Ik snap die traditie ook niet, een taartgevecht staat nog wel op mijn bucket list, maar dat is met ieders toestemming.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
Ik vind het taart in iemands gezicht duwen ook niet "grappig" zelfs op bruiloften schijnt dat lollig te zijn. Ik denk dat ik die ring gelijk terug zou geven
Stel je voor dat je er op je trouwdag achterkomt dat je zojuist met een taartduwer bent getrouwdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
Ik vind het taart in iemands gezicht duwen ook niet "grappig" zelfs op bruiloften schijnt dat lollig te zijn. Ik denk dat ik die ring gelijk terug zou geven
Voor je trouwt heel vaak samen taart gaan eten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stel je voor dat je er op je trouwdag achterkomt dat je zojuist met een taartduwer bent getrouwd
Het feest zou eigenlijk voor de plechtigheid moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stel je voor dat je er op je trouwdag achterkomt dat je zojuist met een taartduwer bent getrouwd
Je bucket listquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap die traditie ook niet, een taartgevecht staat nog wel op mijn bucket list, maar dat is met ieders toestemming.
Amen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het feest zou eigenlijk voor de plechtigheid moeten zijn.
Ik neem aan dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. En visa versaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
OK doet me leidquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat we? laat me lachen![]()
we zijn abgestiegen van gruppe A
Kanada zoll winnen
Ik ook niet, maar het lijkt me wel leuk om een keer te doenquote:
Ja en meeste vrijgezellen feesten na de plechtigheidquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het feest zou eigenlijk voor de plechtigheid moeten zijn.
Bedorven taart dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voedselgevechten zijn ook achterlijk.
Voor de trouwdag wel, maar niemand kan 25 jaar vooruit kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. En visa versa
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me wel leuk om een keer te doen
Na 25 jaar hoef ik niet meer te trouwenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor de trouwdag wel, maar niemand kan 25 jaar vooruit kijken.
Nee, dan is het zilveren feest, of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 25 jaar hoef ik niet meer te trouwen
Iedereen stinken als een slabbetjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je zal een zooitje van die zure zut tegen je aan krijgen.
Ik was op tijd ontsnaptquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dan is het zilveren feest, of niet natuurlijk.
Jij was toch niet getrouwd?quote:
Nooit getrouwd geweest, Soury?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 25 jaar hoef ik niet meer te trouwen
Wel ten huwelijk gevraagdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij was toch niet getrouwd?
Dan zat je ook nooit in de 'kooi'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |