oh zo. Ach. Is ook goed. Als ik maar weet hoe ik het bedoelquote:donderdag 23 mei 2019 22:09 schreef Five4Nine het volgende:[/b]
[..]
Ik wist precies wat je wilde zeggen de eerste keer alMaar het kon ook iets anders over komen dan hoe je het wilde vertellen zeg maar
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had als TT De komkommers gisten de kas uit.
Dat is meer een kleine augurkquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb ook een komkommer uit eigen tuin waarbij ik het gras gesnoeid heb.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Nou dan is het nog lager dan ik al dacht
Ik wilde niet openenquote:
quote:
veel beter. Alleen nu wil ik mijn scanner pakken om te scannen wat er staatquote:
Als je 5 terugneemt wil ik wel iets positiefs erover intikkenquote:
GAMMAquote:
5?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 5 terugneemt wil ik wel iets positiefs erover intikken
Hoogste stuk is 1.80. Zelfs jij kan er staan. Bijnaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk hoor Prish echt iets voor jou ook
Het gaat al beter, toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 5 terugneemt wil ik wel iets positiefs erover intikken
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoogste stuk is 1.80. Zelfs jij kan er staan. Bijna
Dat !quote:
Oe dat is ook een leuke. Sorrie ik moest snel zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had als TT De komkommers gisten de kas uit.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oe dat is ook een leuke. Sorrie ik moest snel zijn.
Vertel je nou nog het antwoord van die raadsel of wahquote:
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee eigenlijk.quote:
Dat was geen raadsel, ik vroeg me af of er zo iets zou bestaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vertel je nou nog het antwoord van die raadsel of wah
Nee. Maar om nou de Benidorm Basterds binnen te laten, gaat ook weer wat ver.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee. Maar om nou de Benidorm Basterds binnen te laten, gaat ook weer wat ver.
grrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was geen raadsel, ik vroeg me af of er zo iets zou bestaan.Maar blijkbaar niet.
Met die laatste zin ga je in de ONZ goed mee. Hier niet zo.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee.
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was geen raadsel, ik vroeg me af of er zo iets zou bestaan.Maar blijkbaar niet.
Nou dat lijkt mij sterkquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee eigenlijk.
gij moet daarom lachen hequote:
Let it go, scrollquote:
quote:
Eén advies, niet doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
veel beter. Alleen nu wil ik mijn scanner pakken om te scannen wat er staat
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij rijdt toch in een Ford Razzia?
[..]
[..]
Waarom moet er op haar gestemd worden? Ik ben voor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga voor Murp stemmen omdat ik andere kandidaten waarschijnlijk nog beroerder vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |