Slaap lekker Prisha.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
shit het is al laat. Ik moet een verdieping hoger. Morgen weer vroeg dag. Maar bijna weekend!
Doeg doeg![]()
Trustenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
shit het is al laat. Ik moet een verdieping hoger. Morgen weer vroeg dag. Maar bijna weekend!
Doeg doeg![]()
Dat hebben we al gedaan toen ik met chuffi op de bank bij jou mocht zitten.quote:
Ik weet er ook niets meer vanquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan toen ik met chuffi op de bank bij jou mocht zitten.
Je stelt mij teleur dat je het vergeten bent. Maar tja je had ook weer iets te veel op.
kloptquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chufi heeft er ook niets van gezien.
Dat scheelt dan weer wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chufi heeft er ook niets van gezien.
heb jij met sjoef liggen krikken op mijn bank ja?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan toen ik met chuffi op de bank bij jou mocht zitten.
Je stelt mij teleur dat je het vergeten bent. Maar tja je had ook weer iets te veel op.
Met jou erbij was een andere keer jij moest net naar de wc. Chuffi was erbij maar die ziet toch niets.quote:
Jah, daar zit ik meestalquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou erbij was een andere keer jij moest net naar de wc. Chuffi was erbij maar die ziet toch niets.
Ik denk het niet, hij kon daarna nog lopen, jij niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij met sjoef liggen krikken op mijn bank ja?
Jaaaa, van Persie zit ook in de zaal, pet een petje op.quote:
Die ken ik alleen van naam. Voetballer toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jaaaa, van Persie zit ook in de zaal, pet een petje op.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van naam. Voetballer toch?
U wel !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |