Uhhhhh ik moest er even over nadenken.quote:
Met zo'n antwoord wist hij het welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhhhh ik moest er even over nadenken.En ja op zijn knie
Hij is er nooit meer bovenop gekomen.quote:
Ik heb gezegd Oh ok zullen we even een biertje gaan drinken (we waren op vakantie) Mijn zus ligt nog steeds dubbel over dat antwoordquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gezegd Oh ok zullen we even een biertje gaan drinken (we waren op vakantie) Mijn zus ligt nog steeds dubbel over dat antwoord
Lang verhaal kort hij was gelovig, ik ging er een stuk in mee maar werd steeds meer druk op me gelegd ivm met kerk en dat ik een geloofs cursus ofzo moest volgen. Plus ik er achter kwam dat ik 10% van mijn salaris zou moeten afstaan. Ik zag een bruiloft niet zo zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is er nooit meer bovenop gekomen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
en dat ik een geloofs cursus ofzo moest volgen
Begrijpelijk, op zulke onzin haak ik ook meteen af, geen zin an.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang verhaal kort hij was gelovig, ik ging er een stuk in mee maar werd steeds meer druk op me gelegd ivm met kerk en dat ik een geloofs cursus ofzo moest volgen. Plus ik er achter kwam dat ik 10% van mijn salaris zou moeten afstaan. Ik zag een bruiloft niet zo zitten.
Ja soort bijbel les ofzo, dat had zijn schoonzus voor me geregeld. Dat had ik al vriendelijk afgeslagen. Werd niet in dank afgenomen. Pfffffff door het oog van de naaldquote:
Als het even wat minder was gegaan met je huwelijk had de kerk je van al die 10 procenten wel naar Hawaii gestuurd om je huwelijk te redden. Mijn nichtje heeft dat serieus meegemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang verhaal kort hij was gelovig, ik ging er een stuk in mee maar werd steeds meer druk op me gelegd ivm met kerk en dat ik een geloofs cursus ofzo moest volgen. Plus ik er achter kwam dat ik 10% van mijn salaris zou moeten afstaan. Ik zag een bruiloft niet zo zitten.
Mij ex schoonmoeder was diepgelovig, ik lag regelmatig met haar in de clinch.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soort bijbel les ofzo, dat had zijn schoonzus voor me geregeld. Dat had ik al vriendelijk afgeslagen. Werd niet in dank afgenomen. Pfffffff door het oog van de naald
Dat weet ik nu pasquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het even wat minder was gegaan met je huwelijk had de kerk je van al die 10 procenten wel naar Hawaii gestuurd om je huwelijk te redden. Mijn nichtje heeft dat serieus meegemaakt.
Het huwelijk is niet gered, maar ze is wel naar Hawaii geweest
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het even wat minder was gegaan met je huwelijk had de kerk je van al die 10 procenten wel naar Hawaii gestuurd om je huwelijk te redden. Mijn nichtje heeft dat serieus meegemaakt.
Het huwelijk is niet gered, maar ze is wel naar Hawaii geweest
Zijn ouders gingen ook naar de kerk. Zaandam geloof ik daar is die puntmuts ook met het hele kapitaal naar de noorderzon vertrokkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begrijpelijk, op zulke onzin haak ik ook meteen af, geen zin an.
Mijn zus trouwde een katholiek, ze moest zich ook bekeren, ceremonie voor de bruiloft.
Lang verhaal kort, jaren later werd de pastoor van hun parochie, waar ze zo close mee warenopgepakt voor kindermisbruik.
Naar Hawaii.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ouders gingen ook naar de kerk. Zaandam geloof ik daar is die puntmuts ook met het hele kapitaal naar de noorderzon vertrokken
Zeer goede beslissing van je. 'wil wel met je trouwen, maar....'quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soort bijbel les ofzo, dat had zijn schoonzus voor me geregeld. Dat had ik al vriendelijk afgeslagen. Werd niet in dank afgenomen. Pfffffff door het oog van de naald
In die tijd kwamen ze aan de deur om te checken of de vrouw des huizes al zwanger was. Je zou maar onvruchtbaar zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Echt, geloof.![]()
Mijn opa en oma hadden 16 kinderen en begrijpelijk genoeg vonden ze het toen welletjes. De kerk had enorm veel invloed en op de vraag van opa aan de pastoor hoe het nu verder moest, antwoordde hij: "ja, doorgáán! Of wil je soms in de hel komen!"
Iig ergens ver en zonningquote:
Tjezus.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |