijzing naar de koffer in de serie wel grappig trouwens.quote:
Ik blijf het een erg leuke serie vinden juist vanwege de continuïteit en ook vooral de niet continuïteit.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:51 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Nog een hapje vager dan de serie, serie vond ik mooier, vond de verwijzing naar de koffer in de serie wel grappig trouwens.
Een vriend van mij had de serie gebinged en toen ik hem vroeg hoe het was ten opzichte van de film bleek hij niet te weten dat er een film van was. Liet ik hem ‘s avonds die film zien, begreep hij er geen hol van omdat het allemaal net iets anders was, en vond hij de film maar kutquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik blijf het een erg leuke serie vinden juist vanwege de continuïteit en ook vooral de niet continuïteit.
Enige goed antwoord!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |