oh zo. Ach. Is ook goed. Als ik maar weet hoe ik het bedoelquote:donderdag 23 mei 2019 22:09 schreef Five4Nine het volgende:[/b]
[..]
Ik wist precies wat je wilde zeggen de eerste keer alMaar het kon ook iets anders over komen dan hoe je het wilde vertellen zeg maar
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had als TT De komkommers gisten de kas uit.
Dat is meer een kleine augurkquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb ook een komkommer uit eigen tuin waarbij ik het gras gesnoeid heb.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Nou dan is het nog lager dan ik al dacht
Ik wilde niet openenquote:
quote:
veel beter. Alleen nu wil ik mijn scanner pakken om te scannen wat er staatquote:
Als je 5 terugneemt wil ik wel iets positiefs erover intikkenquote:
GAMMAquote:
5?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 5 terugneemt wil ik wel iets positiefs erover intikken
Hoogste stuk is 1.80. Zelfs jij kan er staan. Bijnaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk hoor Prish echt iets voor jou ook
Het gaat al beter, toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 5 terugneemt wil ik wel iets positiefs erover intikken
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoogste stuk is 1.80. Zelfs jij kan er staan. Bijna
Dat !quote:
Oe dat is ook een leuke. Sorrie ik moest snel zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had als TT De komkommers gisten de kas uit.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oe dat is ook een leuke. Sorrie ik moest snel zijn.
Vertel je nou nog het antwoord van die raadsel of wahquote:
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee eigenlijk.quote:
Dat was geen raadsel, ik vroeg me af of er zo iets zou bestaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vertel je nou nog het antwoord van die raadsel of wah
Nee. Maar om nou de Benidorm Basterds binnen te laten, gaat ook weer wat ver.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee. Maar om nou de Benidorm Basterds binnen te laten, gaat ook weer wat ver.
grrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was geen raadsel, ik vroeg me af of er zo iets zou bestaan.Maar blijkbaar niet.
Met die laatste zin ga je in de ONZ goed mee. Hier niet zo.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee.
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was geen raadsel, ik vroeg me af of er zo iets zou bestaan.Maar blijkbaar niet.
Nou dat lijkt mij sterkquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee eigenlijk.
gij moet daarom lachen hequote:
Let it go, scrollquote:
quote:
Eén advies, niet doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
veel beter. Alleen nu wil ik mijn scanner pakken om te scannen wat er staat
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij rijdt toch in een Ford Razzia?
[..]
[..]
Waarom moet er op haar gestemd worden? Ik ben voor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga voor Murp stemmen omdat ik andere kandidaten waarschijnlijk nog beroerder vind
Er stond hier gisteren een Lexus IS300H op de oprit......quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Inclusief mooi motorkap embleem.
En vlammenstickers aan de zijkant.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Inclusief mooi motorkap embleem.
heb je je wel even ingelezen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet er op haar gestemd worden? Ik ben voor.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB kijk dit eens. Een vocal coach die reageert op het optreden van Madonna tijdens het ESF![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB kijk dit eens. Een vocal coach die reageert op het optreden van Madonna tijdens het ESF![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wa's da?quote:
Haar eerste woorden waren: Oh dearquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Het was tenenkrommend slecht, maar Madonna was altijd een ramp wel live
Tandenknarsent kijktquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel een achtervolging ermee gedaan, een man roste zijn kentekenplaat er af op een drempel, ik die plaat gepakt en achter die kerel aan, ging die kerel steeds harder rijden
Ik toeteren zwaaien, mijn vriendelijkste gezicht opzetten, en toen stopte die
#metooquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:
Ik snap niet waarom mensen opeens zo verbaasd zijn. Ze zingt al haar hele leven vals.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja toen ze zeiden ze gaat live zingen dacht ik al uhohquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen opeens zo verbaasd zijn. Ze zingt al haar hele leven vals.
Des te imposanter dat ze ook met vals zingen, zoveel geld bij elkaar heeft gebracht.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen opeens zo verbaasd zijn. Ze zingt al haar hele leven vals.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat raar, dat het ESF hier nu pas begint.....Als er niets serieus speelt, dan gaan ze zich hier als idioten gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
En ze was heel goed in het uitzoeken van de mensen met wie ze samenwerkte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Madonna moest het meer van haar hits en show hebben altijd
blijkbaar niet zo erg? Die coach zei dat dit de stem was van iemand die hem heel lang niet getraind heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik ben altijd serieusquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er niets serieus speelt, dan gaan ze zich hier als idioten gedragen.
De Benidorm Basterdsquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Juichende linksmensjesik heb in het bejaardenhuis gestemd, grappig van die oudjes met rollators met van die grote stembiljetten
wiequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er niets serieus speelt, dan gaan ze zich hier als idioten gedragen.
Daar kon je lekker zitten bij het stemmen, zeker?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Juichende linksmensjesik heb in het bejaardenhuis gestemd, grappig van die oudjes met rollators met van die grote stembiljetten
Met een advocaatje erbijquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kon je lekker zitten bij het stemmen, zeker?
Ik kan mij nog wel herinneren dat ze in Nederland voor het eerst optrad en dat bijna iedereen zijn geld terug wou.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Madonna moest het meer van haar hits en show hebben altijd
Neequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kon je lekker zitten bij het stemmen, zeker?
Ja het is echt heel slecht, ik moest wel lachen om Gerard Joling die zei in Nederland kunnen ze mij inhuren ik zing nog als een jonge lijsterquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel herinneren dat ze in Nederland voor het eerst optrad en dat bijna iedereen zijn geld terug wou.
Pas op ! Ali cyaankaliquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neeze hadden wel Merci en snoepjes, maar lag op de route gewoon
Jou neem ik ook graag serieus.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou neem ik ook graag serieus.
Je hebt een filmpje gepost!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn hoofdpijnschilderijIn on affe staat allemaal.
[ afbeelding ]
Dus voor bij binnenkomst en daarna na het stemmen nog even je zakken volgepropt?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
Ga ik even fietsen, is opeens de PvdA de grootste partij van Nederland.Dat was echt het laatste wat ik had verwacht.
merciquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zag alleen een foto.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt een filmpje gepost!Hoe kreeg je dat voor elkaar? Normaal wil FOK! dat niet.
Mooi werk hoor.
Ik wel.quote:
Bedankt voor de mededeling, we weten nu wie we de schuld moeten geven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
Ga ik even fietsen, is opeens de PvdA de grootste partij van Nederland.Dat was echt het laatste wat ik had verwacht.
=3quote:
Ik ook, onder de indruk, stil.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
@:Voxs ik zie nu je schilderijen. Wat prachtig
Hierna gaan ze speerhappen.quote:
Speerhappen tsskkkquote:
Echt wel, ik zou wel een schilderij van haar willen.quote:
ik een muurschildering (maar niet met een mens erop. Sterren of zo!)quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik zou wel een schilderij van haar willen.
Hooguit een landschap voor achter mijn treinbaan. Maar een portret van mijn moeder zou mijn wens zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik een muurschildering (maar niet met een mens erop. Sterren of zo!)
Slaap lekker Prishquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
shit het is al laat. Ik moet een verdieping hoger. Morgen weer vroeg dag. Maar bijna weekend!
Doeg doeg![]()
Slaap ze Prishaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
shit het is al laat. Ik moet een verdieping hoger. Morgen weer vroeg dag. Maar bijna weekend!
Doeg doeg![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou neem ik ook graag serieus.
Slaap lekker Prisha.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
Doeg doeg![]()
Trustenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
Doeg doeg![]()
Dat hebben we al gedaan toen ik met chuffi op de bank bij jou mocht zitten.quote:
Ik weet er ook niets meer vanquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan toen ik met chuffi op de bank bij jou mocht zitten.
Je stelt mij teleur dat je het vergeten bent. Maar tja je had ook weer iets te veel op.
kloptquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chufi heeft er ook niets van gezien.
Dat scheelt dan weer wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chufi heeft er ook niets van gezien.
heb jij met sjoef liggen krikken op mijn bank ja?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan toen ik met chuffi op de bank bij jou mocht zitten.
Je stelt mij teleur dat je het vergeten bent. Maar tja je had ook weer iets te veel op.
Met jou erbij was een andere keer jij moest net naar de wc. Chuffi was erbij maar die ziet toch niets.quote:
Jah, daar zit ik meestalquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou erbij was een andere keer jij moest net naar de wc. Chuffi was erbij maar die ziet toch niets.
Ik denk het niet, hij kon daarna nog lopen, jij niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij met sjoef liggen krikken op mijn bank ja?
Jaaaa, van Persie zit ook in de zaal, pet een petje op.quote:
Die ken ik alleen van naam. Voetballer toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jaaaa, van Persie zit ook in de zaal, pet een petje op.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van naam. Voetballer toch?
U wel !quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef tonja het volgende:
Pffff ik ben gesloopt. Tot vanochtend half 10 zitten netflixen
Ik ben blij dat ik er al eentje heb want als ik hem met voetbalvragen kan krijgen dan zou het nooit lukken. Alleen jammer dat ik hem nooit gebruik.quote:
Dus je was al lekker vroeg op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef tonja het volgende:
Pffff ik ben gesloopt. Tot vanochtend half 10 zitten netflixen
Ohw, ik zag eerder in een pauze een hele roedel van die petjes.quote:
Nostalgiequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, ik zag eerder in een pauze een hele roedel van die petjes.
Van Persie heeft veel broers.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, ik zag eerder in een pauze een hele roedel van die petjes.
Lekker toch, ik heb hier het rijk ook alleen voor twee dagen.quote:
Heb je iedereen weggepest?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker toch, ik heb hier het rijk ook alleen voor twee dagen.
Ik hier niet, kut parkiet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker toch, ik heb hier het rijk ook alleen voor twee dagen.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
Doeg doeg![]()
Nee, dochter moest naar het ziekenhuis, dus oppassen daar op die lieve kleine en nu door naar schoonmoeder, daar slapen en morgen mantelzorg.quote:
Are made for you.quote:
Ach, 250.000 pond erbij.quote:
Dweilen ?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Machiatto maken met een te klein glas
Hij heeft ook best een lekker golddiggertje volgens mij as wifequote:
Jah, spannende tijden....quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, dochter moest naar het ziekenhuis, dus oppassen daar op die lieve kleine en nu door naar schoonmoeder, daar slapen en morgen mantelzorg.En ik bezig met makelaars enzo.......kapot is nu.
Keukenrol en in de keuken zoals het hoort niet op je Bureauquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Keukenrol en in de keuken zoals het hoort niet op je Bureau
Ga lekker slapen en geniet van de nacht.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, dochter moest naar het ziekenhuis, dus oppassen daar op die lieve kleine en nu door naar schoonmoeder, daar slapen en morgen mantelzorg.En ik bezig met makelaars enzo.......kapot is nu.
Wil je mij weg hebben vanwege het bierproeven?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga lekker slapen en geniet van de nacht.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wil je mij weg hebben vanwege het bierproeven?
Drink dan ook niet van die hipstershitzooi.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Machiatto maken met een te klein glas
Goffer kan je niet wat korter typen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:01 schreef Five4Nine het volgende:
Ik had aan het begin van de avond weer eens momentje wat eigenlijk alweer een half jaar geleden was dat mij dat overkwam. Niet dat ik het vervelend vind maar het is wel apart met mijn leeftijd.
Er werd door de dame achter de kassa bij een plaatselijke Coop naar mijn legitimatie gevraagd toen ik 3 biertjes wilde afrekenen. Ik zei 'Ja natuurlijk, dank je wel' op de vraag of ik mijn legitimatie wilde lagen zien. 'Bij twijfel moet ik het vragen zei ze'. Maar ja dat is toch juist alleen maar goed.
Wat korter.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goffer kan je niet wat korter typen?
Kwartje valt laat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wil je mij weg hebben vanwege het bierproeven?
Wel goed dat ze blinde mensen toch een kans geven op een baan, achter de kassaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:01 schreef Five4Nine het volgende:
Ik had aan het begin van de avond weer eens momentje wat eigenlijk alweer een half jaar geleden was dat mij dat overkwam. Niet dat ik het vervelend vind maar het is wel apart met mijn leeftijd.
Er werd door de dame achter de kassa bij een plaatselijke Coop naar mijn legitimatie gevraagd toen ik 3 biertjes wilde afrekenen. Ik zei 'Ja natuurlijk, dank je wel' op de vraag of ik mijn legitimatie wilde lagen zien. 'Bij twijfel moet ik het vragen zei ze'. Maar ja dat is toch juist alleen maar goed.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel goed dat ze blinde mensen toch een kans geven op een baan, achter de kassa
ze wilde gewoon je naam weten jonguh, snap dat danquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:01 schreef Five4Nine het volgende:
Ze zag gelukkig wel wat ik aan het afrekenen was als je goed gelezen had.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel goed dat ze blinde mensen toch een kans geven op een baan, achter de kassa
Nou echt hipster heb ik ook nogquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Drink dan ook niet van die hipstershitzooi.
Ik vond het wel een leuke reactiequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ze zag gelukkig wel wat ik aan het afrekenen was als je goed gelezen had.
Daar dacht ik dus serieus aan! Maar daar heeft ze niets aan want ik ben op internet niet te vinden via mijn echte naam.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ze wilde gewoon je naam weten jonguh, snap dat dan
Maar je vind jezelf er jong uit zien of zo? is het moraal van dit verzinsel?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ze zag gelukkig wel wat ik aan het afrekenen was als je goed gelezen had.
Dus vanavond een Coop-caissière in gedachten bij je offer aan Onan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:01 schreef Five4Nine het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus vanavond een Coop-caissière in gedachten bij je offer aan Onan?
Jij ben de nieuwe Bucklerlul?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou echt hipster heb ik ook nogKefir meneer de probiotische melkdrank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zij vond mij er jong uit zien. Je zou eens iets wat beter moeten lezen dan had je al die vragen niet hoeven te stellen waarvan je het antwoord al uit de eerdere tekst had kunnen halen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar je vind jezelf er jong uit zien of zo? is het moraal van dit verzinsel?
Haha! Ja misschien wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus vanavond een Coop-caissière in gedachten bij je offer aan Onan?
Of zij had erg slechte ogen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar je vind jezelf er jong uit zien of zo? is het moraal van dit verzinsel?
ja maar dat was je echte levenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus serieus aan! Maar daar heeft ze niets aan want ik ben op internet niet te vinden via mijn echte naam.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij ben de nieuwe Bucklerlul?Hij zat in een reclame voor Heineken 0.0 die echt goed is ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee zij vond mij er jong uit zien. Je zou eens iets wat beter moeten lezen dan had je al die vragen niet hoeven te stellen waarvan je het antwoord al uit de eerdere tekst had kunnen halen.
Niet gezien. Ik slaag er redelijk in reclame's te ontwijken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij zat in een reclame voor Heineken 0.0 die echt goed is ook
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij ben de nieuwe Bucklerlul?Youp deze week op tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Licht heet het of zo iets, dan, ik denk, uhmm. ja
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik ook alles op de KPN harddisk en spoelen maarquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik slaag er redelijk in reclame's te ontwijken.
Ohw dan ga ik wel kijken denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Youp deze week op tv.Licht heet het of zo iets, dan, ik denk, uhmm. ja
Same herequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook alles op de KPN harddisk en spoelen maar
KPN harddisk, wtf is dat nou weer?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook alles op de KPN harddisk en spoelen maar
TV na 1900quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
KPN harddisk, wtf is dat nou weer?
Als er hier iemand niet trolt en iets verteld wat ik echt heb meegemaakt dan ben ik het wel. Dat jij daar niet mee om kan gaan of dat jou zoiets nog nooit is overkomen wil niet zeggen dat ik uit mijn nek lul.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik doe mijn best om die trol meuk te lezen eh?
Ik dacht morgen, maar pin me er niet op vast. ikke nie meer weet niequote:
Neenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als er hier iemand niet trolt en iets verteld wat ik echt heb meegemaakt dan ben ik het wel. Dat jij daar niet mee om kan gaan of dat jou zoiets nog nooit is overkomen wil niet zeggen dat ik uit mijn nek lul.
Snap je?
Dank jequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat idee had ik alEen fijne avond. Jij staat op mute bij mij.
Ik ging ook weleens naar een COOP-dame, ik kocht nooit drie biertjes, maar twee kratjes. Ze vroeg me vaak om mijn adres.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als er hier iemand niet trolt en iets verteld wat ik echt heb meegemaakt dan ben ik het wel. Dat jij daar niet mee om kan gaan of dat jou zoiets nog nooit is overkomen wil niet zeggen dat ik uit mijn nek lul.
Snap je dit?
Ik vogel het wel uitquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht morgen, maar pin me er niet op vast. ikke nie meer weet nie
quote:
je liet het natuurlijk bezorgenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ging ook weleens naar een COOP-dame, ik kocht nooit drie biertjes, maar twee kratjes. Ze vroeg me vaak om mijn adres.
Sssssssstquote:
Idd, toen hield alle leuke entertainment op.quote:
Ja, dat zijn me wagens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er stond hier gisteren een Lexus IS300H op de oprit......
quote:
Dat had ik ook maar daar zij lelijk waren gaf ik hun het adres van mijn buurvrouw. Diegene met dat kort pittige kapsel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ging ook weleens naar een COOP-dame, ik kocht nooit drie biertjes, maar twee kratjes. Ze vroeg me vaak om mijn adres.
Scheelt wel een hypotheekjequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een kut wedstrijd pieltjes schijten zeg.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een kut wedstrijd pieltjes schijten zeg.
Mij vertelden ze dat er accu's in zatenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
IS staat voor Islamitische Staat, toch?
Verdacht!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mij vertelden ze dat er accu's in zaten
Hybride is the new bombquote:
Was maar 57.000 euro.......en hij parkeerde bij de buren.....quote:
Ik kan letters poepen. Dat moet je niet figuurlijk nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:16 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kan figuurpoepen. Maar dat moet je niet letterlijk nemen.
Hehequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan letters poepen. Dat moet je niet figuurlijk nemen.
Dat puntje op de i lukt mij meestal wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schoftentuig!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was maar 57.000 euro.......en hij parkeerde bij de buren.....
Ik schijt Karel Appelsquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat puntje op de i lukt mij meestal wel.
Beginners.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen goede investering, met 3000 km per jaar.quote:
En als je niet moet na een paar dagen alleen eierenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beginners.![]()
Ik speel boter, kaas en eieren als ik moet.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen goede investering, met 3000 km per jaar.
Heb jij ook twee huizenquote:
Kan ik ook, duim in je mond en er hard op blazen.quote:
Dat is om te kijken of je ballen zijn ingedaald, je haalt iets door elkaarquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik ook, duim in je mond en er hard op blazen.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is om te kijken of je ballen zijn ingedaald, je haalt iets door elkaar
Nóg niet.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jah, vertel mij watquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nóg niet.Denk er wel over om een 2e te nemen en het huidige te verhuren, maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan.
Mijn huisarts zal het iig nooit meer vragen om het nog eens te doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wat een cultuurbarbaarquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn huisarts zal het iig nooit meer vragen om het nog eens te doen.
Oké dan. Ik vind dat je best een whisky voor jezelf in kan gaan schenken. Of whiskey, ook best. Of láten inschenken, nog beter.quote:
Hij schrok zo erg?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn huisarts zal het iig nooit meer vragen om het nog eens te doen.
We share !quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké dan. Ik vind dat je best een whisky voor jezelf in kan gaan schenken. Of whiskey, ook best. Of láten inschenken, nog beter.
Ik bedenk mij net dat het nog geen vrijdag is dus ik sla deze avond over en ga er maar eens aan denken om naar bed te gaan.quote:
Dat o.a. of dat blijkt dat ze je halve zooitje gesloopt hebben na een half jaar, inclusief restanten wietplantage en nog te vereffenen stroomrekening van ¤ 56.647.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zit nu aan deze, om moed in te drinken...
[ afbeelding ]
Echt veel *peat*
Ah, turfquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Echt veel *peat*
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Echt veel *peat*
Als een forum al voor problemen zorgt, dan zou ik niet buiten gaan rokenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet hier even mee tot rust komen.
Huisartsen, huurbescherming, in gedaalde ballen. Ik kan het even niet meer aan. Ik ben even roken ook zo.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als een forum al voor problemen zorgt, dan zou ik niet buiten gaan roken
quote:
quote:
[..]
Kudt, sorry, ik laat me weer gaan.quote:
[..]
Ik neem mijn stressbal mee!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was maar een goede raad....quote:
Dus je sig in je ene hand en die ander...naja lamaquote:
helemaal niet meer in Wassenaarquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jaffo of Jaffaquote:
Vergeet de Knijpkat niet.quote:
Ohw dat ik ook doen. Dan heb ik plamuurlul ook niet meer nodig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb geen zin om de muren in de schuur te sauzen en heb besloten om ze maar in mokka kleur te roken.
Brb.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had vroeger echt een verschrikkelijke reclame van Joseph Guy. Vooral de uitspraak van die naam was nogal over the top.
Eerste reclame hieronder
Alleen daarom zal ik het nooit drinken.
Ik kan jouw foto's zo waarderenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef Recce het volgende:
Er staat nu een A340-600 op het vliegveld hier. Die had ik nog niet goed op de foto:
[ afbeelding ]
@:Prisha er was heel voorzichtig een linker bijzon te zien:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf torentje:
[ afbeelding ]
Mooie foto's.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef Recce het volgende:
Er staat nu een A340-600 op het vliegveld hier. Die had ik nog niet goed op de foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf torentje:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf torentje:
[ afbeelding ]
Wat hebben ze in Wassenaar uitgespookt dan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hoorde het net. Gelukkig is onze Thierry tegen de elite.
Niet heel druk daar, hè?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf torentje:
[ afbeelding ]
Dank kan je de peuken mooi in alle gaten proppen!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw dat ik ook doen. Dan heb ik plamuurlul ook niet meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |