Ik zag alleen een foto.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt een filmpje gepost!Hoe kreeg je dat voor elkaar? Normaal wil FOK! dat niet.
Mooi werk hoor.
Ik wel.quote:
Bedankt voor de mededeling, we weten nu wie we de schuld moeten geven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
Ga ik even fietsen, is opeens de PvdA de grootste partij van Nederland.Dat was echt het laatste wat ik had verwacht.
=3quote:
Ik ook, onder de indruk, stil.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
@:Voxs ik zie nu je schilderijen. Wat prachtig
Hierna gaan ze speerhappen.quote:
Speerhappen tsskkkquote:
Echt wel, ik zou wel een schilderij van haar willen.quote:
ik een muurschildering (maar niet met een mens erop. Sterren of zo!)quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik zou wel een schilderij van haar willen.
Hooguit een landschap voor achter mijn treinbaan. Maar een portret van mijn moeder zou mijn wens zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik een muurschildering (maar niet met een mens erop. Sterren of zo!)
Slaap lekker Prishquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
shit het is al laat. Ik moet een verdieping hoger. Morgen weer vroeg dag. Maar bijna weekend!
Doeg doeg![]()
Slaap ze Prishaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
shit het is al laat. Ik moet een verdieping hoger. Morgen weer vroeg dag. Maar bijna weekend!
Doeg doeg![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou neem ik ook graag serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |