Ja schat dat was een grapjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de biefstuk, omdat SBE een keer met bedorven eten in zijn koelkast zat
Ik kop hem niet in.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En ik bukte waarschijnlijk te vaak.
Zonde was dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de biefstuk, omdat SBE een keer met bedorven eten in zijn koelkast zat
Teruglezen makker!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonde was dat.![]()
Waar zijn de stats van gisteren, of heb ik die gemist?
Moet jij maandagochtend weer vroeg op?quote:
Had ik dat maar gedaan!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:TillyB heeft natuurlijk als kind keihard in zo'n taart zitten meppen! Vandaar die klauw au nu.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had ik dat maar gedaan!nog spijt van, had die hele taart naar god moeten schoppen
quote:
wat we? laat me lachenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie dus niet.. Wie moet er van jou winnen ? Ik ga voor FIN
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had ik dat maar gedaan!nog spijt van, had die hele taart naar god moeten schoppen
Tjaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat is alweer 2 topics geleden.
Die kan er toch ook niets aan doen.....of toch wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vraag FANN, die heeft ze gelezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat is alweer 2 topics geleden.
Oh die heb ik ook, hoe op met mequote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dan had je no voetklachten gehad.
!!! Als er IEMAND een taart in z’n smoelwerk verdient!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kan er toch ook niets aan doen.....of toch wel.
Met mij krijg je dan gewoon ruzie, ik hou helemaal niet van zulke ongein.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
Ik vind het taart in iemands gezicht duwen ook niet "grappig" zelfs op bruiloften schijnt dat lollig te zijn. Ik denk dat ik die ring gelijk terug zou geven
Ruik jij eens aan de slagroom, ik denk dat die niet goed meer is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
Ik vind het taart in iemands gezicht duwen ook niet "grappig" zelfs op bruiloften schijnt dat lollig te zijn. Ik denk dat ik die ring gelijk terug zou geven
Ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |