Dit.quote:
Die bron had ik nog niet gezien. Meeste foto's, filmpjes en updates staan op het Eindhoven's Dagblad:quote:Op zondag 26 mei 2019 21:14 schreef maily het volgende:
Hier op Omroep Brabant meer nieuws en foto's/filmpjes.
Laat dat tuig, Pegida en de reljongeren, lekker mekaar afmaken. Camera erbij en je hebt nog leuke tv ook.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Laat dat tuig, Pegida en de reljongeren, lekker mekaar afmaken. Camera erbij en je hebt nog leuke tv ook.
twitter:robert_bor twitterde op zondag 26-05-2019 om 16:48:071/15 Op vrijdag 24 mei heeft in Rotterdam een demonstratie plaatsgevonden van Vrienden Voor Israël. Nadat een grote groep boze moslims zich agressief gedroeg en er een steeds dreigender situatie ontstond, besloot de politie om de demonstratie te ontbinden. reageer retweet
Ja. De jongen met Turkse vlag is net opgepakt en er worden nu stenen naar de ME'ers gegooid.quote:
Ze wilden een toespraak houden en varkenslapjes roosteren. De Turkse jeugd heeft dat voorkomen dmv geweld en het bidden midden op de weg.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
Demonstreren tegen de ramadan? Wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen?
Tering he, zoveel politie om een auto+aanhanger en 10 mensen van pegida te beschermenquote:
Dit ja, gewoon van die flash grenades en traangas naar die relschoppers gooienquote:Op zondag 26 mei 2019 21:28 schreef AchJa het volgende:
Tamme bedoening weer, neem eens een voorbeeld aan die Gilets jaunes...
Maar die gasten van Pegida zijn erop tegen dat anderen overdag niet eten? Of hoe moet ik dat voor mij zien?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze wilden een toespraak houden en varkenslapjes roosteren. De Turkse jeugd heeft dat voorkomen dmv geweld en het bidden midden op de weg.
Heel classy van beide kampen enzo.
Inderdaad. Pegida demonstreert tegen de vrijheid van moslims ofzo?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:30 schreef Sigaartje het volgende:
Wat ik niet snap....
Wat viel er te demonstreren?
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tering he, zoveel politie om een auto+aanhanger en 10 mensen van pegida te beschermen![]()
![]()
quote:'Democratie mag wat kosten', burgemeester Jorritsma verdedigt Pegida-demonstratie
https://www.omroepbrabant(...)-Pegida-demonstratie
Ik snap er ook geen reet van.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar die gasten van Pegida zijn erop tegen dat anderen overdag niet eten? Of hoe moet ik dat voor mij zien?
Dat was me ook niet helemaal duidelijk gewordenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar die gasten van Pegida zijn erop tegen dat anderen overdag niet eten? Of hoe moet ik dat voor mij zien?
Terechte beslissing.quote:
Typisch toch. Volgens mij hebben ze een pistool aan de riem hangen. Moet je eens kijken of je daar veiligheid mee kan garanderen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat was me ook niet helemaal duidelijk geworden![]()
We zullen het overigens nooit weten, want Pegida moet op last van de politie weer in de bus omdat ze de veiligheid van de demonstranten niet meer kan garanderen. Onduidelijk is nu of ze ook moeten vertrekken uit Eindhoven
Die hebben meestal kale koppen. Het is moeilijk om te zien of deze groep aan die criteria voldoet vanwege de varkensmutsjes.quote:
We zijn hier een joods-christelijk-humanistische samenleving. Vasten doe je maar lekker in de 40 dagen na carnaval.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
Demonstreren tegen de ramadan? Wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen?
quote:Furkan zijn vlag werd door de politie afgepakt en even leek het erop dat hij werd opgepakt. Maar hij heeft zijn vlag weer teruggekregen en is toch niet opgepakt.
Carnaval hou je maar lekker zuid van de rivieren.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
We zijn hier een joods-christelijk-humanistische samenleving. Vasten doe je maar lekker in de 40 dagen na carnaval.
De NL politie is slap.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ed.nl/eindhov(...)in-de-wijk~aa70bec9/
Toch fijn voor Furkan dat hij vannacht weer gewoon kan slapen met zijn vlag boven zijn bed![]()
Vooral fijn dat Furkan zijn slippers nog heeft.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toch fijn voor Furkan dat hij vannacht weer gewoon kan slapen met zijn vlag boven zijn bed![]()
En zijn handtasjequote:Op zondag 26 mei 2019 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooral fijn dat Furkan zijn slippers nog heeft.
Daar straalt nou niet de intelligentie vanaf zeg.... badslipperboyquote:Op zondag 26 mei 2019 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak je je daar wat druk om..... Dat is juist de reden dat ze dit doen, zich lekker afzetten tegen de maatschappij. Deze jongens is 4e generatie Turk, dan is het bijna onmogelijk dat je zo'n nauwe bloedbanden hebt met Turkije. Wellicht een oma of een verre neef, maar dan heb je het ook wel gehad. Dit soort figuren probeert dan door met een Turks vlaggetje te zwaaien iets uit te lokken.... laat gaan joh.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:53 schreef Cattivo het volgende:
Vreemd dat die turken dit niet in Turkije doen maar in Nederland. Ga naar Turkije met je kut vlag.
Lopen die gasten nou te klooien met een pijlwagen?quote:
Ja, volgens twitter is 'ie inmiddels gesloopt.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:58 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Lopen die gasten nou te klooien met een pijlwagen?
Met z'n kekke tasjequote:Op zondag 26 mei 2019 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moslims en negerenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Terechte beslissing.
Maar ik vind het wel heel triest dat dit nodig is. Waarom negeren ze dat kleine groepje van 10 nou niet gewoon?
Je wordt iig niet slank van de ramadan.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan overdag niets eten en iedere avond extra veel vreten dan ook niet bepaald vasten noemen. Laat staan een gezond dieet.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:34 schreef julius123 het volgende:
[..]
Je wordt iig niet slank van de ramadan.
Hij ziet eruit als een verwijfde nicht qua uiterlijk en bouw. Kan zo door voor Fatma met shnor.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar met normaal schoeisel en zonder nektas heb je niet genoeg streetcred.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan overdag niets eten en iedere avond extra veel vreten dan ook niet bepaald vasten noemen. Laat staan een gezond dieet.
Maar goed, als Furkan nu eens begint met zijn slippers in te ruilen voor normaal schoeisel, dan zal dat vast al helpen.
Oordelen over andere mensen. Typisch.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een verwijfde nicht qua uiterlijk en bouw. Kan zo door voor Fatma met shnor.
Jouw vorige post in dit topic:quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 23:23 schreef TeenWolf het volgende:
Edwin weer......boos op IS/AlQaeeda etc en wraak nemen door de Turkse bakker op de hoek lastig te vallen.
Ik oordeel over zijn daden, niet over hoe hij eruitziet.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jouw vorige post in dit topic:
[..]
Werkelijk: Ik zie een Wagensveld vreedzaam demonstreren. Provocerend....zeker.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik oordeel over zijn daden, niet over hoe hij eruitziet.
Je kan hem hoogstens aanrekenen dat hij iets te emotioneel in de verdediging gaat. Hij is niet de aanstichter door een demonstratie te organiseren tegen mensen waar hij bevooroordeeld tegen is.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Werkelijk: Ik zie een Wagensveld vreedzaam demonstreren. Provocerend....zeker.
Van Furkan weten we dat hij, naast dat hij viesdik is en een erg slechte modieuze smaak heeft, ook aan het provoceren was door de ME uit te dagen en met zijn levensgrote Turkse vlag aan het zwaaien was. Hij is opgepakt en niet veel later weer vrijgelaten. We weten dus niet of hij bij zijn agressieve matties hoort die stenen en vuurwerk naar de politie en Pegida gooiden.
Op zijn minst kan je dus Furkan net zo beoordelen als Edwin. Maar ik heb een vermoeden dat je dat toch net iets anders ziet. Toch?
Naief?quote:Op maandag 27 mei 2019 01:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik probeer me serieus af te vragen hoe je iets tegen de Ramadan kunt hebben en er dan tegen gaat protesteren.
Zo van: "Wij zijn boos dat jullie niet eten tijdens daglicht!! Dat kwetst ons heel erg!! Wij vinden dat jullie moeten vreten, nu!!"
Ja dat is gewoon schandalig hoeveel knaken kost dat wel niet……..quote:Op zondag 26 mei 2019 21:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tering he, zoveel politie om een auto+aanhanger en 10 mensen van pegida te beschermen![]()
![]()
Ook leuke tv: demonstrerende klimaatjongerenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Laat dat tuig, Pegida en de reljongeren, lekker mekaar afmaken. Camera erbij en je hebt nog leuke tv ook.
Misschien kunnen ze die bijdrage inhouden op het aantal subsidies aan Turkse organisaties die door de gemeente Eindhoven worden verstrekt.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:54 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon schandalig hoeveel knaken kost dat wel niet……..
Normaliter worden kosten verhaalt op de daders, in dit geval dus het recalcitrante pegida groepje dat tegen de ramadan aan het demonstreren was.quote:Op maandag 27 mei 2019 06:37 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze die bijdrage inhouden op het aantal subsidies aan Turkse organisaties die door de gemeente Eindhoven worden verstrekt.
Met die psychotische nep-Duitser aan het hoofd?quote:
Dat ben ik niet met je eens. De Turken die ik ken -voor het overgrote deel fijne modelburgers overigens- zijn en voelen zich ontzettend Turks. Thuis wordt er Turks gesproken, Turks gegeten, Turkse tv gekeken, minstens één keer per jaar gaan ze op familiebezoek daar en de familie komt ook hier bij elkaar over de vloer. Daarnaast spreken ze bijna allemaal goed Nederlands en draaien normaal mee qua opleidingen en werk. En zolang dat het geval is is daar dus allemaal niks mis mee.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak je je daar wat druk om..... Dat is juist de reden dat ze dit doen, zich lekker afzetten tegen de maatschappij. Deze jongens is 4e generatie Turk, dan is het bijna onmogelijk dat je zo'n nauwe bloedbanden hebt met Turkije. Wellicht een oma of een verre neef, maar dan heb je het ook wel gehad. Dit soort figuren probeert dan door met een Turks vlaggetje te zwaaien iets uit te lokken.... laat gaan joh.
Prima dat mensen zich Turks voelen en dat uitten, maar de bloedband is er vaak niet (meer). Bovendien woon je hier... (verder ga ik niet want dan begin ik met een Geert W. riedel en dat is wel het laatste wat ik wil).quote:Op maandag 27 mei 2019 08:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. De Turken die ik ken -voor het overgrote deel fijne modelburgers overigens- zijn en voelen zich ontzettend Turks. Thuis wordt er Turks gesproken, Turks gegeten, Turkse tv gekeken, minstens één keer per jaar gaan ze op familiebezoek daar en de familie komt ook hier bij elkaar over de vloer. Daarnaast spreken ze bijna allemaal goed Nederlands en draaien normaal mee qua opleidingen en werk. En zolang dat het geval is is daar dus allemaal niks mis mee.
Maar goed, dit zijn ook mensen die weten waar hun kinderen uithangen, zorgen dat ze hun huiswerk maken en die een rolberoerte zouden krijgen bij het idee dat hun kroost stenengooiend op straat staat te krijsen. Dat slag Turk ken ik niet, maar ik betwijfel of die gewoon om het rellen een beetje met een vlag staan te zwaaien zonder zich echt Turks te voelen.
Natuurlijk wel, een groot deel van huwelijkspartners komt uit Turkijke namelijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Prima dat mensen zich Turks voelen en dat uitten, maar de bloedband is er vaak niet (meer). Bovendien woon je hier... (verder ga ik niet want dan begin ik met een Geert W. riedel en dat is wel het laatste wat ik wil).
Wapenhandelaartje, neo-nazi'tje en veroordeeld crimineeltje toch?quote:Op maandag 27 mei 2019 07:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met die psychotische nep-Duitser aan het hoofd?
Die varkensmutsjes dragen als “statement” tegen moslims?
Ja, die ja.
Verbaast me allemaal niks.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:21 schreef -XOR- het volgende:
Wapenhandelaartje, neo-nazi'tje en veroordeeld crimineeltje toch?
[ afbeelding ]
hier op jodenjacht arabierenjacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |