oh zo. Ach. Is ook goed. Als ik maar weet hoe ik het bedoelquote:donderdag 23 mei 2019 22:09 schreef Five4Nine het volgende:[/b]
[..]
Ik wist precies wat je wilde zeggen de eerste keer alMaar het kon ook iets anders over komen dan hoe je het wilde vertellen zeg maar
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had als TT De komkommers gisten de kas uit.
Dat is meer een kleine augurkquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb ook een komkommer uit eigen tuin waarbij ik het gras gesnoeid heb.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Nou dan is het nog lager dan ik al dacht
Ik wilde niet openenquote:
quote:
veel beter. Alleen nu wil ik mijn scanner pakken om te scannen wat er staatquote:
Als je 5 terugneemt wil ik wel iets positiefs erover intikkenquote:
GAMMAquote:
5?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 5 terugneemt wil ik wel iets positiefs erover intikken
Hoogste stuk is 1.80. Zelfs jij kan er staan. Bijnaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk hoor Prish echt iets voor jou ook
Het gaat al beter, toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 5 terugneemt wil ik wel iets positiefs erover intikken
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoogste stuk is 1.80. Zelfs jij kan er staan. Bijna
Dat !quote:
Oe dat is ook een leuke. Sorrie ik moest snel zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had als TT De komkommers gisten de kas uit.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oe dat is ook een leuke. Sorrie ik moest snel zijn.
Vertel je nou nog het antwoord van die raadsel of wahquote:
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee eigenlijk.quote:
Dat was geen raadsel, ik vroeg me af of er zo iets zou bestaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vertel je nou nog het antwoord van die raadsel of wah
Nee. Maar om nou de Benidorm Basterds binnen te laten, gaat ook weer wat ver.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee. Maar om nou de Benidorm Basterds binnen te laten, gaat ook weer wat ver.
grrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was geen raadsel, ik vroeg me af of er zo iets zou bestaan.Maar blijkbaar niet.
Met die laatste zin ga je in de ONZ goed mee. Hier niet zo.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee.
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was geen raadsel, ik vroeg me af of er zo iets zou bestaan.Maar blijkbaar niet.
Nou dat lijkt mij sterkquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij. De enige persoon hier in dit topic waarvan ik weet dat hij een razzia tegen mij aan het opzetten is. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Waarschijnlijk heb ik een grotere piemel want verder heb ik zelf ook geen idee eigenlijk.
gij moet daarom lachen hequote:
Let it go, scrollquote:
quote:
Eén advies, niet doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
veel beter. Alleen nu wil ik mijn scanner pakken om te scannen wat er staat
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij rijdt toch in een Ford Razzia?
[..]
[..]
Waarom moet er op haar gestemd worden? Ik ben voor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga voor Murp stemmen omdat ik andere kandidaten waarschijnlijk nog beroerder vind
Er stond hier gisteren een Lexus IS300H op de oprit......quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Inclusief mooi motorkap embleem.
En vlammenstickers aan de zijkant.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Inclusief mooi motorkap embleem.
heb je je wel even ingelezen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet er op haar gestemd worden? Ik ben voor.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB kijk dit eens. Een vocal coach die reageert op het optreden van Madonna tijdens het ESF![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB kijk dit eens. Een vocal coach die reageert op het optreden van Madonna tijdens het ESF![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wa's da?quote:
Haar eerste woorden waren: Oh dearquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Het was tenenkrommend slecht, maar Madonna was altijd een ramp wel live
Tandenknarsent kijktquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel een achtervolging ermee gedaan, een man roste zijn kentekenplaat er af op een drempel, ik die plaat gepakt en achter die kerel aan, ging die kerel steeds harder rijden
Ik toeteren zwaaien, mijn vriendelijkste gezicht opzetten, en toen stopte die
#metooquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:
Ik snap niet waarom mensen opeens zo verbaasd zijn. Ze zingt al haar hele leven vals.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja toen ze zeiden ze gaat live zingen dacht ik al uhohquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen opeens zo verbaasd zijn. Ze zingt al haar hele leven vals.
Des te imposanter dat ze ook met vals zingen, zoveel geld bij elkaar heeft gebracht.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen opeens zo verbaasd zijn. Ze zingt al haar hele leven vals.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat raar, dat het ESF hier nu pas begint.....Als er niets serieus speelt, dan gaan ze zich hier als idioten gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
En ze was heel goed in het uitzoeken van de mensen met wie ze samenwerkte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Madonna moest het meer van haar hits en show hebben altijd
blijkbaar niet zo erg? Die coach zei dat dit de stem was van iemand die hem heel lang niet getraind heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik ben altijd serieusquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er niets serieus speelt, dan gaan ze zich hier als idioten gedragen.
De Benidorm Basterdsquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Juichende linksmensjesik heb in het bejaardenhuis gestemd, grappig van die oudjes met rollators met van die grote stembiljetten
wiequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er niets serieus speelt, dan gaan ze zich hier als idioten gedragen.
Daar kon je lekker zitten bij het stemmen, zeker?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Juichende linksmensjesik heb in het bejaardenhuis gestemd, grappig van die oudjes met rollators met van die grote stembiljetten
Met een advocaatje erbijquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kon je lekker zitten bij het stemmen, zeker?
Ik kan mij nog wel herinneren dat ze in Nederland voor het eerst optrad en dat bijna iedereen zijn geld terug wou.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Madonna moest het meer van haar hits en show hebben altijd
Neequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kon je lekker zitten bij het stemmen, zeker?
Ja het is echt heel slecht, ik moest wel lachen om Gerard Joling die zei in Nederland kunnen ze mij inhuren ik zing nog als een jonge lijsterquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel herinneren dat ze in Nederland voor het eerst optrad en dat bijna iedereen zijn geld terug wou.
Pas op ! Ali cyaankaliquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neeze hadden wel Merci en snoepjes, maar lag op de route gewoon
Jou neem ik ook graag serieus.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou neem ik ook graag serieus.
Je hebt een filmpje gepost!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn hoofdpijnschilderijIn on affe staat allemaal.
[ afbeelding ]
Dus voor bij binnenkomst en daarna na het stemmen nog even je zakken volgepropt?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
Ga ik even fietsen, is opeens de PvdA de grootste partij van Nederland.Dat was echt het laatste wat ik had verwacht.
merciquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |