Dat is precies wat ik niet zou kunnen. Valt de concentratie weg. Dan mag het langer duren bij je, maar voorlopig doe je het toch maar.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel aardig samen, ik ben facturen aan inboeken, betalen, checken of de klanten betalen, maar dat duurt toch wel drie keer langer met Fok! ernaast
quote:
Sjezus. Knap van ze dat ze al op het eiland wisten te komen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ze hebben hiero laatst ingebroken bij de Coop en de kassa's aan gort geslagen
is het niet prachtig?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus. Knap van ze dat ze al op het eiland wisten te komen.
Mijn dochters hebben zulke bijbaantjes gehad op zaterdag en donderdagavond, bij Wibra, Kruidvat, Ikea etc.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja. Zó stumperig die lui, bah. En je zal er inderdaad achter zo'n kassa zitten. Voor het minimum ook nog.
Vleesloze dag?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:54 schreef sacha het volgende:
ik ga even een paar toeristen in elkaar slaan en geen biefstuk kopen
Biefstuk op hun oog kenne ze krijge!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:54 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Baardaap had grote trek.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dochters hebben zulke bijbaantjes gehad op zaterdag en donderdagavond, bij Wibra, Kruidvat, Ikea etc.
Baardaap deed de Mac.
Succes!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:54 schreef sacha het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Uniform Papa HotelEn morgen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Snitzel.quote:
Uniform Papa HotelVeel lager kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uniform Papa HotelHoud je de datum in de gaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wel hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel hoor.Ja ok sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier dat over de datum is, is dat nog te drinken?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel hoor.GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was eet jij vies![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |