Limburgers hebben geen humor, dat weet je toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ha..... maar jullie snappen die humor niet
Jij bent ook altijd met meerdere dingen tegelijk bezig zeg!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik dus inderdaad een soort van mee bezig, vandaar die grote letters
Nope. Kijk het ieder jaar en snap het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ha..... maar jullie snappen die humor niet
Den heb jij geen humorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope. Kijk het ieder jaar en snap het nog steeds niet.
Jij dan!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd met meerdere dingen tegelijk bezig zeg!
*lacht & typt tegelijk*
/multitasking
Overvallen plegen is op zich al vrij kansloos, maar om dan de verkoopsters van de Wibra de stuipen op het lijf te gaan jagen is wel heel erg kansloos.quote:Gewapende overval op Wibra in Landgraaf, dader op scooter gevlucht.
Ben er niet zo goed in. Wel altijd met muziek bezig als ik toch hier ben. Voornamelijk met het opkalefateren van tracks die haperen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dan!
En het is zo slecht voor je om te multitasken, maar wel een stuk aangenamer.
Of een ander soort humorquote:
Ja ... tegenwoordig zit er steeds minder geld in de kassa's, of ze hebben een speciaal systeem...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overvallen plegen is op zich al vrij kansloos, maar om dan de verkoopsters van de Wibra de stuipen op het lijf te gaan jagen is wel heel erg kansloos.
Dat heb ik ooit nog uitgezonden.quote:
6 onderbroeken en ¤ 23,55 scoren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overvallen plegen is op zich al vrij kansloos, maar om dan de verkoopsters van de Wibra de stuipen op het lijf te gaan jagen is wel heel erg kansloos.
Dat gaat ook wel aardig samen, ik ben facturen aan inboeken, betalen, checken of de klanten betalen, maar dat duurt toch wel drie keer langer met Fok! ernaastquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben er niet zo goed in. Wel altijd met muziek bezig als ik toch hier ben. Voornamelijk met het opkalefateren van tracks die haperen.
En een zakje Tum-tums.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
6 onderbroeken en ¤ 23,55 scoren.
Ik heb hem een keer gezien als een driftkikker op het vliegveld Klotenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:45 schreef mario390 het volgende:
ze zeggen alle dat NIKI en grote goede Mens was
ze hebben hiero laatst ingebroken bij de Coop en de kassa's aan gort geslagenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... tegenwoordig zit er steeds minder geld in de kassa's, of ze hebben een speciaal systeem...
Om daarna de boot te nemen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ze hebben hiero laatst ingebroken bij de Coop en de kassa's aan gort geslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |