Er stond hier gisteren een Lexus IS300H op de oprit......quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Inclusief mooi motorkap embleem.
En vlammenstickers aan de zijkant.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Inclusief mooi motorkap embleem.
heb je je wel even ingelezen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet er op haar gestemd worden? Ik ben voor.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB kijk dit eens. Een vocal coach die reageert op het optreden van Madonna tijdens het ESF![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB kijk dit eens. Een vocal coach die reageert op het optreden van Madonna tijdens het ESF![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wa's da?quote:
Haar eerste woorden waren: Oh dearquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Het was tenenkrommend slecht, maar Madonna was altijd een ramp wel live
Tandenknarsent kijktquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel een achtervolging ermee gedaan, een man roste zijn kentekenplaat er af op een drempel, ik die plaat gepakt en achter die kerel aan, ging die kerel steeds harder rijden
Ik toeteren zwaaien, mijn vriendelijkste gezicht opzetten, en toen stopte die
#metooquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:
Ik snap niet waarom mensen opeens zo verbaasd zijn. Ze zingt al haar hele leven vals.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja toen ze zeiden ze gaat live zingen dacht ik al uhohquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen opeens zo verbaasd zijn. Ze zingt al haar hele leven vals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |