die kann wel zingenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kan toch niet zingen met zijn nasale stem, is meer gekraak dan gezang.
Ik zwijg.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou toch uit joh. Jij doet bij die Griek toch ook wel eens kopkluiven, neem ik aan.
Stokslobberenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou toch uit joh. Jij doet bij die Griek toch ook wel eens kopkluiven, neem ik aan.
Mijn ex schoonmoeder probeerde achter mijn rug om mijn kinderen met haar geloof te belasten, dan moesten ze opeens knielen voor ze naar bed gingen als ze een keer een nachtje logeerden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er in eerste instantie ook niet veel last van. Ik ging ook wel eens mee naar een kerkdienst op zondag en dat was best relaxed. Héél veel jonge mensen en een bandje met muziek. Maar wat ik begon te merken was ook dat de kinderen van zijn broers geen Sinterklaas mochten vieren en sprookjes was ook uit den boze. En heel veel kleine dingetjes die me begonnen te irriteren. Maar dat was zijn familie en HIJ niet... Ja koekoek
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex schoonmoeder probeerde achte mijn rug om mijn kinderen met haar geloof te belasten, dan moesten ze opeens knielen voor ze naar bed gingen als ze een keer een nachtje logeerden.
Zulke dingen vertelden ze mij natuurlijk, en ik had het haar verboden, ze deed het toch, vind je het gek dat ik dan pissig word en uit mijn slof schiet, respect is wederzijds.
Zeker het is gewoon simpel iedereen in zijn waarde laten. Dat ziet het leven er een stuk beter uit. Misschien als hij (of de hele kut familie) mij in mijn waarde had gelaten had ik JA gezegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex schoonmoeder probeerde achte mijn rug om mijn kinderen met haar geloof te belasten, dan moesten ze opeens knielen voor ze naar bed gingen als ze een keer een nachtje logeerden.
Zulke dingen vertelden ze mij natuurlijk, en ik had het haar verboden, ze deed het toch, vind je het gek dat ik dan pissig word en uit mijn slof schiet, respect is wederzijds.
Krijgen we nu van die kut plaatjesquote:
Nee, ik kon haar makkelijk aan, maar vond het zo respectloos.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zou ik opstappen en nooit meer komen. Echt te asociaal voor woorden wat ze daar probeerde.
Primaquote:
Mja, dan had ze dat maar niet op moeten dringen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
maar goed ze wilden oma ook niet verdrietig maken...
Ik ken nog wel dat kutrijmpje van voegerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx.
Praise The Lord,![]()
![]()
("That's right, you asked for it, remember there is a big difference
between kneeling down and bending over . . .")
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx.
Praise The Lord,![]()
![]()
("That's right, you asked for it, remember there is a big difference
between kneeling down and bending over . . .")
Ach, ze was verder best een lief mens, ze wilde het gewoon alleen niet begrijpen, Baardaap lacht er nu om...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, dan had ze dat maar niet op moeten dringen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je komende week je beeldscherm eens moet schoonmaken Mario
nee dat video is van 1984quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je komende week je beeldscherm eens moet schoonmaken Mario
Klaus heeft die pet omdat ie van boven kaal is.quote:
Wunderlich!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klaus heeft die pet omdat ie van boven kaal is.
Mijn moeder was fan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, grappig om te gebruiken als achtergrondmuziek bij radio uitzendingen.
quote:
...mus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |