Zeker een goede serie, het wachten is op seizoen 3 en 4quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik vond Vis a Vis wel een erg goede serie. 2 Seizoenen vlot achter elkaar weggekeken.
Seizoen 2 is een absoluut meesterwerk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:41 schreef THEALPHA het volgende:
Trouwens bij Fargo vond ik seizoen 1 ook het beste.
Seinfeld > friendsquote:Op maandag 27 mei 2019 01:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben dus een paar weken geleden begonnen met GoT. Afgekeken. Waanzing. Goed. Mooi. Maar wat vinden de FOK!kers nou de beste serie ooit? Ook al was GoT waanzinnig goed, bij mij blijft door verschillende redenen nog altijd Friends op 1 staan. How about you?
Dan kan ik je Sons of Anarchy aanraden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:43 schreef Mariocash het volgende:
Breaking Bad en Narcos. The Punisher vond ik ook dik.
Ik hou van dat type serie. Er moet veel actie in voorkomen.
Onder andere The Crown.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben dus een paar weken geleden begonnen met GoT. Afgekeken. Waanzing. Goed. Mooi. Maar wat vinden de FOK!kers nou de beste serie ooit? Ook al was GoT waanzinnig goed, bij mij blijft door verschillende redenen nog altijd Friends op 1 staan. How about you?
De laatste 2 seizoenen hebben het compleet verpest..quote:
Oh ja, die was ik al vergeten. Heb die nog op DVD, maar geen speler meer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
***: Corleone. Punt. Beste (mini)serie ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |