Heb je al bier?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel aantrekkelijk om nog eens naar de super te gaan.
Die had ik nog liggen en toen begonnen ze hier over champignons en toen moest ik aan biefstuk denken en toen...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wie koopt dan ook een schnitzel als ie zin in een biefstuk heeft.
May nog wel, maar ook niet lang meerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij is dann niet meer BundesKanzler
Het is altijd wat met de politiek in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij is dann niet meer BundesKanzler
mwa......... het is een ideequote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je blijft hier nog 3 topics over doorgaan?
Kan ze later weer teruglezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je blijft hier nog 3 topics over doorgaan?
The Police.quote:
Ik geloof wel dat 's nachts het leukst bijlezen isquote:
Als iets een kut woord is waarvan ik acuut jeuk krijg op niet nader noemende plekken....quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat 's nachts het leukst bijlessen is
Dat heb ik bij killerparkiet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als iets een kut woord is waarvan ik acuut jeuk krijg op niet nader noemende plekken....
Dan moet je eens langs je huisarts lieverdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als iets een kut woord is waarvan ik acuut jeuk krijg op niet nader noemende plekken....
Zijn altijd van die gezellige ouders die zo’n geintje wel vinden kunnen maar als het kind dan iets terugdoet dan is het huis te klein. Humor kan ook op een andere manier.quote:
okayquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vanavond pas .. Spaanse Copa del Rey Valencia - Barcelona
Maar wel hip/hype.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:26 schreef TillyB het volgende:
Belangrijkste overweging om wel of geen Dopper te nemen is dat ze faaaakking lelijk zijn
het is vast een toch verwend Kutkind met zo'n grote taart........quote:
Kind heeft gewoon net als ik een hekel aan poedels.quote:
de slagroom moest je er maar bij denkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
het is vast een toch verwend Kutkind met zo'n grote taart........
plakkie cake kon de krijgen in mijn tijd
Oh had jij een karig plakje cake? Nee dat veranderd de zaak, alle kinderen de tyfus! FANN had een plakje cake!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de taart alleen voor dat kind bedoeld is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh had jij een karig plakje cake? Nee dat veranderd de zaak, alle kinderen de tyfus! FANN had een plakje cake!
IK MAAK EEN GEINTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de taart alleen voor dat kind bedoeld is.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh had jij een karig plakje cake? Nee dat veranderd de zaak, alle kinderen de tyfus! FANN had een plakje cake!
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drink dan ook geen thee 's nachts.
Daar ben ik dus inderdaad een soort van mee bezig, vandaar die grote lettersquote:
Limburgers hebben geen humor, dat weet je toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ha..... maar jullie snappen die humor niet
Jij bent ook altijd met meerdere dingen tegelijk bezig zeg!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik dus inderdaad een soort van mee bezig, vandaar die grote letters
Nope. Kijk het ieder jaar en snap het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ha..... maar jullie snappen die humor niet
Den heb jij geen humorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope. Kijk het ieder jaar en snap het nog steeds niet.
Jij dan!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd met meerdere dingen tegelijk bezig zeg!
*lacht & typt tegelijk*
/multitasking
Overvallen plegen is op zich al vrij kansloos, maar om dan de verkoopsters van de Wibra de stuipen op het lijf te gaan jagen is wel heel erg kansloos.quote:Gewapende overval op Wibra in Landgraaf, dader op scooter gevlucht.
Ben er niet zo goed in. Wel altijd met muziek bezig als ik toch hier ben. Voornamelijk met het opkalefateren van tracks die haperen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dan!
En het is zo slecht voor je om te multitasken, maar wel een stuk aangenamer.
Of een ander soort humorquote:
Ja ... tegenwoordig zit er steeds minder geld in de kassa's, of ze hebben een speciaal systeem...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overvallen plegen is op zich al vrij kansloos, maar om dan de verkoopsters van de Wibra de stuipen op het lijf te gaan jagen is wel heel erg kansloos.
Dat heb ik ooit nog uitgezonden.quote:
6 onderbroeken en ¤ 23,55 scoren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overvallen plegen is op zich al vrij kansloos, maar om dan de verkoopsters van de Wibra de stuipen op het lijf te gaan jagen is wel heel erg kansloos.
Dat gaat ook wel aardig samen, ik ben facturen aan inboeken, betalen, checken of de klanten betalen, maar dat duurt toch wel drie keer langer met Fok! ernaastquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben er niet zo goed in. Wel altijd met muziek bezig als ik toch hier ben. Voornamelijk met het opkalefateren van tracks die haperen.
En een zakje Tum-tums.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
6 onderbroeken en ¤ 23,55 scoren.
Ik heb hem een keer gezien als een driftkikker op het vliegveld Klotenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:45 schreef mario390 het volgende:
ze zeggen alle dat NIKI en grote goede Mens was
ze hebben hiero laatst ingebroken bij de Coop en de kassa's aan gort geslagenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... tegenwoordig zit er steeds minder geld in de kassa's, of ze hebben een speciaal systeem...
Om daarna de boot te nemen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ze hebben hiero laatst ingebroken bij de Coop en de kassa's aan gort geslagen
Dat is precies wat ik niet zou kunnen. Valt de concentratie weg. Dan mag het langer duren bij je, maar voorlopig doe je het toch maar.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel aardig samen, ik ben facturen aan inboeken, betalen, checken of de klanten betalen, maar dat duurt toch wel drie keer langer met Fok! ernaast
quote:
Sjezus. Knap van ze dat ze al op het eiland wisten te komen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ze hebben hiero laatst ingebroken bij de Coop en de kassa's aan gort geslagen
is het niet prachtig?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus. Knap van ze dat ze al op het eiland wisten te komen.
Mijn dochters hebben zulke bijbaantjes gehad op zaterdag en donderdagavond, bij Wibra, Kruidvat, Ikea etc.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja. Zó stumperig die lui, bah. En je zal er inderdaad achter zo'n kassa zitten. Voor het minimum ook nog.
Vleesloze dag?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:54 schreef sacha het volgende:
ik ga even een paar toeristen in elkaar slaan en geen biefstuk kopen
Biefstuk op hun oog kenne ze krijge!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:54 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Baardaap had grote trek.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dochters hebben zulke bijbaantjes gehad op zaterdag en donderdagavond, bij Wibra, Kruidvat, Ikea etc.
Baardaap deed de Mac.
Succes!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:54 schreef sacha het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Uniform Papa HotelEn morgen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Snitzel.quote:
Uniform Papa HotelVeel lager kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uniform Papa HotelHoud je de datum in de gaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wel hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel hoor.Ja ok sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier dat over de datum is, is dat nog te drinken?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel hoor.GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was eet jij vies![]()
Werken voor geld!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dochters hebben zulke bijbaantjes gehad op zaterdag en donderdagavond, bij Wibra, Kruidvat, Ikea etc.
Baardaap deed de Mac.
quote:
Nee, dan kook ik zelf welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Maar ik hoef ook niet voor jou te koken.
Ik heb een glas jus de orange ingeschonken.quote:
Mensen die thee drinken hebben geen humor. En zij die het 's nachts drinken zijn altijd serieus.quote:
Dan slaan ze zo'n schijf in een hokkie. Daarom heet het ijshockey.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
het beginnt Ook Halffinale Ijshockey
Ik zag al dat er niets op tv is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wie spelen in de halve finales?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik had het over de biefstuk, omdat SBE een keer met bedorven eten in zijn koelkast zatquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Bier dat over de datum is, is dat nog te drinken?![]()
dat vragen we aan oom Googel
https://www.biernet.nl/algemeen/weetjes/bier-over-datum
Ja schat dat was een grapjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de biefstuk, omdat SBE een keer met bedorven eten in zijn koelkast zat
Ik kop hem niet in.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En ik bukte waarschijnlijk te vaak.
Zonde was dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de biefstuk, omdat SBE een keer met bedorven eten in zijn koelkast zat
Teruglezen makker!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonde was dat.![]()
Waar zijn de stats van gisteren, of heb ik die gemist?
Moet jij maandagochtend weer vroeg op?quote:
Had ik dat maar gedaan!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:TillyB heeft natuurlijk als kind keihard in zo'n taart zitten meppen! Vandaar die klauw au nu.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had ik dat maar gedaan!nog spijt van, had die hele taart naar god moeten schoppen
quote:
wat we? laat me lachenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie dus niet.. Wie moet er van jou winnen ? Ik ga voor FIN
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had ik dat maar gedaan!nog spijt van, had die hele taart naar god moeten schoppen
Tjaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat is alweer 2 topics geleden.
Die kan er toch ook niets aan doen.....of toch wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vraag FANN, die heeft ze gelezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat is alweer 2 topics geleden.
Oh die heb ik ook, hoe op met mequote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dan had je no voetklachten gehad.
!!! Als er IEMAND een taart in z’n smoelwerk verdient!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kan er toch ook niets aan doen.....of toch wel.
Met mij krijg je dan gewoon ruzie, ik hou helemaal niet van zulke ongein.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
Ik vind het taart in iemands gezicht duwen ook niet "grappig" zelfs op bruiloften schijnt dat lollig te zijn. Ik denk dat ik die ring gelijk terug zou geven
Ruik jij eens aan de slagroom, ik denk dat die niet goed meer is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
Ik vind het taart in iemands gezicht duwen ook niet "grappig" zelfs op bruiloften schijnt dat lollig te zijn. Ik denk dat ik die ring gelijk terug zou geven
Ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
Ik snap die traditie ook niet, een taartgevecht staat nog wel op mijn bucket list, maar dat is met ieders toestemming.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
Stel je voor dat je er op je trouwdag achterkomt dat je zojuist met een taartduwer bent getrouwdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
Voor je trouwt heel vaak samen taart gaan eten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stel je voor dat je er op je trouwdag achterkomt dat je zojuist met een taartduwer bent getrouwd
Het feest zou eigenlijk voor de plechtigheid moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stel je voor dat je er op je trouwdag achterkomt dat je zojuist met een taartduwer bent getrouwd
Je bucket listquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap die traditie ook niet, een taartgevecht staat nog wel op mijn bucket list, maar dat is met ieders toestemming.
Amen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het feest zou eigenlijk voor de plechtigheid moeten zijn.
Ik neem aan dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. En visa versaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
OK doet me leidquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat we? laat me lachen![]()
we zijn abgestiegen van gruppe A
Kanada zoll winnen
Ik ook niet, maar het lijkt me wel leuk om een keer te doenquote:
Ja en meeste vrijgezellen feesten na de plechtigheidquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het feest zou eigenlijk voor de plechtigheid moeten zijn.
Bedorven taart dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voedselgevechten zijn ook achterlijk.
Voor de trouwdag wel, maar niemand kan 25 jaar vooruit kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. En visa versa
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me wel leuk om een keer te doen
Na 25 jaar hoef ik niet meer te trouwenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor de trouwdag wel, maar niemand kan 25 jaar vooruit kijken.
Nee, dan is het zilveren feest, of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 25 jaar hoef ik niet meer te trouwen
Iedereen stinken als een slabbetjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je zal een zooitje van die zure zut tegen je aan krijgen.
Ik was op tijd ontsnaptquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dan is het zilveren feest, of niet natuurlijk.
Jij was toch niet getrouwd?quote:
Nooit getrouwd geweest, Soury?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 25 jaar hoef ik niet meer te trouwen
Wel ten huwelijk gevraagdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij was toch niet getrouwd?
Dan zat je ook nooit in de 'kooi'.
En je hebt geweigerd.quote:
Uhhhhh ik moest er even over nadenken.quote:
Met zo'n antwoord wist hij het welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhhhh ik moest er even over nadenken.En ja op zijn knie
Hij is er nooit meer bovenop gekomen.quote:
Ik heb gezegd Oh ok zullen we even een biertje gaan drinken (we waren op vakantie) Mijn zus ligt nog steeds dubbel over dat antwoordquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gezegd Oh ok zullen we even een biertje gaan drinken (we waren op vakantie) Mijn zus ligt nog steeds dubbel over dat antwoord
Lang verhaal kort hij was gelovig, ik ging er een stuk in mee maar werd steeds meer druk op me gelegd ivm met kerk en dat ik een geloofs cursus ofzo moest volgen. Plus ik er achter kwam dat ik 10% van mijn salaris zou moeten afstaan. Ik zag een bruiloft niet zo zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is er nooit meer bovenop gekomen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
en dat ik een geloofs cursus ofzo moest volgen
Begrijpelijk, op zulke onzin haak ik ook meteen af, geen zin an.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang verhaal kort hij was gelovig, ik ging er een stuk in mee maar werd steeds meer druk op me gelegd ivm met kerk en dat ik een geloofs cursus ofzo moest volgen. Plus ik er achter kwam dat ik 10% van mijn salaris zou moeten afstaan. Ik zag een bruiloft niet zo zitten.
Ja soort bijbel les ofzo, dat had zijn schoonzus voor me geregeld. Dat had ik al vriendelijk afgeslagen. Werd niet in dank afgenomen. Pfffffff door het oog van de naaldquote:
Als het even wat minder was gegaan met je huwelijk had de kerk je van al die 10 procenten wel naar Hawaii gestuurd om je huwelijk te redden. Mijn nichtje heeft dat serieus meegemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang verhaal kort hij was gelovig, ik ging er een stuk in mee maar werd steeds meer druk op me gelegd ivm met kerk en dat ik een geloofs cursus ofzo moest volgen. Plus ik er achter kwam dat ik 10% van mijn salaris zou moeten afstaan. Ik zag een bruiloft niet zo zitten.
Mij ex schoonmoeder was diepgelovig, ik lag regelmatig met haar in de clinch.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soort bijbel les ofzo, dat had zijn schoonzus voor me geregeld. Dat had ik al vriendelijk afgeslagen. Werd niet in dank afgenomen. Pfffffff door het oog van de naald
Dat weet ik nu pasquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het even wat minder was gegaan met je huwelijk had de kerk je van al die 10 procenten wel naar Hawaii gestuurd om je huwelijk te redden. Mijn nichtje heeft dat serieus meegemaakt.
Het huwelijk is niet gered, maar ze is wel naar Hawaii geweest
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het even wat minder was gegaan met je huwelijk had de kerk je van al die 10 procenten wel naar Hawaii gestuurd om je huwelijk te redden. Mijn nichtje heeft dat serieus meegemaakt.
Zijn ouders gingen ook naar de kerk. Zaandam geloof ik daar is die puntmuts ook met het hele kapitaal naar de noorderzon vertrokkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begrijpelijk, op zulke onzin haak ik ook meteen af, geen zin an.
Mijn zus trouwde een katholiek, ze moest zich ook bekeren, ceremonie voor de bruiloft.
Lang verhaal kort, jaren later werd de pastoor van hun parochie, waar ze zo close mee warenopgepakt voor kindermisbruik.
Naar Hawaii.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ouders gingen ook naar de kerk. Zaandam geloof ik daar is die puntmuts ook met het hele kapitaal naar de noorderzon vertrokken
Zeer goede beslissing van je. 'wil wel met je trouwen, maar....'quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soort bijbel les ofzo, dat had zijn schoonzus voor me geregeld. Dat had ik al vriendelijk afgeslagen. Werd niet in dank afgenomen. Pfffffff door het oog van de naald
In die tijd kwamen ze aan de deur om te checken of de vrouw des huizes al zwanger was. Je zou maar onvruchtbaar zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Echt, geloof.![]()
Mijn opa en oma hadden 16 kinderen en begrijpelijk genoeg vonden ze het toen welletjes. De kerk had enorm veel invloed en op de vraag van opa aan de pastoor hoe het nu verder moest, antwoordde hij: "ja, doorgáán! Of wil je soms in de hel komen!"
Iig ergens ver en zonningquote:
Tjezus.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Stelletje oplichters zijn het!quote:
Onvoorstelbaar toch! En zo lang is het niet geleden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
In die tijd kwamen ze aan de deur om te checken of de vrouw des huizes al zwanger was. Je zou maar onvruchtbaar zijn.
Godver zeg, het kling bijna ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit er een handvat aan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan de voetbalvrouwen als poppetjes sparen bij de blokker, maar het zijn opeens mannen dan
Doet je fles het al?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan de voetbalvrouwen als poppetjes sparen bij de blokker, maar het zijn opeens mannen dan
Ja absoluut, het was echt een goeie gozer. Ik was dol op hem maar het ging me te ver. Liefde maakt blind maar mijn ogen gingen op tijd openquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stelletje oplichters zijn het!
Allemaal!!!
Ik ben opgegroeid als niet katholiek in Limburg, het bolwerk, dan ben je bij voorbaat al een soort paria, er was ook een aparte wijk voor ons 'soort'.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar toch! En zo lang is het niet geleden.
aja okequote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet.. dit was Q2, nu de beslissende Q3
WHUT?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij was geïndoctrineerd door zijn ouders, wat je er met de paplepel in krijgt gegoten, probeer dat er nog maar eens uit te krijgen...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja absoluut, het was echt een goeie gozer. Ik was dol op hem maar het ging me te ver. Liefde maakt blind maar mijn ogen gingen op tijd open
Man man! Nu mensen massaal af beginnen te haken, beginnen ze bij het Vaticaan ineens over aliens te zwammen. Ze proberen alles uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid als niet katholiek in Limburg, het bolwerk, dan ben je bij voorbaat al een soort paria, er was ook een aparte wijk voor ons 'soort'.
Die kan toch niet zingen met zijn nasale stem, is meer gekraak dan gezang.quote:
Wat maakt dat nou toch uit joh. Jij doet bij die Griek toch ook wel eens kopkluiven, neem ik aan.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou toch uit joh. Jij doet bij die Griek toch ook wel eens kopkluiven, neem ik aan.
Ik had er in eerste instantie ook niet veel last van. Ik ging ook wel eens mee naar een kerkdienst op zondag en dat was best relaxed. Héél veel jonge mensen en een bandje met muziek. Maar wat ik begon te merken was ook dat de kinderen van zijn broers geen Sinterklaas mochten vieren en sprookjes was ook uit den boze. En heel veel kleine dingetjes die me begonnen te irriteren. Maar dat was zijn familie en HIJ niet... Ja koekoekquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was geïndoctrineerd door zijn ouders, wat je er met de paplepel in krijgt gegoten, probeer dat er nog maar eens uit te krijgen...
En ja, dan kan je nog van nature een hele goede inborst hebben, maar hey, dat kan net zo goed ook zonder geloof.
die kann wel zingenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kan toch niet zingen met zijn nasale stem, is meer gekraak dan gezang.
Ik zwijg.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou toch uit joh. Jij doet bij die Griek toch ook wel eens kopkluiven, neem ik aan.
Stokslobberenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ex schoonmoeder probeerde achter mijn rug om mijn kinderen met haar geloof te belasten, dan moesten ze opeens knielen voor ze naar bed gingen als ze een keer een nachtje logeerden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er in eerste instantie ook niet veel last van. Ik ging ook wel eens mee naar een kerkdienst op zondag en dat was best relaxed. Héél veel jonge mensen en een bandje met muziek. Maar wat ik begon te merken was ook dat de kinderen van zijn broers geen Sinterklaas mochten vieren en sprookjes was ook uit den boze. En heel veel kleine dingetjes die me begonnen te irriteren. Maar dat was zijn familie en HIJ niet... Ja koekoek
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex schoonmoeder probeerde achte mijn rug om mijn kinderen met haar geloof te belasten, dan moesten ze opeens knielen voor ze naar bed gingen als ze een keer een nachtje logeerden.
Zulke dingen vertelden ze mij natuurlijk, en ik had het haar verboden, ze deed het toch, vind je het gek dat ik dan pissig word en uit mijn slof schiet, respect is wederzijds.
Zeker het is gewoon simpel iedereen in zijn waarde laten. Dat ziet het leven er een stuk beter uit. Misschien als hij (of de hele kut familie) mij in mijn waarde had gelaten had ik JA gezegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex schoonmoeder probeerde achte mijn rug om mijn kinderen met haar geloof te belasten, dan moesten ze opeens knielen voor ze naar bed gingen als ze een keer een nachtje logeerden.
Zulke dingen vertelden ze mij natuurlijk, en ik had het haar verboden, ze deed het toch, vind je het gek dat ik dan pissig word en uit mijn slof schiet, respect is wederzijds.
Krijgen we nu van die kut plaatjesquote:
Nee, ik kon haar makkelijk aan, maar vond het zo respectloos.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zou ik opstappen en nooit meer komen. Echt te asociaal voor woorden wat ze daar probeerde.
Primaquote:
Mja, dan had ze dat maar niet op moeten dringen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
maar goed ze wilden oma ook niet verdrietig maken...
Ik ken nog wel dat kutrijmpje van voegerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx.
Praise The Lord,![]()
![]()
("That's right, you asked for it, remember there is a big difference
between kneeling down and bending over . . .")
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx.
Praise The Lord,![]()
![]()
("That's right, you asked for it, remember there is a big difference
between kneeling down and bending over . . .")
Ach, ze was verder best een lief mens, ze wilde het gewoon alleen niet begrijpen, Baardaap lacht er nu om...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, dan had ze dat maar niet op moeten dringen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je komende week je beeldscherm eens moet schoonmaken Mario
nee dat video is van 1984quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je komende week je beeldscherm eens moet schoonmaken Mario
Klaus heeft die pet omdat ie van boven kaal is.quote:
Wunderlich!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klaus heeft die pet omdat ie van boven kaal is.
Mijn moeder was fan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, grappig om te gebruiken als achtergrondmuziek bij radio uitzendingen.
quote:
...mus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |