Dit.quote:
Die bron had ik nog niet gezien. Meeste foto's, filmpjes en updates staan op het Eindhoven's Dagblad:quote:Op zondag 26 mei 2019 21:14 schreef maily het volgende:
Hier op Omroep Brabant meer nieuws en foto's/filmpjes.
Laat dat tuig, Pegida en de reljongeren, lekker mekaar afmaken. Camera erbij en je hebt nog leuke tv ook.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Laat dat tuig, Pegida en de reljongeren, lekker mekaar afmaken. Camera erbij en je hebt nog leuke tv ook.
twitter:robert_bor twitterde op zondag 26-05-2019 om 16:48:071/15 Op vrijdag 24 mei heeft in Rotterdam een demonstratie plaatsgevonden van Vrienden Voor Israël. Nadat een grote groep boze moslims zich agressief gedroeg en er een steeds dreigender situatie ontstond, besloot de politie om de demonstratie te ontbinden. reageer retweet
Ja. De jongen met Turkse vlag is net opgepakt en er worden nu stenen naar de ME'ers gegooid.quote:
Ze wilden een toespraak houden en varkenslapjes roosteren. De Turkse jeugd heeft dat voorkomen dmv geweld en het bidden midden op de weg.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
Demonstreren tegen de ramadan? Wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen?
Tering he, zoveel politie om een auto+aanhanger en 10 mensen van pegida te beschermenquote:
Dit ja, gewoon van die flash grenades en traangas naar die relschoppers gooienquote:Op zondag 26 mei 2019 21:28 schreef AchJa het volgende:
Tamme bedoening weer, neem eens een voorbeeld aan die Gilets jaunes...
Maar die gasten van Pegida zijn erop tegen dat anderen overdag niet eten? Of hoe moet ik dat voor mij zien?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze wilden een toespraak houden en varkenslapjes roosteren. De Turkse jeugd heeft dat voorkomen dmv geweld en het bidden midden op de weg.
Heel classy van beide kampen enzo.
Inderdaad. Pegida demonstreert tegen de vrijheid van moslims ofzo?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:30 schreef Sigaartje het volgende:
Wat ik niet snap....
Wat viel er te demonstreren?
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tering he, zoveel politie om een auto+aanhanger en 10 mensen van pegida te beschermen![]()
![]()
quote:'Democratie mag wat kosten', burgemeester Jorritsma verdedigt Pegida-demonstratie
https://www.omroepbrabant(...)-Pegida-demonstratie
Ik snap er ook geen reet van.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar die gasten van Pegida zijn erop tegen dat anderen overdag niet eten? Of hoe moet ik dat voor mij zien?
Dat was me ook niet helemaal duidelijk gewordenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar die gasten van Pegida zijn erop tegen dat anderen overdag niet eten? Of hoe moet ik dat voor mij zien?
Terechte beslissing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |